این متن کامل مناظره اخیر فضای توییتر بین الکس گلادشتاین و جیمی گارسیا در مورد اینکه آیا رئیس جمهور السالوادور در حال اعمال سیاست های استبدادی است یا خیر است.
این قسمت را در YouTube تماشا کنید Or سر و صدا
اپیزود را در اینجا بشنوید:
رونوشت
[00:00:05] س: من بسیار هیجان زده هستم که امروز مهمانان خود را معرفی کنم. ما با سلام می گارسیا شروع می کنیم، که یک مهاجر سالوادورایی است که در کانادا زندگی می کند، اکنون مقالات گسترده ای در مورد ریاست جمهوری در حال انجام و همچنین عرضه بیت کوین خود نوشته است.
[00:00:32] جیمی گارسیا: من برای یک شرکت بیمه در اینجا در کانادا کار میکنم، فقط یک پلب معمولی. میدانی، فقط یک جو معمولی که پول در میآورد و قبضهای من را میپردازد و اگر در پایان ماه چیزی باقی مانده بود، مقداری پول پس انداز میکند.
[00:00:48] س: در طرف دیگر گفتگو، افسر ارشد استراتژی HRF به ما ملحق می شود که مقالات بی شماری در مورد چگونگی کمک بیت کوین به مردم امروز نوشته است. در حال حاضر، اگرچه ممکن است لزوماً در خط مقدم نحوه استفاده از آن نباشد، و همچنین نویسنده کتاب خواندن مورد نیاز برای همه افراد در فضای بیت کوین، امتیاز مالی خود را بررسی کنید.
[00:01:14] جیمی گارسیا: از دعوتت متشکرم.
[00:01:16] س: میخواستم با دادن فرصتی به هر یک از شما شروع کنم تا به نوعی یک اظهارنظر ابتدایی در مورد این گفتگو داشته باشید تا مشخص شود که هر یک از شما در مورد چه روی سکه صحبت خواهید کرد.
سپس ما به اقدامات نایب، فقط اعمال نایب، شیرجه خواهیم زد. سپس آن را به نحوه تأثیر اقدامات او در السالوادور و السالوادورها بسط دهید و سپس آن را به نحوه تأثیرگذاری بر بیت کوین گسترش دهید.
[00:02:16] جیمی گارسیا: بله، متشکرم. و می دانید، مثل من، می دانید، من امیدوارم، به جای اینکه این یک بحث باشد، بیشتر یک گفتگو است، یک گفت و گو. و بنابراین، می دانید، که اهل سالوادوری هستم و بیشتر عمرم را در خارج از کشور به عنوان تبعیدی دهه هشتاد به دلیل جنگ داخلی گذرانده ام، می دانید، من قطعاً می توانم اذعان کنم که نه تنها امتیازات اجتماعی، بلکه مالی زیادی دارم. .
و بنابراین، می دانید، این وضعیت در زمین کاملاً متفاوت است، اما من نیز آنجا بوده ام. من می دانم که بودن در آنجا چگونه است. و من و من دیدگاه سالوادوریاییها را ارائه میدهم، سالوادوریاییها، که بخشی از دیاسپورا هستند، که مانند بسیاری دیگر بخشی از دیاسپورا هستند، میخواهند پیشرفت کشور را ببینند. و ما، بسیاری از ما احساس می کنیم که بیت کوین راهی برای انجام آن است.
درست. بنابراین، و می دانید، به شدت به تحولات چگونگی برخورد با امنیت کشور با آزادی های فردی و آزادی مالی نگاه می کنیم. و برای من می دانید، من مانند برخی در بیت کوین، ادعای توییتر، نیستم، نه یک وضعیت. من مروج بی کلی یا دولت او نیستم، اما قطعاً حامی زمانی هستم که کارها انجام شود.
درست. آیا انتقادی دارم؟ البته، اما تا اینجای کار فکر میکنم که من هم، راه خوبی وجود دارد و میدانید، اگر در این مسیر باشد و اگر تغییر کند، به حمایت خود ادامه میدهم، فکرم را تغییر میدهم. چشم انداز و حتما در موردش هم خواهم نوشت.
[00:03:57] الکس گلادشتاین: ببخشید بچه ها. از اینکه من را دارید متشکرم بله، منظورم این است، و بسیاری از نکات ظریف من برای استفاده در این مورد ناشی از تحقیق و گزارشی است که در سال گذشته انجام دادم، که در مقاله ای در مجله بیت کوین به نام دهکده و مرد قوی وجود دارد، که من تشویق می کنم. همه برای بررسی. در پایان روز، این همه در مورد تعداد انگشت شماری از افراد واقعاً تأثیرگذار در جامعه الانته بود که کمک کردند تا همه اینها از بین برود.
و من واقعاً آن جنبش را در مقابل دولت اعتبار میدهم. چند چیز وجود دارد که من احتمالاً با آن موافق هستم که حامیان BKA شروع به انتخاب بیت کوین به عنوان ارز دوم کنند، برخلاف برخی از پروژه های CBDC یا، می دانید، اتحاد چین، عالی است. من فکر می کنم که این چیزی است که آنها برای ارائه جایگزینی برای IM سزاوار اعتبار هستند.
خیلی خوب. این موسسه ای است که، می دانید، به نوعی بسیاری از جهان را ویران کرده و از آن بهره برداری می کند، و منابع را از کشورهای فقیر به کشورهای ثروتمند برای دهه ها هدایت می کند و با زمین گرمایی و آتشفشان ها استخراج می کند. عالی، ایده عالی بیایید آن اوراق قرضه بالقوه فروش را بر اساس آن ایده بسیار جالب تحقیق و اجرا کنیم.
امیدوارم حمله به حوالههایی که استثمارگرانه هستند و میدانید بسیار گراناند و غیره، کارساز باشد. ایده عالی قرار دادن السالوادور روی نقشه منظورم این است که این یک دستاورد بزرگ است و بله، بدیهی است که اگر شما این کار را انجام نمیدادید، هیچکس در مورد السالوادور صحبت نمیکرد. و سپس در نهایت می دانید، برجسته کردن نقش ایالات متحده در السالوادور، نقش ویرانگری که سیاست خارجی ما در السالوادور داشته است.
اینها همه چیزهایی است که احتمالاً، می دانید، با طرفداران دسته گل موافقم. سپس من اختلاف نظر دارم، درست است؟ بنابراین، در پایان، می دانید، دلیل اینکه من بیت کوین را دوست دارم این است که اساساً به این دلیل است که پول را از دولت جدا می کند. من پذیرش دولتی بیت کوین و پذیرش شرکتی بیت کوین را به عنوان یک نتیجه از مکانیسم پذیرش آن می دانم.
من فکر نمی کنم ما نیازی به تشویق دولت داشته باشیم. می دانید، که این روند را تسریع می کند. من فکر نمیکنم که لزوماً شرکتهایی را تشویق کنیم که این روند را تسریع میکنند. من فکر می کنم ما فقط باید روی آزادی فردی تمرکز کنیم. این همان چیزی است که بیت کوین در مورد آن است. و این جایی است که نگرانی های زیادی در السالوادور وجود دارد.
منظورم این است که من فکر میکنم آنچه که احتمالاً برای بیت کوینبازها به آن میرسد، این است که چه کاری، چه کاری، چگونه انجام دهید. نظر شما از جنگ علیه تروریسم در ایالات متحده چیست؟ بسیاری از افرادی که گوش می دهند احتمالا آمریکایی هستند. منظورم این است که آیا این یک معامله عادلانه برای معامله آزادی و حریم خصوصی برای امنیت بود؟ به نظر من، به نظر من، جنگ علیه تروریسم یک فاجعه نبوده است و میدانید که اساساً آزادیهای مدنی ما را به آتش کشیده است.
و می دانید، من فکر می کنم کاری که نایب انجام داده است، هست، هست، هیچ تفاوتی ندارد و احتمالاً برای بسیاری از سالوادورها بسیار بدتر است. من می دانم که ما وارد آن خواهیم شد، اما این شرایط استثنایی که در آن ده ها هزار نفر بدون هیچ محاکمه ای، بدون دفاع قانونی دستگیر شده اند، که در آن با خردسالان به عنوان بزرگسالان رفتار می شود.
این وضعیت نظارتی که در آن روزنامهنگاران و فعالان از طریق نرمافزارهای بسیار گرانقیمت پگاسوس به این قوانین جدید، این قوانین ماموران خارجی که، میدانید، اگر تصویب شوند به معنای واقعی کلمه 40 درصد از کل درآمد خارجی را به سازمانهای غیردولتی مصادره میکنند و حساب بانکی آنها را مسدود میکنند، میروند. . اگر، اگر او کاری که شما انجام می دهید را دوست ندارد.
میدانید، این مراکز مهاری که او مردم را در زمان شروع C برای اولین بار در آنجا قرار داد، جایی که افراد فقط به خاطر پوشیدن ماسک صورت دستگیر میشدند و دهها هزار نفر به خاطر یک مسئله بهداشت عمومی زندانی شدند. و سپس این واقعیت که او، قضات دادگاه عالی بودند که چنین بودند، نه، ما این را دوست نداریم.
و بعد دوست دارد از شر آنها خلاص شود و بعد آماده می شود، می دانید، اساساً برای مادام العمر نامزد می شود، می دانید، او می خواهد مادام العمر رئیس جمهور شود. بنابراین، میدانید، من فکر میکنم راهی برای que وجود دارد که بتواند این را به روش درست بازی کند. و او این کار را نکرد. منظورم این است که، می دانید، به عنوان یک بیانیه پایانی برای افتتاحیه اینجا، فقط می گویم که من فکر می کنم او می توانست جنبش بیت کوین را کمی متفاوت به سالوادور بیاورد.
لزوماً نیازی به مناقصه قانونی نداشت. قطعاً به برنامه Chivo نیازی نداشت. او فقط میتوانست سود سرمایهای را از آن حذف کند و آن را به روشی مسالمتآمیز ترویج کند. و سپس او می توانست از صحنه خارج شود و نه. آماده برای کاندیداتوری مجدد و نقض قانون اساسی. او میتوانست 48 سال مانند بیت کوین کون، نمیدانم، در دنیا پرسه بزند، و شاید بعداً دوباره اجرا شود، طبق قوانین کشورش، او نمیخواهد این کار را انجام دهد.
برای او در مورد بیت کوین نیست. این در مورد قدرت و کنترل است.
[00:08:17] س: بنابراین من می خواهم ابتدا فقط برخی از اقدامات او را شروع کنم، الکس، شما برخی از کارهای او را مطرح کرده اید، مانند، می دانید، حذف اعضای دادگاه عالی که به دنبال تجارت هستند. یا افرادی که لزوماً با او موافق نیستند. ما گزارش های زیادی در مورد موضع سخت او در قبال جنایت دیده ایم. اگر شما، اگر بتوانم چیزی را از ما قرض بگیرم، و ما برخی از گزارشها را دیدهایم که میزان جنایت و تعداد اعضای باند زندانی شده است و همچنین برخی از روزنامهنگارانی که موافق نیستند. با او نیز
سلام، با توجه به برخی از این اقدامات و گزارشات منتشر شده، چه احساسی دارید و چگونه هستید؟ نمی خواهم بگویم توجیه کنید، اما چگونه این اطلاعات را جذب می کنید؟ و من به نوعی ترک می کنم، یک دم کوچک می گذارم و به شما اجازه می دهم آن را کامل کنید.
[00:09:07] جیمی گارسیا: خوب، اجازه دهید با گفتن اینکه من تصدیق می کنم و می دانید، برخی از چیزهایی که الکس گفته است، من فکر می کنم که ما با مجموعه اول لیست او موافق هستیم، شروع کنم.
من فکر می کنم جایی که ما احتمالاً کمی با هم اختلاف خواهیم داشت، از نظر زینت بخشی، برخی از جمله بندی هایی است که او به آن عادت کرده است، برای توصیف برخی از رویدادهای واقعا پیچیده ای که در السالوادور اتفاق افتاده است و می دانید، کاهش یافته است. به نکاتی که عمدتاً مخالف اوست.
درست. و یکی از چیزهایی که فکر می کنم بسیاری از مردم در السالوادور نمی دانند این است. اکثریت قریب به اتفاق رسانه ها در واقع کنترل هستند. و اگر بخواهیم در مورد اصطلاحات بیت کوین صحبت کنیم، در میان نخبگان حاکم متمرکز است، نخبگان حاکم مستقر همانطور که الک آن را در کتابش می نامد.
و از آن به عنوان مکانیزمی برای تحت تأثیر قرار دادن افکار عمومی استفاده می کنند، مخصوصاً وقتی می بینند که منافع و اموال و تجارتشان و ... در خطر است. و بنابراین اتفاقی که می افتد این است که وقتی آنها هستند که روایت را کنترل می کنند، به ویژه برای مخاطبان بین المللی، این همان چیزی است که ما می شنویم و به اینها خلاصه می شویم که می دانید، نکات تکان دهنده و البته شما. بدانید، نام دیکتاتور و غیره، واقعیت این است که برای اکثر مردم سالوادوری ساکن این کشور، آنچه تجربه کردهاند کاهش شدید ناامنی است.
اخاذی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. مردم می توانند بیرون بروند و از کشور لذت ببرند که کشور زیبایی است و غیره. بنابراین من فکر می کنم، می دانید، ما باید مراقب باشیم زیرا نه همه، نه، نه کل داستان گفته می شود. الکس مانند یک لیست طولانی از چیزها اشاره کرد. ، می دانید، پرداختن به همه آنها برای من دشوار است، اما، می دانید، می توانم فقط به یک قطعه بپردازم، که مانند بسیاری از این نکات در حال پیشرفت است.
توسط رسانه های سنتی، اما روزنامه های سنتی، کانال های سنتی در کشور، که همه یا از خارج تامین مالی می شوند و هیچ اشتراک محلی واقعی ندارند، بنابراین اصلا مستقل نیستند، همانطور که می دانید، یکی از منابعی است که از منابع زیادی استفاده می کند. این نکات صحبت شعار آنها ناراحت کننده است.
روزنامه نگاری. فقط در مورد آن فکر کنید. این تعبیر برای چیست؟ منظورم این است که اساساً یک تبلوید است، بنابراین وقتی اینها را می شنویم باید بسیار مشکوک باشیم. باز هم از نخبگان ریشهدار السالوادور که صاحب این رسانهها هستند. درست. ما باید به آنجا برویم و به مردم روی زمین گوش دهیم و ببینیم آنها چه می گویند.
و چیزی که آنها می گویند این است که اوضاع بهتر است. حتی وقتی به نظرسنجی نگاه می کنید، می دانید، نظرسنجی در مورد امنیت، امروز چه احساسی دارید؟ نه در مورد que، بلکه فقط، امروز در مورد امنیت شخصی خود چه احساسی دارید؟ خیلی بهتر از قبل شده بنابراین بهبود محسوسی در ایمنی و امنیت کشور وجود دارد که ضروری است.
اگر، اگر سال قصد دارد افراد دیاسپورایی خود را جذب کند، افرادی مانند من و خانواده من و دیگران، همچنین گردشگران و بیت کوینها و افرادی که میخواهند در کشور سرمایهگذاری کنند.
[00:12:37] س: سلام، نمیتوانید بدون رفتن به یک درس کامل تاریخ در اینجا، اما آیا میتوانیم خلاصهای کوتاه از جنگ داخلی السالوادور از دهه هشتاد و نحوه انجام آن به سیستم دو حزبی که به نوعی در یک مقطعی درگیر آن بود، و اینکه آیا شما با نحوه ظهور او موافق هستید یا خیر، به نظر من در تخریب این سیستم دو حزبی و معرفی یک شخص ثالث مشروع نقش اساسی داشت.
آیا می توانید ما را از طریق کمی از آن راهنمایی کنید؟
[00:13:14] جیمی گارسیا: بله، قطعا. و من با این شروع میکنم که، میدانید، السالوادور هرگز واقعاً آزاد نبوده است، حتی از دوران پیش از کلمبیا که ماکاها، اکنون صحبت میکنند، میدانید، مردم بر قوم مایا و منطقه تا پایان راه حکومت میکردند. اسپانیایی ها که در آن زمان بر همه مردم بومی حکومت می کردند.
سپس، نوادگان اسپانیایی کرئول، اما طبقه حاکم محلی متولد شده، و سپس دیکتاتوری های نظامی در اوایل قرن 19 تا آن زمان جنگ های داخلی هرگز واقعاً آزاد نبودند. جنگ داخلی واقعاً شروع شد زیرا دوباره فقط پول فقر بود. کنترل منابع، طبقه حاکم، که می دانید، اغلب از آن به عنوان طبقه نام برده می شود.
ضرب المثل 14 خانواده، می دانید، تعداد آنها بیشتر است، اما می دانید، 14 خانواده که همه چیز را به طور خاص در آن زمان کنترل می کنند، در اواسط 19 صدها تولید قهوه و زمینی که قهوه دانه طلایی تولید می کرد، می خواستند چیزهایی را حفظ کنند. آنها می خواستند تمام جنبه های کشور را کنترل کنند تا سرمایه گذاری خود را تضمین کنند.
و این منجر به کشتار گسترده هزاران نفر از مردم بومی در منطقه فلان کشور شد. این اساساً یک جنبش، یک جنبش گوریل، یک جنبش چپ ایجاد کرد که میگفت، ببین، میدانی، مانند مردم سالوادوری، فقط میخواهند در صلح و آزادی زندگی کنند و توانایی کسب درآمد با عزت خود را داشته باشند.
و، می دانید، در آن زمان اساساً زمینی وجود داشت که آنها بتوانند غذای خود را تولید کنند. و اساساً منظورم این است که بدون پرداختن به جزئیات زیاد که منجر به جنبشی شد که در حال حاضر علیه دولت بود، دولت آن زمان یک دیکتاتوری بود. و، اما ایالات متحده از آن دیکتاتوری وحشیانه دیکتاتوری حمایت کرد و، و آنها، از همه آنها حمایت کردند.
از سال 1980 تا 19 82، 83، زمانی که قانون اساسی، قانون اساسی فعلی نصب شد. و سپس از آن نقطه به بعد، چندین حزب وجود داشت. حزب اصلی در آن زمان، دموکرات مسیحی بود، اما واقعاً اکنون تبدیل شده است، که یک حزب جناح راست است و آنها کنترل می کنند.
دولت به مدت 30 سال، و دولت به مدت 1992 سال، در سال XNUMX با سقوط اتحاد جماهیر شوروی، بدون اینکه بودجه بیشتری به گوریل چپ وارد شود و واقعاً هیچ راهی برای خروج از آن از طریق درگیری مسلحانه وجود نداشته باشد، به اصطلاح توافقنامه صلح بین این کشور امضا شد. دولت در آن زمان توسط گوریل چپ کنترل می شود که سازمانی به نام FMLN است که مخفف آزادی است.
جبهه یکی از آن رهبران آن کشتار بومی بود که قبلاً در مورد آن صحبت کردم. و. پس آن حزب را به افتخار او ایجاد کردند. و امل ادغام سازمان های چپ وجود داشت و آنها این تجارت صلح را امضا کردند که اساساً می گفتند که از مبارزه مسلحانه دست می کشند.
آنها به یک حزب رسمی تبدیل می شدند و اصلاحاتی در قانون اساسی انجام می دادند تا این امکان فراهم شود. و سپس این چیزی است که اتفاق افتاد. و سپس از آن نقطه به بعد آن دو مهمانی که آنها در حال غرق شدن هستند، می دانید، نه مانند، می دانید، مدتی مانند آنا بود، و سپس FMN، اما چیزی که مردم دیدند این بود که گونی و فساد و و همه چیزهای منفی که، می دانید، یکی از طرفین قول داد که از طریق توافقنامه صلح به آنها رسیدگی کند، سپس طرف بعدی، FML N به آن ادامه داد تا اشتباهات مشابهی را مرتکب شود و ناامنی مردم فقیرتر و بدتر شود. در سال 94 با اخراج بسیاری از اهالی سالوادوری توسط دولت کلینتون از ایالات متحده، بهره برداری از خشونت باند.
و شما فقط به این فکر می کنید که در یک طوفان کامل، بدون شغل، زیرا اساساً شغل قبل از آن چیزی که اقتصاد را تقویت می کرد، جنگ بود که یا برای حضور در ارتش یا در جنبش گوریل ها و بازسازی و چیزی شبیه جنگ جنگی حالا شما هیچ کدام از اینها را ندارید، هیچ تلاشی برای ساخت و ساز ریسک ندارید، تمام پول بازسازی صرف شما می شود.
فساد و اختلاس و غیره. و سپس همه این جوانان جنگ باندهای برنده مستقیم خود را از آمریکا گرفته تا السالوادور که در آن، می دانید، اقتصاد در حال خراب شدن است. بنابراین یک طوفان کامل و هیچ چیزی مورد توجه قرار نگرفت. و، می دانید، به جایی رسید که این اجازه داد افرادی با ایده های متفاوت، مانند نه فقط que، بلکه بسیاری از افراد دیگر که فکر مشابهی داشتند، در ابتدا در احزاب سنتی انتخاب شوند.
اما وقتی دیدند که این همان فسادی است که قبل از ایجاد یک جنبش جدید دیده بودند، درست است؟ کی از مهمانی اش اخراج شد. او یک حزب جدید تشکیل داد و، می دانید، از مردم سالوادوری خواست که از او حمایت کنند، یک پلتفرم ایجاد کردند و گفتند، این چیزی است که من انتخاب می شوم. اگر در صورت انتخاب شدن، این کاری است که من انجام خواهم داد.
این LAN نام دارد که نام اصلی السالوادور است. و آنلاین است. اگر آن را در گوگل جستجو کنید، آنلاین است. همه چیزهایی که اتفاق افتاده است، از جمله خواندن داوران به قول الکس، وجود دارد. هیچ چیز موقتی نبوده است یا، می دانید، فقط سیاستی در حال پرواز است. این است، همه چیز از ابتدا وجود داشته است.
و این طرح با مشارکت همه مردم سالوادوری از جمله دیاسپورا ایجاد شد.
[00:19:09] س: متشکرم. سلام، ممکن است الکس از کار خارج شود، می دانید که سلام ممکن است چه چیزی را به اشتراک گذاشته باشد. میخواستم چند نکته را که قبلاً قبل از اینکه شما دو نفر به ما ملحق شوید به اشتراک گذاشتیم، برجسته کنم. بنابراین زمانی که BHA برای اولین پست دولتی خود نامزد شد، برای شهرداری بود، و سلام، ممکن است تلفظ وحشتناک اسپانیایی من را ببخشید، Nevo Kalan
[00:19:33] جیمی گارسیا: LAN.
بله، در واقع الان حتی یک کلمه اسپانیایی هم نیست، حالا چه کلمه ای است؟ Novo یک کلان جدید بود. بنابراین
[00:19:41] س: متشکرم. بنابراین در اولین مبارزات انتخاباتی خود برای شهرداری، در سال 2012 این کرسی شهرداری را به دست آورد. بخشی از مبارزات انتخاباتی او وعده سختگیری در برابر جرم و جنایت بود. شنیده ها حاکی از آن است که این حوزه قضایی تا پایان دوره شهرداری سالیانه 12 قتل داشت که پس از سه سال در مجموع سه قتل اتفاق افتاد.
بدیهی است که گزارش، ممکن است سوالاتی در این زمینه وجود داشته باشد. اونجا، اونجا، خیلی خب. او قبلاً در مورد این گزارش این سؤال را مطرح کرد که ما قبلاً به نوعی در پس ذهن خود فکر می کردیم. مانند دوره او به عنوان شهردار سالوادور فرستاده شده، با رویکرد سختگیرانه در زمینه جرم و جنایت، می خواست در برابر خشونت باندها سختگیرتر باشد.
و مجدداً از رویکردی مشابه به عنوان یکی از وعده های انتخاباتی خود برای ریاست جمهوری استفاده کرد. ما دیدیم که آشکار شد. ما دیدهایم که او بدون توجه به اینکه چقدر اعمالش پرخاشگرانه است، دنبال میکند. سوال من از شما این است که اگر او به این وعده اجرا میکند و به وعدههای انتخابکنندگان عمل میکند، آیا درست عمل میکند و این کار را انجام میدهد؟
[00:20:42] BM Pro Commercial: سلام بچه ها این Q از مجله بیت کوین به صورت زنده است
[00:20:45] س: این پادکست توسط حامی ما برای شما آورده شده است. BitMax BitMax یکی از بزرگترین حامیان فضای بیت کوین در دهه گذشته است که به طور فعال به توسعه دهندگان کمک مالی می کند و برخی از مقالات تحقیقاتی پر استناد را منتشر می کند. چیزی که ممکن است ندانید این است که BitMax اخیراً یک برنامه مبادله نقطه ای و تلفن همراه کاملاً جدید راه اندازی کرده است که تجربه خرید و نگهداری را به سطح بالاتری می برد.
ما می دانیم که به خصوص در شرایط نامطمئن بازاریابی، شما نیاز به یک صرافی دارید که قابل اعتماد و قابل اعتماد باشد. امروز ثبت نام کنید@bitmex.com. وبلاگ BitMEX را برای برخی از بینش های عالی بازار بررسی کنید و برای اطلاعات بیشتر از تیم آنها با پادکست ما همراه باشید.
[00:21:20] تبلیغ وام مسکن ماه: همانطور که جهان به طور فزاینده ای به سمت پذیرش جریان اصلی بیت کوین حرکت می کند وام مسکن ماه، امکان تحقق دارایی های دیجیتال شما را فراهم می کند. وام های وثیقه ای برای هزینه های زندگی خرید یک ماشین یا حتی برای زمانی که شما فقط باید آن رولکس شیرین را داشته باشید عالی است. اما چیزی که خیلی خوب نیست این است که پس از دریافت وام، توانایی تجارت دارایی های خود را از دست می دهید.
بنابراین، مانند شما، وام مسکن ماه معتقد است که باید بتوانید کیک خود را داشته باشید و آن را بخورید.
معامله و قرض Moon Mortgage اولین حساب حاشیه وام دارایی دیجیتال در جهان است که به شما امکان می دهد بیت کوین خود را بلافاصله معامله کنید و در مقابل حساب خود وام بگیرید. همه با ریسک ورشکستگی صفر Dexus، بدون کارمزد منشأ، یا ریسک شخص ثالث به عنوان وام مسکن ماه، هرگز دارایی های دیجیتال شما را قرض نمی دهند.
به آینده وام دهی با وثیقه امروز از ماه، نقطه I وام مسکن دیدن کنید تا بیاموزید چگونه می توانید تجارت کنید، وام بگیرید و سپس دارایی های دیجیتال خود را بیشتر معامله کنید.
[00:22:13] آگهی BA:
مجله بیت کوین و تیمی که بزرگترین کنفرانس بیت کوین جهان را برای شما به ارمغان آورد، با گردهمایی افتتاحیه اروپایی، ماموریت استعمار بیش از حد جهانی را به ارمغان می آورد. بیت کوین آمستردام پاییز امسال از 12 تا 14 اکتبر در محل زیبای Western GOs در قلب شهر برگزار می شود.
به هزاران بیت کوین بپیوندید تا برای سه روز محتوای مدیریت شده بیت کوین که مربوط به صحنه نوظهور بیت کوین در اروپا و جهان است، بپیوندید.
سخنرانان تایید شده عبارتند از: Dr. Adam back، Alex Gladstein، Greg FOSS، Ray USF، و بسیاری دیگر. این یک کنفرانس همه جانبه خواهد بود که شامل فعالیتهای عملی در مرحله اثبات کارگاه ما و همچنین محتوای انحصاری برای نهنگهای VIP در اعماق بیتکوینها است.
بخش اروپایی جشنواره پول صدا در روز سوم رویداد، 14 اکتبر برگزار میشود و پذیرش شامل GA و مجوز نهنگ میشود. تمام جزئیات را در b.tc/conference بررسی کنید و از کد تبلیغاتی BM live با 10٪ تخفیف استفاده کنید. قیمت بلیت ها از 21 آگوست افزایش می یابد. بنابراین بلیط خود را در روز با قیمت 299 یورو برای بلیط GA و 3,499 خریداری کنید.
یورو برای پاس نهنگ VIP.
[00:23:25] بازرگانی BM Pro:
اگر شما هم مانند من هستید و می خواهید درک عمیق تری از آنچه در بازار بیت کوین و محیط کلان گسترده تر می گذرد به دست آورید، باید در مجله حرفه ای بیت کوین مشترک شوید. امروز. هم نسخه رایگان و هم نسخه پولی این خبرنامه روزانه وجود دارد که در آن تحلیلگران بازار ما آنچه را که در بازارها می گذرد تجزیه و تحلیل می کنند.
بنابراین لازم نیست امروز در مجله بیت کوین، pro.com مشترک شوید.
[00:23:44] الکس گلادشتاین: این برای من است. برای، آره
[00:23:51] پ: باشه. نه، این برای
[00:23:52] الکس گلادشتاین: شما، الکس. آره آره خب، منظورم این است که من احتمالاً شخص اشتباه و اشتباهی هستم که میپرسم. من تعصب دارم من یک فعال حقوق مدنی هستم. به نظر من سلب آزادی های مدنی از مردم هرگز قابل قبول نیست. هیچ شرطی وجود ندارد، میدانی، آزادی یا مرگ، میدانی، این فلسفه من است.
من فکر می کنم که تمرکز قدرت در دست دولت نظامی بدون استثناء بد است. وقتی صحبت از ویژگیهای سالوادور میشود، منظورم این است که خشونت گروهها به وضوح قبل از قدرت گرفتن دسته گل کاهش یافته بود. واضح است که در زمانی که او در هر دو سطح محلی و فدرال قدرت داشت، این وضعیت بسیار کاهش یافت.
من، من، دقیقاً نمی دانم، می دانید، چه چیزی را می خواهید به آن نسبت دهید. واضح است که بسیاری از آن ها به این واقعیت مربوط می شود که او اوست، شما. در مورد زندانی کردن تعداد زیادی از مردم بدون روند قانونی بسیار پرخاشگرانه بوده است. و این حالت ترسی را در بین هر کسی ایجاد میکند که، میدانید، به ایجاد مشکل فکر میکند.
این همان کاری است که آنها در چین انجام می دهند. البته. من فکر میکنم بخشی از آن این است که او با گروهها همکاری میکند. بنابراین، و من، لزوما مخالف آن نیستم، اما فقط باید گفت که به خوبی مستند است که حتی او را بتمن می نامند. مثل اینکه در تمام ارتباطات خصوصی خود کلمه ای برای او دارند که دوست دارند.
بنابراین، می دانید، اگر شما فقط نگران میزان قتل هستید، این نگرانی شماست؟ پس بله، باید، پس، پس من انتظار دارم که این کار را انجام دهید، با یک دولت پلیسی تمامیت خواه، و، و، و برای رسیدن به آنجا، کاملاً خونسرد باشید، و از هر چیزی صرف نظر کنید، اما این دیدگاهی نیست که من دارم. و من فکر نمیکنم این دیدگاهی باشد که بسیاری از بیتکوینداران دارند.
من فکر نمیکنم این دیدگاهی باشد که بسیاری از بیت کوینبازان دارند. من فکر می کنم که آنها یک ایالت کوچکتر را ترجیح می دهند. من فکر می کنم که آنها حالت های استثنایی کمتری را ترجیح می دهند. و، و فقط برای دادن جزئیاتی در اینجا که می دانید، فقط در مورد این موضوع با دقت فکر کنید و آن را با آنچه در کانادا دارید مقایسه کنید، شاید، شاید، حتی جایی که ما شاهد کاهش دموکراسی بوده ایم، احتمالاً در آنجا نیز.
و مطمئناً در ایالات متحده، به خصوص پست 11 XNUMX، اما اجازه دهید فقط چند چیز را در نظر بگیریم. بنابراین، در این حالت استثنایی، بازداشت شدگان، مانند اگر شما را از خیابان بلند کرده اند، دفاع قانونی دریافت نمی کنید. هیچ حقی برای آن وجود ندارد. حق تجمع افراد گروه در گروه های بیش از دو نفر به حالت تعلیق درآمد.
بنابراین شما حتی نمیتوانید با سه یا چهار نفر در خیابان جمع شوید، بدون اینکه دلیل محتمل دستگیری باشد، خردسالان محاکمه شوند، یک چیز بزرگسالان برای من دیوانه است. میدانید، من فکر میکنم این واقعیت که رسانهها حتی از گزارش دادن در این مورد مسدود شدهاند و ممکن است به ۱۰ سال زندان محکوم شوید، در شرایط استثنایی در السالوادور برای نوشتن چیزی میتوانید ۱۰ سال زندان داشته باشید. که می تواند باعث وحشت عمومی شود.
درست. و دوباره، فقط به، فقط برای تکرار که بیش از سه، می دانید، بیش از 30 روزنامه نگار و فعال. میدانید که چه کسانی مشکلسازترین افراد برای دولت بودند، تلفنشان به نرمافزار جاسوسی پگاسوس آلوده شده بود. بنابراین آنها از نزدیک تحت نظر بودند. می دانید، همه اینها که می دانید، در ترکیب با اعداد، تعداد زیاد، می دانید، بیش از 50,000 نفر در این جنگ دستگیر شده اند، می دانید، جنگ علیه جنگ، با گروهک ها.
این حتی بیشتر از 30,000 نفری است که در جنگ با کووید دستگیر شده ایم. درست. بنابراین شما این مرد قوی را دارید که نمی دانم جنگ بعدی چه جنگی با کووید علیه باندها خواهد بود. خدا میدونه بعدش چی میشه آنها تمایل دارند، آنها تمایل دارند چیزها را در قالب یک جنگ جنگی بسیار وخیم قرار دهند، مانند یک چارچوب زبانی، این چیزی است که آنها ترجیح می دهند اساساً انجام دهند، می دانید، سعی کنید هر کسی را که با آنها مخالف است به عنوان ضعیف یا ضعیف سرزنش کنید.
می دانید، نرم این است، این همان کاری است که آنها در آمریکا نیز انجام می دهند. منظورم این است که، به ویژه در سطح محلی، می دانم که افرادی که گوش می دهند باید این را بدانند. شما این روسای پلیس و فرمانداران و نمایندگان ایالتی را دارید. و، و آنها می خواهند، اگر شما، اگر برای آزادی های مدنی بایستید و بگویید، خوب، شاید ما نباید همه را دستگیر کنیم، می گویند، اوه، شما در برابر جنایت نرم می گویید.
این مانند یک چیز کلاسیک در دولت است. و من فقط فکر می کنم بیش از حد است و بد است. من همچنین می خواستم به مسائل مربوط به کووید بپردازم. همانطور که تصور میکنم بیشتر بیتکوینها نسبت به واکنش بیش از حد دولت به مسئله بهداشت عمومی ویروس کووید نسبتاً بدبین هستند. منظورم این است که آنچه بوکی بود، به معنای واقعی کلمه دیوانه بود.
منظورم این است که او ده ها نفر داشت، بیش از 10 نفر داشت، بیش از 10 ده هزار نفر بازداشت کردند، می دانید، باز هم کاملاً بدون این که این قانون اساسی نبود. و باز هم قاضی دیوان عالی کشور که به این موضوع اشاره کرد بعداً اخراج شدند. منظورم این است که او افرادی را در مراکز نگهداری مشابه داشت. البته این کاملاً در توالت ریخته شده است و همه آن را فراموش کرده اند و وانمود می کنند که این اتفاق نیفتاده است، اما دو سال و نیم پیش بود.
خیلی وقت پیش نبود همان پسر، او اصلاً تغییر نکرده است. همچنین می خواستم به طور خلاصه در مورد کیف پول Chivo صحبت کنم. بنابراین دوباره، مثل اینکه مسیری برای que وجود دارد که این کار را الکس انجام دهد
[00:28:26] جیمی گارسیا: اوه، ادامه بده.
[00:28:26] س: خوب است. به کیف پول Chivo می رسیم. میخواهم، میخواهم کووید را از آن جدا کنم. آره برو برو جلو بنابراین سلام، ممکن است الکس مطرح کرده باشد و ما از آن زمان شاهد بوده ایم که کشورهای خاصی اتخاذ کرده اند، و حتی ایالت های خاصی که موضع بسیار تهاجمی در مورد کووید اتخاذ کرده اند.
ما افراد دیگری را دیدهایم که موضع کمتر تهاجمی اتخاذ کردهاند، فکر میکنم از سوی دیگر، با درک و دیدن، آیندهنگرانی درباره سال 2020 و بیماری کووید را میبینند. اکنون در مقابل آنچه بود، من کنجکاو هستم که آیا در آن زمان در Mo احساس می کردید که این تصمیمات در صورت موجه بودن توسط que گرفته شده است، و همچنین به گذشته نگاه کنید، اگر این پاسخ مناسبی به آنچه در نظر گرفته شده است زمان، یک بیماری همه گیر جهانی
[00:29:12] جیمی گارسیا: بله. بنابراین، می دانید، یک رهبر کشوری در جهان در آن زمان به من بدهید که به نوعی اندازه گیری نمی کرد که امروز نگاه کردن به گذشته کمی شبیه واکنش بیش از حد به نظر می رسد، درست است. و بنابراین، میدانید، من میخواهم، میدانید، میگویم که تا حد زیادی، من، مخالف این موضوع نیستم، که، میدانید، داشتن مزیت نگاه به گذشته، احتمالاً راههایی برای انجام دهید.
اتفاقی که می افتد این است که شما باید کشور را بر اساس توانایی آن برای محافظت از شهروندانش قضاوت کنید. و باز هم، میدانید، من میدانم که الکس به حکومت قانون اهمیت زیادی میدهد، قانون اساسی السالوادور بیان میکند که وظیفه اصلی دولت و ایالت مراقبت از زندگی سالوادوریها است.
منشأ و غایت تمام هدف آنها همین است. درست. و در آن زمان، میدانید، توصیههای سازمان بهداشت جهانی را از پزشکان خودشان دریافت میکردیم، بدون اینکه بدانیم در آن زمان چه چیزی در مورد کووید میدانیم. می دانید، آنها چنین واکنشی نشان می دهند. و در درجه اول به این دلیل که السالوادور زیرساخت های بهداشتی ندارد، مثلاً مانند سوئد، سوئد، اگر به آن نگاه کنید، می دانید، در آن زمان از آنها در مورد آن فوق العاده انتقاد می شد، اما شما به سوئد و شما نگاه می کنید. میدانید، سوئد کشوری مدرن است، میدانید، آنها زیرساختها و توانایی ارائه مراقبتهای بهداشتی به جمعیت خود را به شیوهای بیشتر و مؤثرتر دارند که السالوادور و اکثر مناطق آمریکای مرکزی انجام میدهند.
درست. بنابراین. آنها همچنین، می دانید، به دارو دسترسی دارند و همه اینها، این و بنابراین، تصمیم در آن زمان، می دانید، طبق گفته ما به این دلیل بود که زیرساخت های بهداشتی السالوادور، بهداشت عمومی زیرساختها سالوادور نمیتوانست وضعیتی را که در آن زمان در اسپانیا و ایتالیا مشاهده میکردند، اداره کند.
آنها به سادگی نتوانستند. و در جمعیت ما، شما می دانید، این است، ما نیز از نظر دیابت، از نظر دیابت، از نظر افرادی که در معرض خطر بالای ابتلا به بیماری های ثانویه هستند که ممکن است اثرات آن را تحت تاثیر قرار دهد، داریم. COVID on، بر جمعیت. و بنابراین بر اساس آن، به همین دلیل تصمیم گرفته شد.
میدونی الان باهاش موافقم؟ فکر میکنم راههای بهتری برای رسیدگی به آن وجود داشت، اما میدانی، اجازه ندهیم، میدانی، اجازه ندهیم السالوادور را در گوشهای قرار دهیم و آنها را به تنهایی قضاوت کنیم. بیایید، بیایید ببینیم که دیگران در آن زمان چه کردند، از جمله، می دانید، ایالت های خاص در ایالات متحده، کانادا و اروپا.
درست. بنابراین، اگر الکس با سلسله مراتب نیازهای جریان انبوه آشنا هستید، نمی دانم درست است یا خیر. می دانید، سلسله مراتب نیازهای مزلو، می دانید، در انتهای هرم، نیازهای فیزیولوژیکی شما ایمن هستند، سپس ایمنی، عشق و تعلق و سپس عزت نفس. و سپس در راس احساس خودشکوفایی در مورد السالوادور است، همه السالوادور را با خودشکوفایی قضاوت می کنند، زمانی که تازه شروع به مرتب کردن نیازهای فیزیولوژیکی و ایمنی خود کرده اند.
بنابراین، می دانید، اجازه دهید. شاید در مورد آن مکث کنیم، بیایید امتیاز مالی خود را بررسی کنیم و همه چیز را در چارچوب بررسی کنیم. من فقط میخوام
[00:33:00] پ: بپرید و کمی به عقب برگردید، زیرا من فکر میکنم منظور الکس این است که افراطیهایی که سالوادور و دولت در طول آن انجام دادند، برای مثال، کووید با توجه به این وضعیت نامتناسب به نظر میرسد.
و من فکر می کنم که، می دانید، مردم خیلی، خیلی، یا خیلی خیلی سریع رفتار چین را در این دوره محکوم کردند، می دانید؟ و آنها بودند، فیلم هایی از مردم وجود داشت، آنها مانند جوشکاری آشغال های ساختمانی بودند. همه اینطوری بودند که اوه خدای من، این خیلی شدید است. این وحشتناک است. و ترس زیادی از تدریس خصوصی در آن دوره وجود داشت، زیرا مردم دقیقاً نمی دانستند چه اتفاقی می افتد و همه در تلاش بودند تا آن را بفهمند.
اما من فکر می کنم که به نظر الکس، این نوع موقعیت ها هستند. یا زمانی که سعی می کنید، می دانید، حرکت افراد را سرکوب کند و جریان اطلاعات را در گروهی از مردم کنترل کند تا در خدمت اهداف مختلف باشد، می تواند بسیار راحت باشد. و بنابراین، من، من، فکر میکنم اینطور است، این است، فکر نمیکنم کسی باید سعی کند آن نوع اقدامات را در چارچوبی شبیه به امنیت عمومی توجیه کند.
چون فکر میکنم بدون در نظر گرفتن اینها، من احساس میکنم که اکثر بیتکوینکنندگان حداقل استدلال میکنند که میدانید، ما باید بتوانیم آزادانه حرکت کنیم و همانطور که دوست داریم رفتار کنیم. اما، اما من احساس میکنم با السالوادور، چون بیتکوین درگیر است، مردم تمایل دارند، نمیخواهم بگویم چشمهایشان را ببندند، اما از دستکشهای بچهگانه بهگونهای استفاده کنید که فکر میکنم جالب است، هست، جالب و معکوس است.
[00:34:24] جیمی گارسیا: خوب به عنوان یک بیت کوین، من تمایل دارم با شما موافق باشم، اما می دانید، همانطور که. همانطور که، به عنوان یک تصمیم گیرنده برای کل کشور و سلامت، و واقعا نمی دانم که آیا این چیزی شبیه است یا خیر، می دانید، تا آنجا که ممکن است بد باشد، می دانید، من همچنین می توانم درک کنم که چرا کارها به همان شکلی انجام شد که انجام شد. یعنی میدونی آره
در این مورد میتوانست کارها بهتر انجام شود، اما باز هم، ما دو سال از آن فاصله داریم. و بیایید به یاد داشته باشیم که السالوادور یکی از اولین کشورهایی بود که همه محدودیت ها را رها کرد، می دانید؟ و می دانید، من اخیراً یکی از چیزهایی را دیدم که. یکی، یک توییت از یک، یک بیت کوین یا آن که السالوادور را از مکزیک ترک می کرد.
و از ورود به هواپیما جلوگیری شد زیرا ماسک نمی زدید. شما مجبور نیستید این کار را در السالوا انجام دهید. ببینید چه زمانی حقایق تغییر می کند، سپس باید تفکر خود را تغییر دهید و سپس باید خط مشی خود را تغییر دهید و این چیزی است که اتفاق افتاده است. درست؟ بنابراین، و، و، و این چیزی است که نشان میدهد رشد زمانی است که بتوانید به موقعیتها نگاه کنید، مثلاً میدانید چه چیزی، شاید، شاید ما آن را درست متوجه نشدهایم.
اما اینجاست، ما اصلاح می کنیم و آن را درست می کنیم. به جلو حرکت کن. می دانید، این است، من فکر می کنم این مهم تر از زمانی است که ما اشتباه کرده ایم. میدانی، مثل بچههای خودم، من میگویم مثل، از اشتباه کردن نترس، اشتباه کن. باشه. اگر فکر می کنید که دارید، کار درست را انجام می دهید، اگر اشتباه کنید،
[00:35:47] الکس گلادشتاین: از آن بیاموزید و ادامه دهید، این یک توصیف بسیار خیرخواهانه از کاری است که او در واقعیت انجام داد.
او خسته شد و واقعاً نمیتوانست توجیه بیشتری برای اقدامات افراطی برای مقابله با COVID داشته باشد. بنابراین او به سمت باندها حرکت کرد. خیلی تمیزه در واقع، اگر به زمان بندی آن نگاه کنید، او ده ها هزار نفر، ده ها هزار نفر را در اینجا حبس می کرد. یعنی باشه هیچ دولتی، همانطور که شما می گویید، در آنجا بی گناه نبوده و، و قطعاً، دامنه آن، درست است.
منظورم این است که شما چین را در انتهای انتهایی داشتید و می دانید، چند کشور دیگر را داشتید که در انتهای دیگر بسیار سبک بودند. منظورم این است که زندانی کردن ده ها هزار نفر مطمئناً در نهایت پایان است. منظورم این است که ما، ما، میتوانیم خیلی انتقاد کنیم، مثلاً من در کالیفرنیا زندگی میکنم. منظورم این است که هیچ کس در اینجا دستگیر نشد.
آیا دهها هزار نفر اینجا دستگیر نشدند که ماسک نپوشیدند یا نه، میدانید، میدانید، به نوعی پروتکل را رعایت کردند. منظورم این است که درجاتی از آزادی وجود دارد. و این بود، این افراطی بود. یکبار که سرد شد او به سراغ چیزهای دیگر رفت. و اتفاقاً پروژه های روابط عمومی دیگری در آنجا وجود داشت.
همانطور که او این کار را شروع کرد، او ادعا کرد که این بیمارستان جدید را می سازد. این قرار بود مانند چراغ اصلی هر چیزی باشد. حتی هیچوقت تمام نشد هنوز در دست ساخت است،
[00:36:56] جیمی گارسیا: اما باز هم، نه، اینجا هست و در واقع از انجام نشد
[00:36:59] الکس گلادشتاین: کاستاریکا. این کار انجام نشده است، انجام نشده است،
[00:37:02] جیمی گارسیا: بخشی که او در واقع میتواند موارد شدید و، و در واقع، جریان مورد انتظار افراد بیمار را تریاژ کند.
این همه تکمیل است. و در واقع همینطور است
[00:37:14] الکس گلادشتاین: کاربردی است، اما یک دستگاه روابط عمومی است، زیرا به بیمارستان رفته است، جایی نزدیک نیست. نه من رفتم بیمارستان گفتن
[00:37:23] جیمی گارسیا: این. نه نه نه. دیدن،
[00:37:24] الکس گلادشتاین: ببین رفیق، تو در کانادا هستی. یعنی چی، الان چی هستم. آره پس الان اونجا هستی؟ مثل، نه، اما من
[00:37:32] جیمی گارسیا: خانواده آنجا هستند.
آنها به بیمارستان دسترسی دارند.
[00:37:34] الکس گلادشتاین: در واقع موضوع بیمارستان یک حرکت روابط عمومی است، اما به هر حال، ما می توانیم ادامه دهیم. پس بله، همین طور است، همین طور است، اگر او، اگر به آن متعهد بود و واقعاً به آن اهمیت می داد، دوست نداشت سراغ چیز دیگری برود. او به تمرکز خود روی این موارد ادامه می داد، اما به هر حال، نکته این است که بیت کوین همچنان در حال بهبود است.
باشه. بیت کوین باید به شدت نسبت به این مرد شک داشته باشد. من
[00:37:57] جیمی گارسیا: از همه کسانی که آنجا هستند دعوت کرد که بروند
[00:37:59] الکس گلادشتاین: آن را بررسی کنید. نه نه نه. بیمارستان را فراموش کن این فقط یکی از چیزهای کوچکی است که او در آنجا پاشیده است. باشه. ما داریم فراموش می کنیم
[00:38:04] جیمی گارسیا: بیمارستان اکنون. آره.
[00:38:06] الکس گلادشتاین: ما فراموش میکنیم که مهمترین چیزی که فراموش نمیکنیم، دهها هزار نفر است که بدون روند قانونی دستگیر شدند.
این اصلی ترین چیزی است که من در مورد آن صحبت کرده ام. درست؟ چیزی که میخواستم بگم
[00:38:14] جیمی گارسیا: میدانی، سالوادور به تنهایی، زمانی که هر کشور دیگری این کار را انجام داد،
[00:38:18] الکس گلادشتاین: کالیفرنیا. نه نه. دولت کالیفرنیا ده ها هزار نفر را بدون رسیدگی زندانی نکرد
[00:38:23] جیمی گارسیا: السالوادور قفل نکرد. بله، آنها انجام دادند. اول از همه،
[00:38:27] P: بله، آنها این کار را کردند.
که غیرقابل انکار است. افرادی بودند که به زندان افتادند.
[00:38:30] جیمی گارسیا: بله. بیشتر از
[00:38:31] الکس گلادشتاین: 30,000 نفر در چه، چه، هر چه که شما، منظورم این است، اگر می خواهید اینجا بنشینید، بگویید این یک بازداشتگاه است، اما این یک زندان است. پسندیدن
[00:38:39] جیمی گارسیا: یک تفاوت وجود دارد. یک تفاوت وجود دارد. باشه. آنها بودند، رفتاری که در زندان با شما می شود بسیار متفاوت از رفتاری است که در قرنطینه می کنید.
ببین، منظورم این است که ما احتمالاً با بسیاری از آنها در یک صفحه هستیم
[00:38:51] الکس گلادشتاین: مقابله با مسائل. خوب ما می توانیم ادامه دهیم. نکته این است که حق با شماست. اون فصل الان تموم شده او به سمت باندها حرکت کرده است. بنابراین اکنون ده ها هزار نفر هستند. بدون تشریفات قانونی دستگیر شد. باز هم، افراد زیر سن قانونی به عنوان بزرگسالان رفتار می شوند و رسانه ها از گزارش در مورد موضوع منع می شوند.
و این فقط، این مورد بعدی است. پس چیز بعدی چه خواهد بود؟ من، می گویم، من
[00:39:10] جیمی گارسیا: نمی دانم
[00:39:11] پ: این به ویژه برای من بسیار نگران کننده است. در اینجا خیلی چیزهای نگران کننده وجود دارد، اما وقتی رسانه ها از گزارش دادن درباره موضوعی منع می شوند، این یک پرچم قرمز بزرگ و بزرگ در ذهن من است. و این است، من نمی توانم هیچ راه منطقی برای توجیه آن فکر کنم
[00:39:27] الکس گلادشتاین: به عنوان یک اقدام معقول.
من باز هم از کارهایی گذشتم که به خاطر انجام آنها به این دولت اعتبار میدهم و نمیدانم چرا این اقدامات ضروری است. مثلاً، اگر میخواهید یک مدل اقتصادی جدید را دنبال کنید، اگر میخواهید بیتکوین را در کشور تبلیغ کنید، این ربطی به قفل کردن همه این افراد ندارد. و، و در واقع، من فکر میکنم چیزی که چندی پیش متوجه شدم که قابل توجه و بدیهی است این است که او از این اعلانهای مشابه استفاده میکند، یا، یا از روابط عمومی و اعلامیهها استفاده میکند تا حواسش را از چیزی که هست منحرف کند. اتفاق می افتد.
او این کار را در دوران کووید شروع کرد، بنابراین از کووید استفاده کرد تا اساساً همه این اقدامات را توجیه کند. و بعداً او، او، می دانید، درست بعد از اینکه دادستان کل را برکنار کرد و دادگاه عالی را پاکسازی کرد، اعلامیه را در میامی دریافت کرد، که من برای آن آنجا بودم. و اتفاقاً عالی بود.
عالی بود. اما نگرفتم، متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده است. یه جورایی گول خوردم مثل اینکه متوجه نشدم در السالوادور چه خبر است. از اتفاقاتی که روی زمین می گذشت بی خبر بودم. من فقط فکر کردم این باحال بود چون من مثل یک بیت کوین بودم. درست؟ من در واقع تکالیفم را روی آن یکی انجام ندادم.
بعداً در پایان سال گذشته، کل این اطلاعیه شهر بیت کوین، که بدیهی است یک شوخی بزرگ است. شهر بیت کوینی به شکلی که او دوست دارد وجود نخواهد داشت. منظورم این است که این بدیهی است که یک حواس پرتی درست پس از گذشت آنها انجام شده است. آنها یک قانون جدید مامور خارجی را دوباره پیشنهاد کردند، که من توضیح دادم اگر شما یک سازمان روزنامه نگاری یا یک سازمان حقوق بشر در سالوادور هستید، اکنون در سالوادور، و این قانون طبق طراحی دولت تصویب می شود.
و شما اصلاً یا هر گونه حمایت غیرمستقیم از لایک، مثلاً سازمان من یا هر سازمانی، دریافت می کنید. باشه. بعد باید 40 درصد آن وجوه را به دولت بدهید، 40 درصد مالیات. و مثل این است که او اساساً به بخش بانکی مجوز فریزر می دهد. بنابراین، منظورم این است که او ثابت است. و البته قانون بیت کوین که تصویب شد.
سپس وقتی در سپتامبر اجرا شد، درست پس از آن بود که او اساساً از دادگاه عالی خواست که بگوید می تواند برای همیشه یا هر چیز دیگری حکم کند. بنابراین، هر بار مانند یک نوع فرسایش عمده ای از دولت و چک های او رخ می دهد و او چک های قدرت خود را از بین می برد. او راهی برای منحرف کردن افکار عمومی از آن پیدا می کند.
او یک سیاستمدار بسیار، بسیار، بسیار، بسیار باهوش است. او در کاری که انجام می دهد بسیار بسیار خوب است. به همین دلیل است که او بسیار محبوب است. الکس، میتونی
[00:41:43] جیمی گارسیا: دقیقاً به این نکته اشاره کنید که چگونه قانون بیان میکند که قانون پیشنهادی یا قانون پیشنهادی میگوید که افراد را از گزارش دادن درباره باندها منع میکند؟
[00:41:56] الکس گلادشتاین: باشه. بنابراین ما به یک چیز متفاوت برمی گردیم.
[00:41:57] جیمی گارسیا: بله، نه. اولین چیزی که در مورد آن شروع به صحبت کردید، مانند موضوع این است که پاسخ دادن به تمام نکات شما وقتی که به آن فشار می آورید، دشوار است.
[00:42:06] الکس گلادشتاین: خوب این به این دلیل است که نقض آشکار آزادی های مدنی در السالوادور بسیار زیاد است. یعنی نداریم، فقط یک ساعت وقت داریم رفیق.
ما می توانیم اینجا باشیم، می دانم، می دانم، اما
[00:42:15] جیمی گارسیا: می توانم، باشه. اجازه دهید فقط برای استدلال، 10 سال بعد
[00:42:17] الکس گلادشتاین: زندان برای روزنامه نگاران، من آن را می خوانم 10 سال زندان برای روزنامه نگارانی که می تواند افکار عمومی را به وحشت بیندازد. میخوای چالش کنی
[00:42:22] جیمی گارسیا: این؟ نه، این چیزی نیست که می گوید، رفیق. صبر کن یک لحظه صبر کن باشه. باشه برو جلو شما آن را به زبان اسپانیایی خواندید.
ترجمه بده هدف قانون اینجاست. این است که اگر شما گزارش می دهید یا در یک تحقیق قوم نگاری در سازمان های جنایی قرار می گیرید، وظیفه شماست که گزارش دهید. اگر قرار است جان مردم به خطر بیفتد، در غیر این صورت شریک جرم می شوید.
این فقط برای روشن شدن آن است زیرا مواردی وجود داشت که به اصطلاح روزنامه نگاران با برخی از این سازمان های جنایتکار همراه بودند. آنها برخی از کارهایی را که قرار بود انجام دهند می دانستند. آنها در مورد آنها نوشتند و آن را به سازمان ها گزارش نکردند. یک اصل اخلاقی در پشت روزنامه نگاری وجود دارد، و، و، و من می گویم
[00:43:24] الکس گلادشتاین: ایالت.
تصمیم نمی گیرد که نه،
[00:43:27] جیمی گارسیا: زمانی که روزنامه نگاران واقعاً به آن اصول عمل نمی کنند و، می دانید، من فکر می کنم شاید، شاید برخی از ایالت ها تصمیم به انجام این کار بگیرند. من نمی گویم، خوب، خوب، فکر می کنم
[00:43:37] الکس گلادشتاین: مخاطبان می توانند تعیین کنند که آیا دولت باید قوانینی را برای اینکه آیا روزنامه نگاران باید گزارش دهند یا نه، ارائه کند یا خیر، می دانید، چه چیزی، چگونه باید گزارش دهند.
اما، خوب، این است،
[00:43:43] جیمی گارسیا: این کم و بیش به این موضوع مربوط می شود که آیا می توان به یک جنایت دست یافت.
[00:43:48] الکس گلادشتاین: پس صبر کنید، منظورم کجاست، دولت به معنای واقعی کلمه با باندها کار می کند.
[00:43:50] جیمی گارسیا: یعنی نمیکنم، متاسفم. آیا می توانید شواهد واقعی ارائه دهید که این اتفاق می افتد؟ تن بچه ها است
[00:43:56] P: منبع شما. منبع شما چیه من شخصا تاپیک را گم کرده ام.
آره بنابراین موضوع سطح بالاتر یا نکته ای که ما در حال بحث کردن هستیم چیست؟ من فکر می کنم که الکس، شما این را بیان کردید، چیزی که به نظر من یک نکته بسیار منطقی مانند این است، قانونی که ظاهراً می گوید که اساساً شما وجود دارید، می توانید به خاطر گزارش در مورد باندها به 10 سال زندان محکوم شوید.
من فکر می کنم برخی از تفاوت های ظریف وجود دارد Hemi که شما به آنها می پردازید، اما
[00:44:20] الکس گلادشتاین: بیایید بگوییم اگر این کار را به درستی توسط دولت انجام ندهیم. اره حتما.
[00:44:23] جیمی گارسیا: خوب، شما فقط می توانید در یک جنایت شریک باشید. همین است
[00:44:27] الکس گلادشتاین: خوب، وقتی شما صاحب سیستم دادگاه هستید، جیمی، پس تصمیم بگیرید، رفیق، شما
[00:44:31] جیمی گارسیا: می توانید گزارش دهید، شما می توانید گزارش دهید.
شما فقط نمی توانید شریک جرم بدون طبقه بندی باشید
[00:44:37] الکس گلادشتاین: آن. می دانید، اجازه دهید از شما بپرسم که چه کسی تصمیم می گیرد بیایید ادامه دهیم، اما اجازه دهید، فقط بگوییم که فرض کنید فردا به السالوادور برمی گردید. مم-هوم، تو اونجا هستی شما یک تغییر قلب دارید. بعد از مناظره امروز ما در اینجا نظر خود را تغییر می دهید و خیلی خوب می شوید.
پس بیایید بگوییم شما. در مقالهای در یک داستان خبری که منتشر میشود یا شما در آن شرکت میکنید، به نحوی علناً از او انتقاد میکنید. منظورم این است که چقدر مطمئن هستید که آن سیستم دادگاه از حقوق شما دفاع می کند؟ منظورم این است که چقدر مطمئن هستید که این سیستم دادگاهی، اگر منتقد que هستید، واقعاً از وسایل شما محافظت می کند، یا اکنون اینجا فقط کشوری برای حامیان وصیت است؟
[00:45:13] جیمی گارسیا: می دانید، چندین روزنامه وجود دارد، همانطور که گفتم، بیشتر رسانه ها، مانند 98 درصد رسانه ها و سالوادور، من می گویم دوست دارم، می دانید، احتمالاً روزنامه دولتی، اما، شما می دانم، آیا می توانی آنها را هم باور کنی، درست است. اما غیر از این همه مخالف B است، آنها روزانه گزارش می دهند، حتی یک روزنامه نگار در زندان نیست. آنها در واقع تصمیم گرفته اند شخصیت های کارتونی را با چنین تحقیر قرار دهند.
نه تنها به خاطر سیاست هایش، بلکه برای او به عنوان فردی که در واقع دختر دو ساله اش را مسخره می کند و به او توهین می کند. نه یکی تو زندانه
[00:45:58] الکس گلادشتاین: باشه. شما واقعاً به سؤال من پاسخ ندادید، اما نه، مانند آنچه من هستم
[00:46:02] جیمی گارسیا: گفته این است که مطبوعات می توانند آزادانه گزارش دهند. هیچ کس به زندان نرفته است. هیچ کس از گزارش دادن منع نمی شود. همه اینها فقط تزیین است که دوست دارند، چه کسی، کدام یک از دوستان شما اهل السالوادور هستند که ظاهراً روزنامه نگار هستند درست در زندان هستند.
[00:46:19] الکس گلادشتاین: اکنون.
خوب، این می تواند یک شخص نسبتاً پایین باشد. منظورم این است که روزنامه نگارانی که در زندان هستند وحشتناک هستند.
[00:46:25] جیمی گارسیا: بله. اما بنابراین وجود دارد، هیچ کس وجود ندارد زیرا این اتفاق نمی افتد.
[00:46:30] الکس گلادشتاین: باشه. خب، منظورم این است که فکر می کنم چیزی به نام فضای ترس وجود دارد که دولت ها از آن استفاده می کنند. منظورم این است که بسیاری از مردم در مورد ایالات متحده همین را می گویند.
می دانید، هیچ خبرنگاری در زندان نیست. من نمی دانم. یعنی شما، شما، شما، می توانید قضاوت کنید، می توانید قضاوت کنید، می توانید قضاوت کنید که آیا این باعث می شود یا نه، یعنی فضای رسانه آزاد است یا نه. نکته اینجاست که قوانینی وجود دارد که افراد را از بیان نظر خود و بیان آزاد باز می دارد. مم-هوم ام، من، من، دوباره، اگر می خواهید توجیه کنید، ببینید، این همه به این بحث عظیم فلسفی بر سر قانون و نظم در مقابل آزادی ختم می شود.
و اگر بخواهید این طرف را بگیرید که هی، در مواقع خاص، ما باید حقوق مردم را برای تامین امنیت کشور محدود کنیم. سپس B پسر شماست. جای سوالی نیست جای سوالی نیست
[00:47:19] جیمی گارسیا: فکر می کنم شما می توانید هر دو را داشته باشید
[00:47:21] س: میخواهم وارد اینجا شوم و سؤالی را مطرح کنم. الکس، به تو، به عنوان فردی مثل من از دیدگاه او.
یک مهاجر آمریکایی من قوانین را می بینم که چگونه در کشورهای دیگر مانند ایران، وطن من و همچنین در این کشور عمل می کنند. و من مزایای خاصی و همچنین برخی ایرادات را در پذیرش سیستم های غربی در کشورها و فرهنگ های دیگر می بینم. یک نمونه تاریخی از این وجود دارد. و آن چیزی که من به آن خواهم پرداخت سنگاپور است، صرف نظر از رویکرد نخست وزیر و مدت زمانی که او قدرت را در دست داشت و رویکرد و سختگیری او در برابر مصرف کنندگان مواد مخدر و مواد مخدر و فروشندگان مواد مخدر.
ما نمیتوانیم از میزان رشد آن کشور و آن منطقه در نتیجه یک رهبر بسیار سختگیر که خواستههای خود را بر کشور و مردم آن تحمیل کردهاند، که شنیدهایم B Kayley خودش را با آن مقایسه کردهایم، نادیده بگیریم. این رهبر اهل سنگاپور، از او شنیده ایم که جملاتی مانند من باحال ترین دیکتاتور جهان هستم. سوال من این است که آیا ما در کشوری که رک و پوست کنده نمی خواهد این اصول در جامعه خود ریشه دوانده شود، بیش از حد بر ارزش ها و اصول غربی تاکید می کنیم؟
[00:48:45] جیمی گارسیا: این سوال خوبی است. منظورم این است که میدانید، و، دوباره، من به سلسله مراتب نیازهای استاد اشاره میکنم، میدانید، و جایی که السالوادور در آن پیوستار قرار دارد، در نیازهای ایمنی است. تلاش برای ایجاد امنیت شخصی، اطمینان از اشتغال مردم، اطمینان از سلامت و دسترسی مردم به دارایی، میدانید، در عین حال بسیار زیاد است.
لیبرال دموکراتها فلسفه را از نظر فلسفه میدانند، از نظر ایدئولوژیک صحبت میکنند، و السالوادور را در این خودشکوفایی قضاوت میکنند. اگر شما ملتی هستید که در آن مرحله توسعه یافته و به خود شکوفایی میدهید، اگر شروع به نقض حقوق مردم کنید، به طور تصادفی میدانید، البته اشتباه است.
سالوادور این کار را نمی کند. خوب. السالوادور به طور خاص افرادی را هدف قرار می دهد که از مردم اخاذی می کنند. این فقط کمتر از 1٪ کمتر نیست.
[00:49:49] الکس گلادشتاین: یکی نادرست است. کمتر از 1 درصد است. هیچ پروسه ای وجود نداره هیچ یک از این افراد هیچ آزمایشی وجود ندارد. ده ها هزار نفر بدون هیچ محاکمه ای دستگیر شده اند.
بنابراین چگونه می توانید بگویید، چگونه می توانید بگویید که هدف قرار گرفته است؟ بنابراین در قانون اساسی
[00:50:05] جیمی گارسیا: تحت شرایط شدید، که
[00:50:10] الکس گلادشتاین: مدیران به راحتی سه سال از چهار سال گذشته هستند. نمیدانم، مثلاً چه زمانی قرار نیست شرایط شدید باشد؟ وای نه.
[00:50:16] جیمی گارسیا: فرانک بودن السالوادور از زمانی که ماکا به منطقه حمله کرد، شرایط بسیار سختی داشته است.
باشه. پس باشه پس، پس، پس بیایید فرانک باشیم. وضعیت استثنایی به طور مداوم در طول جنگ داخلی مورد استفاده قرار گرفت. درست؟ در واقع، این اخیراً مورد استفاده قرار نگرفته است و به طور خاص برای مقابله با مسئله ناامنی مورد استفاده قرار گرفته است. و بنابراین وقتی در مورد آن فکر می کنیم، قانون اساسی، چون می دانید، شما گفتید حاکمیت قانون، قانون اساسی اجازه می دهد که یک ابزار است و رئیس جمهور آن را از مجلس می خواهد، مجلس باید اکثریت مطلق را به دست آورد.
یعنی. سه چهارم از قسمتی از مجمع برای به دست آوردن آن، اگر آن نوار را برآورده نمی کند، نمی کند، او آن حالت استثنا را نمی گیرد. بنابراین، این روند قانونی است و این همان چیزی است که اتفاق افتاده است. باشه. و این غیر قابل انکار است که آن مجمع به صورت دوگانه با ناظران بین المللی انتخاب شده و آن را بررسی کرده و عادلانه و آزاد شمرده شده است.
[00:51:34] الکس گلادشتاین: باشه. خوب، منظورم این است که مخاطب می تواند واقعیت را بررسی کند. من مشخصا مطمئنم نه، کاملاً مخالفم، اما نه، فکر میکنم، فکر میکنم، فقط برای بازگشت به نکته قبلی، فکر میکنم شما اکنون در السالوادور آب و هوایی دارید که مانند، من نمیدانم کسی چگونه است، میدانم که وجود دارد بسیاری از بیتکوینبازان آن پایین که بسیار حرفهای بریتانیا هستند و برای آنها خوب هستند.
اما مانند، اگر هستید، اگر شما قدیمی هستید. نمیدانم چگونه میتوانید مطمئن باشید که دادگاه در یک پرونده پرمخاطب به نفع شما حکم خواهد داد. من فقط این کار را نمی کنم
[00:51:58] جیمی گارسیا: طرفدار یا مخالف بی کلی نباشید. شما فقط می توانید سالوادور باشید. و من فکر می کنم که این چیزی است که بسیاری از مردم هستند. صبر کن صبر کن صبر کن. ولی
[00:52:06] P: این یک احساس است
[00:52:07] جیمی گارسیا: گام جانبی چون فکر میکنم، نه، این یک قدم جانبی نیست، من گوش میدهم، نظرم را در مورد بی کلی تغییر میدهم.
اگر او شروع به انجام کارهایی کند که من احساس می کنم
[00:52:17] P: در،
[00:52:18] جیمی گارسیا: به نحوی که فشار دادن به مردم بی گناه، افرادی که الان در زندان هستند، اکثریت گانگستر هستند. پس صبر کن درسته
[00:52:29] P: الکس فقط بیانیه ای را بیان کرد. گفت اگر تو نخواهی، یا نکنی، میروم، این را قصاب میکنم، اما در این مورد چیزی گفت.
یک فرد معمولی نباید احساس راحتی کند وگرنه اگر در یک پرونده هری پارل باشد و در اطراف رئیس جمهور السالوادور دعوا یا ابراز احساسات منفی داشته باشد، احساس راحتی نمی کند. و شما گفتید، من فکر میکنم اگر ابراز احساسات نمیکردم یا احساسات منفی را در مورد السالوادور به عنوان یک کشور ابراز میکردم، نگران میشدم، اما فکر میکنم این هنوز یک مشکل است، درست است؟
مثل اینکه فرد باید بتواند نظرات خود را بیان کند، خواه منفی باشد یا مثبت در یک مورد پرمخاطب یا یک مورد کم، و نگران نباشید، بدانید که آیا قرار است در تاریکی قرار بگیرید یا نه.
[00:53:04] الکس گلادشتاین: سوراخ. درست؟ مثلاً بیت کوین شما چقدر خوب است؟ اگر دولت می تواند بیاید و شما را بدون هیچ توجیهی بگیرد، فکر می کنم این چیزی است که بیت کوین داران باید در اینجا در نظر بگیرند.
[00:53:12] جیمی گارسیا: نه، منظورم این است که شما، می توانید از هر کیف پولی که می خواهید استفاده کنید و آنها مصادره نمی شوند
[00:53:16] الکس گلادشتاین: آن را از شما. نه نه نه. منظورم این است که بیت کوین عمومی چقدر خوب است؟ اگر دولت بتواند شما را بدون هیچ گونه روند قانونی یا محاکمه ای از خیابان خارج کند، آنها می توانند، فکر می کنم ما موافقت خواهیم کرد.
[00:53:25] جیمی گارسیا: به همین دلیل است که ما بیت کوین را دوست داریم،
[00:53:26] الکس گلادشتاین: زیرا این اتفاق نمیافتد.
باشه. خوب، اما این، همین الان در السالوادور اتفاق می افتد. نه اینطور نیست. مردم
[00:53:33] جیمی گارسیا: می تواند بیت کوین خود را در یک،
[00:53:35] الکس گلادشتاین: من نیستم، نه، متاسفم. من واضح نیستم آنچه من می گویم این است که فرض کنید شما یکی از این 50,000 نفری هستید که طی چند ماه گذشته در این وضعیت استثنایی بدون هیچ گونه روند قانونی یا محاکمه ای بازداشت شده اند.
چه فایده ای دارد؟ بیت کوین شخص اگر آنها عادل هستند، می توانند همینطور زندانی شوند. مانند بیت کوین یک ابزار عالی است. من از آن حمایت می کنم. مهم ترین ابزار آزادی در جهان، به نظر من، mm-hmm، کافی نیست. مانند mm-hmm و، و این واقعیت که افراد زیادی اینجا هستند، یک چیز وجود دارد.
در مورد PKA نکات ظریفی را مطرح کردم و سعی کردم این کار را انجام دهم. من، من، در ابتدا سعی کردم بگویم که یک سری چیزهای مثبت وجود دارد. من اینجا نیستم، مثل استیو هانکی، مثل بعضی ها، مثل، می دانید، بله. دستور کار شخصی ضد پالیا میتونستم کمتر اهمیت بدم واقعیت این است که شما باید ظریف و معقول باشید و غیرمنطقی است که فقط اینطور باشید، اوه، هر کاری که او انجام داده است، آنقدرها هم کار بزرگی نیست.
بیایید فقط از او حمایت کنیم زیرا او طرفدار بیت کوین است. این یک معامله بزرگ است. ما باید نگران دستگیری ده ها هزار نفر باشیم. و ما باید نگران باشیم مانند راهی که او به دنبال منتقدانش می رود. و ما باید نگران باشیم که او چگونه از اجرای عدالت در رابطه با جنایات جنگی در دهه هشتاد جلوگیری می کند.
[00:54:44] جیمی گارسیا: مثل شما باید نگران باشید.
ایالات متحده باید زنگ خطر بین المللی به عنوان یک شهروند جهانی، یک شهروند جهانی، سالوادور، سالوادور، و باید باشد
[00:54:50] الکس گلادشتاین: هیچ شهروند جهانی نباید نگران باشد. جیمی بنابراین مانند
[00:54:54] جیمی گارسیا: به شیوه ای پدرانه از نوع نواستعماری، ما می خواهیم بگوییم نه،
[00:54:59] الکس گلادشتاین: دوست من خیلی بیشتر از شما درباره ضد استعمار نوشته ام. مثل اینکه من خیلی ضد استعمار هستم ممنونم.
این هست
[00:55:05] جیمی گارسیا: چرا من هستم، من در واقع من هستم، شما
[00:55:10] الکس گلادشتاین: صبر کن که نیستی، آیا نمی دانی که او از اجرای عدالت در Elte جلوگیری می کند؟ مثل اینکه شما در این مورد واضح نیستید
[00:55:20] جیمی گارسیا: آیا واقعاً دارید که واقعاً آنچه را که در آن اتفاق افتاد خوانده اید؟ البته، آیا واقعاً خوانده اید که چه اتفاقی افتاده است؟ آره. به آن استناد کنید
[00:55:28] الکس گلادشتاین: کتاب.
خوب، شما گفتید که من را در کتاب من نوشتید، من به آن کتاب استناد می کنم. البته، قاضی که تلاش میکند دیکتاتورهای نظامی را که دستور همه آن قتلعامها را در زندان داده بودند، جلب کند، اساساً بیرون کشیده شده است و B از اجرای عدالت جلوگیری میکند. این آخرین چیزی است که میدانید، در آنجا، و او نمیخواهد، او نمیخواهد ارتش را عصبانی کند، که من میدانم که او باید از آنها بخواهد مراکز کنترل آجری و کووید او را اداره کنند.
[00:55:51] جیمی گارسیا: مراکز.
بنابراین، آیا میدانید که آنها وجود ندارند؟ اول از همه، چه چیزی وجود ندارد؟ آنها ظرف کووید نیستند.
[00:55:58] الکس گلادشتاین: آنها نه، نه، نه. آنها در سال 2020 بودند. بسیار خوب. و اکنون آنها، باند، مراکز باند هستند.
[00:56:03] جیمی گارسیا: آیا قطعه را خواندهاید؟ ،
[00:56:06] الکس گلادشتاین: توافق صلح، توافقنامه صلح بین ال
[00:56:10] جیمی گارسیا: دولت سالوادور و دختران.
این
[00:56:12] الکس گلادشتاین: این موضوع مرتبط نیست. نکته ای که من نه،
[00:56:13] جیمی گارسیا: مربوط به این موضوع است، زیرا به همه این کلاهبرداران عفو می دهد. همان کلاهبردارانی که دوست ندارید. من، من دوست ندارم بنابراین
[00:56:21] الکس گلادشتاین: اگر BCA در کنار شماست، و او نمیخواهد آنها عفو کنند، چرا تحقیقات در مورد نقش نظامی را متوقف میکند؟ S
[00:56:29] جیمی گارسیا: توافق صلح به این کلاهبرداران عفو بخشید.
باشه.
[00:56:35] الکس گلادشتاین: یک صلح
[00:56:35] جیمی گارسیا: توافقی که او امضا نکرد. او در کنار مردمی بود که دریافت کردند
[00:56:39] الکس گلادشتاین: کودک بود. این نیست، او نبود
[00:56:42] جیمی گارسیا: مسئول. دقیقا. پس چرا، چرا ادعا می کنید که او به نوعی مسئول است؟
[00:56:47] الکس گلادشتاین: او در حال جدا کردن است یا هر فعل دیگری که می خواهید استفاده کنید. او اساساً در حال حذف قضات قدرتی است که می خواهند به دنبال نظامیانی باشند که با همکاری دولت ایالات متحده این قتل ها را انجام داده اند.
چی، چرا، چرا برای شما مشکلی نیست؟ باشه. اجازه دهید،
[00:57:03] جیمی گارسیا: اجازه دهید فقط از شما چیزی بپرسم. مم-هوم اگر هستی، منابع را به آنها گره می زنی تا به دنبال افرادی بروی که یا مرده اند. نه، آنها نمرده اند، سالوادور رفته اند. برخی از آنها پیر هستند که به دلیل قراردادهای صلح عفو دارند. به هر حال،
[00:57:21] الکس گلادشتاین: یعنی فکر میکنم دیدن این افراد در پشت زندان و پشت میلههای زندان عالی خواهد بود، اما حدس میزنم این فقط من است
[00:57:25] جیمی گارسیا: شخصی، آیا مفهوم عفو را درک می کنید؟
[00:57:29] س: من فکر میکنم که داریم، فکر میکنم ما کمی طرح را از دست میدهیم. گام. سلام. سلام مت. بیایید فقط، اجازه دهید. ما جابه جا می شویم حدود 30 دقیقه به مکالمه مناظره برنامه ریزی شده باقی مانده است. من نمیخواهم اکنون به طور خاص به بیتکوین روی بیاورم. ما Chivo، عرضه کیف پول Chivo را برجسته کردهایم. من میخواهم در مورد آن بحث کنم و همینطور میخواهم درباره این واقعیت صحبت کنم که بوکت بیت کوین خریداری کرده است.
بودجه های دولتی ظاهراً نظری که ما در درون خود داشتیم را کاهش داده است این است که چرا ما چیزی از BHA مبنی بر خرید بیت کوین بیشتر ندیده ایم یا نشنیده ایم، و به روشی که یک سال پیش، شش ماه پیش انجام داد، این کاهش را خریداری کرد. و من نمیخواهم آن را لزوماً عرضه ناموفق بنامم، اما انتشار تاخیری اوراق قرضه آتشفشانی به نظر الکس قبلاً نیز، این وعده شهر بیتکوین، وعدههای زیادی پیرامون بیتکوین و حرکتهای زیادی که کوئل انجام داده است.
الکس، من با شما شروع می کنم تا هر دو طرف را در مورد کارهایی که در آل با بیت کوین انجام می دهد را در نظر بگیرم که شما آنها را برای آنها تحسین خواهید کرد و همچنین برخی از مواردی که بیشتر انتقاد می کنید.
[00:58:42] الکس گلادشتاین: بله. منظورم این است که من فکر میکردم که پیوند آتشفشانی باحال است. فکر می کنم ایده جالبی است. من فکر می کنم او در اجرای آن مشکل دارد.
من فکر می کنم احتمالاً نیروهایی خارج از کنترل او وجود دارند که مانع از اجرای او در آن محیط کلان می شوند. من فکر می کنم استخراج معادن عالی است، واقعا خوشحالم که امیدواریم دولت و جامعه سالوادور از نیروی زمین گرمایی استفاده کنند که به نوعی استفاده نشده است.
و به طور کلی، مانند انتخاب بیت کوین به عنوان یک ارز ملی، عالی است. من فکر میکنم مشکلات من ارتباط کمتری با بیتکوین دارد و خیلی بیشتر به هر چیز دیگری که PKA انجام میدهد مربوط میشود. فکر میکنم کیف پول Chivo، تخصیص نادرست منابع و تلاش است. من میدانم که سال 2020 آینده است، اما به طور کلی، فکر میکنم فقط میگویم: «هی، وقتی زندگی میکنی لازم نیست سود سرمایه بیتکوین را انتخاب کنی.
کافی بود من فکر میکنم راهاندازی این کمپین مانند کمپین ملی برای راهاندازی کیف پول ملی در بهترین حالت اتلاف منابع بود و در بدترین حالت نیت سوء زیادی داشت، زیرا نشان میداد که او میخواهد مردم از بیتکوین در داخل چیبو استفاده کنند. بدیهی است، همانطور که همه ما می دانیم، بیت کوین نیست، بیت کوین شخص دیگری است، بیت کوین اوست.
او میخواست مردم از آن سیستم استفاده کنند، که البته میتوان آن را منجمد کرد و درست مانند ارز نظارت کرد. بنابراین من همیشه گفتهام، میدانید، من به تعدادی از سالوادورها نحوه استفاده از کیف پولهای دیگر را آموزش دادهام. و می دانم، می دانم که او مجبور است و همه چیز عالی است. اما همانطور که من در مورد Chivo کوتاهی می کنم. من فکر می کنم Chivo روشی اشتباه برای دولت ها برای نزدیک شدن به بیت کوین است.
اما به طور کلی، من آنقدرها هم به نحوه برخورد او با بیت کوین انتقاد نمی کنم. آره قیمتش پایین اومده من فکر میکنم خرید بیتکوین برای دولت یا دولت هوشمند است. من، من، من در این زمینه مسائل زیادی ندارم. مسائل من این است، بسیار بیشتر در مورد. جبهه آزادی های مدنی، اما می دانید، من اجازه می دهم، اجازه می دهم به شما بچه ها اجازه بدهم پر کنید.
[01:00:32] س: سلام، میتوانم همین سوال را فقط در مورد عرضه بیت کوین به شما ارائه کنم؟ احساسات، افکار شما، چه کارهایی که او با موفقیت انجام داده است و چه چیزهایی که شما نسبت به بیت کوین های BHA انتقاد دارید چیست؟
[01:00:42] جیمی گارسیا: عرضه. بله، نه، فکر میکنم، فکر میکنم من و الکس احتمالاً نقاط مشترک زیادی در این مورد پیدا میکنیم، میدانید، برای من به عنوان یک بیتکوین که میدانید، فکر میکنم که داشتن بیتکوین خود در شما، به شیوهای مستقل میدانید که در فضای ذخیرهسازی جالب شما، راهی برای رفتن است.
می دانید، دوباره، من به انبوه آن سلسله مراتب نیازها اشاره می کنم، می دانید، آن زمانی است که شما در مرحله خودشکوفایی برای اکثر خود هستید. جایی که آنها هستند زیرا واقعاً دست به دهان است. آنها، هر چه درآمد دارند، باید السالوا را خرج کنند، تمایل زیادی برای خرج کردن مهربانی در کشور بیت کوین وجود دارد، مطمئناً اولویت زمانی است.
اما ما باید ترجیح زمانی کم داشته باشیم، در نوع، مزایای کشوری که آن را اتخاذ می کند. من مطمئناً طرفدار زیادی نیستم. اما همانطور که قانون طراحی شده بود، او یک ضرورت بود، زیرا دولت باید ابزاری را برای پذیرش هر شهروند در کشور فراهم می کرد. پرداخت و، و به طور خودکار آن را دوباره تبدیل کنید.
این به این دلیل است که من فکر میکنم که شما، دولت از برخی جهات متوجه شدهاید که a، از مردم نه. بنابراین آن ویژگی تبدیل یک ضرورت بود. و این همان چیزی است که دلیل اصلی ایجاد آن درست است؟ بخش دیگر این است که، می دانید، به این دلیل است که باید به بازرگانان کمک می کرد تا بتوانند بیت کوین را بپذیرند و دوباره آن را به ما تبدیل کنند و بنابراین، می دانید، آن را، و من فکر می کنم که عرضه آن بوده است. سریع شاید زمان بیشتری برای رفع همه اشکالات لازم بود، که من فکر می کنم، شما می دانید، و من، موافقم.
احتمالا بهتر مورد استقبال قرار می گرفت. اما من فکر می کنم مانند، من، من در مورد شما می دانید، دو اصطلاح در آن آبشار و چابک فکر می کنم، درست است؟ فکر میکنم این یک پروژه چابک بود که آنها آن را اجرا کردند. آنها می دانستند که اشکالاتی وجود دارد. و سپس بر اساس ورودی کاربر همانطور که پیش می رفتند تکرار می کردند.
و من فکر می کنم از زمانی که چند مقاله نوشتم که مستندسازی کرده ام بهتر شده است. و اما من فکر می کنم که، می دانید، به دلیل گام های اشتباه و، و انتشاری که می دانید، مردم هستند. کمی افسون شده یکی از چیزهایی که من در مورد قانون دوست دارم، این است که این امکان را برای بخش خصوصی فراهم می کند تا این خدمات تبدیل خودکار را ارائه دهد.
و من واقعاً یک کار و نسخه بتا دارم که آنها به اندازه کافی خوش شانس بودند که آن را آزمایش کردند. و این، شگفت انگیز است. آنها از دلار مصنوعی استفاده می کنند که این نوسانات را از بین می برد. و بنابراین، اما این یکی از دلایل اصلی است، دیگری، دلیل اصلی دیگر، و، و من، میگویم، میدانید، در این مورد با الکس مخالفت میکنم، مانند عدم تخصیص پول یا پول خرج ضعیف .
مثل این است که، می دانید، السالوادور برای خرید پول خرج می کند. دلار از ذخایر فدرال. خدماتی دارد که باید آن را حفظ کند. درست. بنابراین، می دانید، در مقطعی، اگر قرار بود بیت کوین به عنوان ارز قانونی در کشور تبدیل شود، باید سرمایه گذاری مشابهی انجام می داد. درست. و من فکر می کنم که، می دانید، برخی از افراد همیشه با هم مخالف خواهند بود و همیشه فکر می کنند که این یک MIS پول بوده است، اما در عین حال، می دانید، آنها در واقع این را ارائه می دهند. یعنی
[01:04:23] س: از بین شما دو نفر، جایی که فکر می کنم ما به طور کامل تثبیت شده ایم. آنچه که همه ما بر سر آن توافق داریم تلاش بوکا و السالوادور برای پذیرش بیت کوین گام درستی است. برخی از اقدامات دیگر او، به نظر من، جایی است که همه ما در آن هستیم. هر چهار نفر با هم اختلاف داریم. و ما فقط دایره کامل را می گذرانیم زیرا P و من نیز به نوعی مداخله کرده ام و نظرات خود را در این مورد نیز به اشتراک گذاشته ام.
هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد، اما مایلم همه به اشتراک بگذارند که چگونه یا چرا کارهای BKA خارج از بیت کوین را توجیه یا محکوم می کنند و چگونه می تواند تأثیر مثبت یا منفی بر پذیرش بیشتر بیت کوین داشته باشد. شروع می کنم چون حرف های زیادی زدم و احتمالاً آن سوال و بیانیه را خیلی پیچیده تر از آن چیزی که خودم احساس می کنم کردم، در حالی که بوکت اقدامات تهاجمی به این شکل انجام داده است، در حالی که کارهایی انجام داده است که طبق استانداردهای قوانین ایالات متحده را محکوم می کنیم و او را محکوم می کنیم.
من می توانم بگویم نزدیک به یک رهبر باندی که در آن خود را محکوم می کند. با این حال، من احساس نمیکنم که این قوانین باید تکرار شوند و در هر حوزه قضایی باید پاسخگو باشند. من فکر می کنم در مجموع قدم های او به سمت بیت کوین گام های درستی هستند. من سؤال می کنم که آیا او واقعاً بیت کوین را درک می کند یا خیر و پتانسیل بزرگ کارهایی که بیت کوین می تواند انجام دهد را می بیند.
من همیشه نسبت به سیاستمداران بدبین بودهام و او هنوز هم در اردوگاه افرادی قرار میگیرد که به صراحت فکر میکنم فقط بیتکوین میگویند، به خاطر جلب توجه و توجه بیشتر برای خود و کشورش، او این کار را با موفقیت انجام داده است. اگر بخواهم اضافه کنم، همانطور که اشاره کردیم، گردشگری در السالوادور طی دو سال گذشته تا حد زیادی به خود بیت کوین داران افزایش یافته است، و این تقریباً زیارتی را در جنوب جنوب جایی که من زندگی می کنم انجام داده است.
یکی از اخطارهای من در این مورد همیشه این خواهد بود که او ممکن است ما باشد، امروز از نظر برخی یک قهرمان و در نظر برخی دیگر یک شرور. اما نگاه به گذشته و قضاوت در این مورد در تاریخ است. در نهایت فکر میکنم که میتوانیم، فقط باید صبر کنیم و اجازه دهیم چند چیز دیگر بازی کند. صادقانه بگویم، ترس من این است که کشورهایی مانند روسیه، کشورهایی مانند رهبران ایران، مانند دسته گل رئیس جمهور، یا حتی کره شمالی، آن دسته از رهبران سیاسی که کشورهای غربی، گروه هفت کشور امروزی به آن نگاه می کنند.
اگر این کشورها برای اولین بار بیت کوین را پذیرفته اند، بقیه جهان در پذیرش بیت کوین بسیار کندتر خواهند بود. اما در نهایت هرکسی که من باور دارم به آنجا خواهد رسید. من فکر می کنم این یک سرعت گیر است. اگر ما، اگر بخواهید، در پذیرش جهانی بیت کوین.
سلام، من آن را به شما ارائه می کنم، الکس، و سپس P شما آخرین نفری هستید که نظر خود را به اشتراک می گذارید. پس لعنتش نکن پ
[01:07:25] جیمی گارسیا: مطمئنا. یعنی باشه بنابراین، می دانید، من به عنوان یک مالک خود، دیدگاه خود را دارم و معتقدم که بیت کوین راه درستی است. باید به ارائه این موضوع ادامه دهم، میدانید، بیتکوین در سرتاسر جهان وجود دارد، زیرا بیتکوین در اصل برای مردم سالوادوری طراحی نشده بود، حتی با وجود قانون بیتکوین.
می دانید، اولین بخش آن جذب سرمایه گذاری در کشور است. می دانید، کشوری که صادرات بسیار کمی دارد که شما می شناسید، ارزش افزوده بسیار کمی دارد. ما انسان های زیبا و زیبا داریم کشوری برای گردشگری که می خواهیم با جهان به اشتراک بگذاریم. و، و این راهی است برای دعوت از همه و شروع اقتصاد.
اما این نیز راهی برای سرمایه گذاری در سیستم پولی در حال افزایش است، برخلاف سیستم رو به زوال. السالوادور چندین سال است که یک کشور دلاری شده است. و در زمانی که دلار در حال کاهش است، منطقی است که این را صرفاً به عنوان یک حالت تئوری بازی بسازید. و من، این همان جایی است که من با شما کمی مخالفم.
او نظریه بازی را درک می کند. او در سال 2017 در مورد پذیرش بیت کوین توییت می کرد، زمانی که توسط افرادی که الکس در واقع با آنها همدلی می کند، از نامزدی برای ریاست جمهوری مسدود شد. و همینطور. می دانید، من فکر می کنم آنچه که ما باید درک کنیم این است که در آنجا، یک فرآیند وجود دارد. فرآیندی وجود دارد که با ورود افراد بیشتری به کشور، بیت کوین را معرفی می کنند.
مردم آن را فراتر از Sante خواهند پذیرفت، می دانید، و من این را به بیت کوین ها و به طور کلی افرادی که به آنجا می روند پیشنهاد می کنم. آره برو و از چیورا دیدن کن. او فوق العاده است. و مایک و همه، کل خدمه آنجا، اما کمی وقت بگذارید تا به مکانهای دیگر در سراسر کشور بروید، به کوهها، به دریاچه GU و سعی کنید مردم آنجا را نارنجی کنید.
زیرا همانطور که مردم می بینند، می دانید، ارزی که می خواهید استفاده کنید بیت کوین است. آنها شروع به بازتر شدن و پذیرش آن خواهند کرد و خواهند دید که ما در بازار نزولی هستیم. هیچکس آن را نمیخواهد، اما در حین عبور ما آن را خواهند دید. برخی از چیزهایی که شما، برخی از نکاتی که به آنها داده اید، یا برخی از چیزهایی که از آنها خریده اید، همچنان بالا می روند و درست می شوند.
و بنابراین من، باورهایم، یا باورهایم را در مورد تعصباتم در سراسر کشور دارم. فکر میکنم یکی از چیزهایی که برجسته میکنم این است، و من هرگز برای هیچ یک از شما آرزو نمیکنم
[01:10:11] س: یا الکس
[01:10:13] جیمی گارسیا: این است که بدانید ترس از آنچه در اوج اخاذی گروهی بود، برای پیاده شدن از اتوبوس
[01:10:23] س: و دو تا راه برو
[01:10:23] جیمی گارسیا: چند بلوک از اتوبوس، ساعت 9:00 شب به سمت خانه خود توقف کنید، زیرا نمی دانستید که آیا می خواهید آن را زنده کنید یا خیر.
این یک احساس فلج کننده است. و هر روز آن را تجربه کنید، مقدار کورتیزولی که به رگهایتان تزریق می شود، بدون اینکه بدانید قرار است خود، دخترتان، خواهرتان، مادر و پدرتان را ببینید یا نه. من این آرزو را برای کسی ندارم و این احساس در حال حاضر برای اکثر مردم از بین رفته است. می دانید، اگر از قانون 80 20 پیروی کنیم، می دانید، و، و من می دانم که بسیاری از آزادیخواهان احتمالاً نظرات جرمی بنتام در مورد فایده گرایی را رد خواهند کرد، اما بهترین کالاها برای، برای، برای بیشتر مردم، می دانید، این احتمالاً خوب نیست، اما برای رسیدن به این دیدگاه آزادی خواهانه، باید این مراحل را طی کنید، جایی که باید بهترین کار را برای اکثر مردم انجام دهید، می دانید، در معرض خطر .
به زندان انداختن برخی از این افراد که واقعاً بد هستند. اکنون هنوز Corpus آشکار وجود دارد. فقط به جای 72 ساعت، 15 روز است، می دانید؟ و بنابراین، می دانید، برخی از اظهارات الکس مبنی بر اینکه افراد به طور نامحدود زندانی می شوند، اشتباه است، اما من می گویم که، می دانید، SA سالوادوری ها و، و آنها 90٪ قاتل برجسته را تایید می کنند، اما در مورد اقداماتی که برای پاکسازی و ایمنی آنها اتخاذ شده است.
اما در غیر این صورت فکر میکنم که میدانید، فکر میکنم بیت کوین راهش است، و خواهیم دید که به کجا ختم میشود. اجازه دهید.
[01:12:22] س: متشکرم. سلام الکس.
[01:12:24] الکس گلادشتاین: بله. منظورم این است که ببین، هیچ کس اینجا بحث نمی کند که بیت کوین راهش نیست، بدیهی است که بیت کوین راهش است. من فقط فکر می کنم که در دهه آینده دوره ای از پذیرش جهانی بیت کوین بسیار شدید را پشت سر خواهیم گذاشت. همه به نظر من، همه دولت ها و شرکت ها در نهایت به نوعی آن را ادغام یا اتخاذ خواهند کرد.
این بدان معنا نیست که ما باید از آن دولت ها حمایت کنیم. بسیاری از آنها این کار را با انزجار انجام خواهند داد. بسیاری از آنها این کار را انجام خواهند داد. می دانید، به گونه ای که به نوعی فرصت طلبانه است، فکر می کنم می توانید به بسیاری از موارد نگاه کنید، و من نمی گویم که السالوادور به اندازه این ایالت ها سرکوبگر است.
این است، این نیست، ما باید در مورد آن کاملاً واضح بگوییم، اما به طور کلی در طول تاریخ، شما داشته اید. کشورهای بسیار سرکوبگر اقدامات خوبی را اتخاذ می کنند. به عنوان مثال، حزب کمونیست چین، می دانید که مالکیت خصوصی بیشتری را معرفی کرده است. این عالی بود، اما ما دوست نداشتیم حکچ را تشویق کنیم، درست است؟
دولت کوبا اینترنت را در سال 2017 به جزیره معرفی کرد. خیلی خیلی خوب. این بدان معنا نیست که من برای دولت کوبا تشویق خواهم کرد. دولت عربستان سعودی حق رانندگی زنان را معرفی کرد. خیلی خوب. به این معنی نیست که من می روم آنها را تشویق کنم. من، من، فکر میکنم میتوانیم آنچه را که در السالوادور اتفاق میافتد مشاهده کنیم، و، و بازدید کنید و باید از الانته دیدن کنید، مکانی باورنکردنی است بدون اینکه نیازی به تشویق دولت باشد.
من فقط متوجه نمی شوم که شما این همه بیت کوینی را دارید که برای من مانند تشویق دولت هستند، می دانید، خیلی منطقی نیست. بنابراین باز هم، ما در اینجا خیلی در مورد بیت کوین اختلاف نظر نداریم. البته انتخاب درستی بود. برای آن اعتبار شایسته ای وجود دارد. این فقط مربوط به همه کارهای دیگری است که او انجام می دهد و، می دانید، من فکر می کنم چه چیزی، چه چیزی است.
آنچه واضح است، این است که افرادی که از دسته گل حمایت می کنند، تلاش می کنند تا حقایق را غیر واقعی یا نادرست رد کنند. بنابراین من فقط چند چیز را به مخاطب یادآوری می کنم که، می دانید، غیرقابل انکار هستند، مانند این اتفاقات. آمین باز هم، این رهبر دولت را به یاد بیاورید که می دانید، برخی از شما در حال حاضر جرعه جرعه جرعه می نوشید، به زبان ساده، به خصوص در چت اینجا.
این شگفت انگیز است. او ده ها هزار نفر را پس از شیوع کووید در سال 2020 بدون هیچ گونه روند قانونی در حال حاضر در جنگ علیه باندها بازداشت کرد. او یک حالت استثنایی صادر کرده است و بیش از 50,000، 50,000 نفر بدون هیچ گونه روند قانونی بازداشت شده اند.
اینها حقایق واقعی هستند که جعلی نیستند. این خبر جعلی نیست. این واقعی است. بیش از 30 روزنامهنگار و فعال که پرمخاطبترین هستند، تلفنهای خود را با نرمافزار Pegasus تسریع کردند. این واقعی است، این یک واقعیت است، و یک قانون پیشنهادی وجود دارد که میتواند به زودی اجرایی شود که اساساً هر سازمانی در السالوادور که هر نوع حمایت خارجی را دریافت میکند به عنوان یک عامل خارجی و سپس هر گونه درآمدی که از خارج دریافت میکند رفتار میکند. مشمول مالیات 40 درصدی می شود.
یک واقعیت دیگر. و سپس در نهایت، بزرگترین واقعیت برای من، واقعاً تلخ ترین چیزی که نظر من را در مورد این همه تغییر داد، وقتی اولین بار این را گزارش کردم، به نوعی فکر کردم، خوب، خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد به دوره بعدی خود می رسد. این واقعاً چیزی است که در مورد آن خواهد بود. آیا او، آیا اوگو چاوز را انجام می دهد و سعی می کند این تغییر را تغییر دهد، پارادایم را تغییر دهد تا بتواند برای مدت طولانی تری حکم کند که این کلید واقعی اینجا بود و من انتظار داشتم در چند سال آینده این اتفاق بیفتد.
انتظار نداشتم در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد. این واقعیت که او تابستان گذشته این کار را انجام داد بسیار گستاخانه و تهاجمی بود. اما بله، منظورم این است که او واقعاً وارد کار شد و دادستان کل را برکنار کرد، قضات دادگاه عالی را که او دوست نداشتند، و آنها را مجبور کرد تا از یک ممنوعیت قانون اساسی عبور کنند تا به او اجازه دهند دوباره نامزد شود.
و این واقعاً تمام چیزی است که باید در مورد این مرد بدانید. بنابراین من فکر میکنم که باید روی بیتکوین و جدا کردن پول از دولت و ارائه ابزارهای استفاده از بیتکوین بهصورت غیرقانونی در سالوادور تمرکز کنیم. و ما باید تشویق کردن این مردی را که از دیدن آن غمگین است، تلقین کرده است، یا، می دانید، اساساً شبیه به یکی از افراد جامعه بیت کوین است که واقعاً نباید برای دولت ها تشویق کنند، دست برداریم.
اما به هر حال از اینکه من را دارید متشکرم.
[01:16:29] پ: آره، فکر میکنم میتوانم، میپرم اینجا و فکر میکنم از طرفداران بزرگ السالوادور هستم. من طرفدار بزرگی از همه چیزهایی هستم که شما می دانید، که در آنجا در حال وقوع است. پذیرش بیت کوین، اما من، من، می گویم که از اینکه بیت کوینی ها به طور کلی تمایل دارند مردم را روی پایه بگذارند، شگفت زده شده ام.
و من فکر میکنم که قطعاً آنقدر که الکس فکر میکنم دیدگاه منفی ندارم، اما فکر میکنم که باید بتوانیم این مکالمات را به صورت انتقادی درباره سیاستها و اقداماتی که هر کسی انجام میدهد داشته باشیم. درست؟ همان چیزهایی که ما دولت ایالات متحده را به خاطر انجام آنها سرزنش می کنیم، من احساس می کنم زمانی که شخصی درگیر است که بسیار طرفدار بیت کوین است و برای بیت کوین مثبت است، جامعه بزرگتر بیت کوین تمایل دارد که به آنها مجوز بدهد. به خصوص وقتی پیچیده است، میدانید، این واقعیت که سازمانهای دولتی بزرگ یا سازمانهای دولتی اضافی مانند سازمانهای دولتی وجود دارند، ما دوست داریم صندوق بینالمللی پول فعالانه تلاش کند تا تلاشهای آن دولت را خراب کند.
بنابراین، این موضوع به یک موضوع بسیار پیچیده تبدیل میشود، اما من فکر میکنم که ما واقعاً باید خود را بهعنوان بیتکوینگذار و جامعه بیتکوین پاسخگو بدانیم، زیرا بتوانیم تمام جنبههای هر موقعیتی را بهطور انتقادی ارزیابی کنیم و واقعاً بتوانیم این کار را انجام دهیم. این نوع بحث های انتقادی را بدون این که درباره بیت کوین طرفدار بیت کوین هستید یا ضد بیت کوین، داشته باشید، زیرا در مورد آن نیست.
این در مورد این است که بتوانیم جهان را آنطور که واقعاً هست ببینیم و واقع بین باشیم و این مکالمات معنادار را داشته باشیم، زیرا این تنها راهی است که ما به عنوان بیت کوینی ها می توانیم یاد بگیریم، تنها راهی است که می توانیم درگیر شدن در این مکالمات گاهی داغ است. بنابراین. این فکر من است، کیم.
[01:18:16] س: بله، من می خواهم، می خواهم آنچه را که P گفت بازتاب دهم.
فقط قسمت آخر به هر حال هیچ چیز دیگری که P هرگز نمی گوید معتبر نیست. مانند چیز زیبای بیت کوین که همچنان به پذیرش و رشد ادامه می دهیم، این است که ایده ها و دیدگاه های زیادی وجود خواهد داشت. و اگر مایل نباشیم گفتگوهای سختی داشته باشیم و بر سر برخی حقایق اختلاف نظر داشته باشیم، رشد نخواهیم کرد.
ما فقط رکود خواهیم داشت. و بیت کوین، به نظر من، شکست خواهد خورد، اگر این واقعیت را نپذیریم که اگر ما پذیرش جهانی داشته باشیم، جمعیت جهانی در حال حاضر، 8 میلیارد نفر است. راستش من هر روز مسیر را گم می کنم، اما این 8 میلیارد ایده مختلف است. و من فکر می کنم ما ساده لوح هستیم که فکر کنیم همه به بیت کوین اعتقاد دارند همان طور که ما به طور جداگانه به آن اعتقاد داریم.
و بنابراین من از هر دوی شما که وقت و دیدگاه خود را امروز به اشتراک می گذارید قدردانی می کنم زیرا این گفتگوها مهم هستند. ما مجبور نیستیم توافق بر سر چیزهایی را که می توانیم با مخالفت ترک کنیم ترک کنیم. و صادقانه بگویم، من فکر میکنم که این مکالمه را با اختلاف بر سر چیزهای بسیار بیشتری از آنچه که در اینجا به توافق رسیدیم، ترک میکنیم، اما فکر میکنم مهم است زیرا شما، ما باید این گفتگوها را داشته باشیم.
فکر میکنم دلیل این که به من الهام شد تا با هر یک از شما تماس بگیرم و از شما بخواهم که به این گفتگو بپیوندید و این گفتگو را انجام دهید، این است که من، خودم، در شنیدن داستانی که از سنگاپور به اشتراک گذاشتم، با آنچه که من به اشتراک گذاشتم، بسیار درست بود. من در السالوادور می بینم. اما البته جزئیات بسیار بیشتری در داستان رشد سنگاپور و همچنین آنچه ما در السالوادور شاهد آن هستیم وجود دارد که به طور منصفانه یا منصفانه در مورد آنها گزارش نمی شود و ممکن است بیش از حد اغراق آمیز یا صرفاً گزارش شود.
اطلاعات نادرست در نتیجه محصول جانبی به اشتراک گذاشته می شود. حقیقت آنچه در السالوادور می گذرد چیست. من شک دارم که هر یک از ما چهار نفر تمام حقیقت را بدانیم، اما شاید بتوانیم تکههایی از آن را پیدا کنیم. و از این طریق می توانیم خودمان قضاوت کنیم. اگر این مکالمه مکالمهای بود که از آن لذت میبردید، یا حتی به شدت احساس میکردید و با هر چیزی مخالفت میکردید، من، جیمی، الکس یا پی تا به حال گفتهام که از شما میخواهم این احساس را بگیرید و به سوراخ خرگوش بروید، بیشتر بدانید.
برام مهم نیست DMS من با این همه کلاهبردار منفجر می شود. من می توانم از یک یا دو DM از یک شخص واقعی استفاده کنم. به من بگویید چه چیزی پیدا می کنید که شاید من، تعجب کنم که با آن مخالف باشم یا نه. چون نکته این است. اینگونه است که میخواهیم تکرار بعدی سیاستمداران را با انجام این مکالمات سخت و سپس فراخوانی برای زیر سوال بردن اقدامات آنها پاسخگو بدانیم.
سلام مت، من به شما و سپس الکس حرف آخر را می دهم. و دوباره، من واقعاً از شما برای وقت و دیدگاه شما در این بحث امروز تشکر می کنم.
[01:20:47] جیمی گارسیا: بله، فقط، می دانید، یکی از چیزهایی که ما واقعاً نتوانستیم عمیقاً در آن غوطه ور شویم این است که چگونه همه چیز توسط قانون روستایی انجام شده است، توسط آن که به طور دموکراتیک انتخاب شده است. رئیس جمهور و مجمع عمومی منتخب منتقدان.
فکر میکنم میدانید، من واقعاً به این فکر میکردم که به آن ورود کنم و دیشب مدتی را صرف صحبت با یکی از نویسندگان قانون اساسی سالوادور کردم، که او در واقع گفته بود که انتخاب مجدد ممکن است که قضات بر اساس حاکمیت قانون، مطابق با روح قانون اساسی، جایگزین شدند.
و هیچ قانونی نقض نشد، البته، می دانید، و نکته خنده دار این است که، می دانید، این کار با مجموعه قوانین آنها انجام شده است، و، و فکر می کنم این همان چیزی است که برای بسیاری از آنها بوی بد می دهد، اما می دانید ، ما آن را برای زمان دیگری رها می کنیم زیرا من دوست دارم واقعاً در آن غوطه ور شوم.
اما چیزی که من واقعاً می خواهم بگویم این است که متشکرم، الکس. فکر میکنم، میدانید، ما احتمالاً خیلی بیشتر از، نسبت به آنچه که داریم، مشترکات داریم. و در مقابل، می دانید، من خودم السالوادور را ترک کردم زیرا حقوق بشر من و حقوق بشر پدرم که او بهای گزافی پرداخت کرد نقض شد. بنابراین حقوق بشر برای من بسیار مهم است.
و بنابراین، اما من پیچیدگی جهان را درک می کنم. و و، و من میدانم که وضعیت وخیمای که اکثر مردم سالوادوری به خاطر آن پیدا کردند، بنابراین میخواهم از شما برای انجام این گفتگو نیز تشکر کنم. و از P Q برای تسهیل آن تشکر کنید. و آخرین چیزی که میخواهم بگویم این است، یا از الکس بپرسم که آیا هنوز در زنجیرهای شرکت میکنی؟
[01:22:23] الکس گلادشتاین: نه.
میخوای جواب بدی
[01:22:35] س: در مورد مشارکت در زنجیره پشته. ندارم.
[01:22:40] پ: نه، نه، نه، نه. نه
[01:22:43] الکس گلادشتاین: الکس است. لذت نبرده اند متاسف.
[01:22:46] پ: نه، نه. این یک الگوی رفتاری تصادفی است که مردم سعی می کنند مردم را تشویق کنند تا آمارها را حتی در بازار نزولی جمع کنند. اساساً همین است
[01:22:51] الکس گلادشتاین: این است. اوه، خب پس مطمئن. آره این ایده خوبی است.
سرد. آره خوب، ممنون بچه ها این گفتگوی خوبی بوده است. من حرف پی را خیلی دوست دارم. من، من، می دانید، دوباره، فکر می کنم ما باید به مخالفت بیندیشیم و از اینکه می بینم بیت کوین ها افراد زیادی را روی پایه ها می گذارند، متعجبم. من فکر می کنم ما باید تا جایی که می توانیم به فرزندخواندگی کوین در السالوادور کمک کنیم.
و فقط، فقط، می دانید، نسبت به آنچه در آنجا می شنوید شک داشته باشید. آره منظورم روایت غالب است. و سرزمین بیت کوین این است که، آن دسته گل مانند یک مرد قهرمان هیپ عالی و باحال است. خیلی پیچیده تر از این است. و در پایان، بیت کوین بسیار مهم است، اما مشخصاً تنها یک جنبه از زندگی است و زمان زیادی برای کار کردن نیاز دارد.
منظورم این است که ما در حال گذراندن یک فرآیند بسیار پرنوسان هستیم، بدیهی است که بیت کوین در سال گذشته ارزش زیادی را از دست داده است. می دانید، این چیز دهه ها طول می کشد تا واقعاً جهان را تغییر دهد و سفر خود را آغاز کرده است، اما زمان طولانی و طولانی خواهد بود. و در این میان مردم باید با واقعیت امروز دست و پنجه نرم کنند.
و من فقط متقاعد نشدهام که روشی که بوکت سیاست او را اجرا میکند، بهترین راه برای انجام کارها است، هست، است. اما من فکر میکنم آنچه که او ممکن است بگوید منصفانه است، این موضع عادلانهای است، میدانید، میدانید، باید به نوعی قانون و نظم را بر آزادی اولویت دهیم. من فقط مخالفم
پس حدس میزنم ببینیم، ببینیم کجاست و ببینیم به کجا میرود. اما بله، من همه را تشویق میکنم که به حمایت مردم سالوادوری از پذیرش بیتکوین در آنجا ادامه دهند و به پشتهسازی ادامه دهند. و ما شما را در اطراف می بینیم.
[01:24:31] س: از هر دو شما متشکرم. از مخاطبان ما در همه پلتفرم ها برای تنظیم، لطفا، لطفا، لطفا.
اگر هنوز مشترک کانال ما نشدهاید، دکمه اشتراک را در پایین، در یوتیوب یا همان بالا در رامبل کلیک کنید. بچه ها این اپیزود امروز ماست. فردا با یک گزارش اختصاصی دیگر با یک مهمان ویژه به ما باز خواهیم گشت. بلیط های بیت کوین آمستردام فروخته شده است.
مجله چاپ بیت کوین در دسترس است. در Barnes and Nobles محلی شما در نیل محلی شما در کانادا، فروشگاه مجلات بیت کوین نیز در دسترس است. برای دریافت 10 درصد تخفیف از کد تبلیغاتی BM live استفاده کنید. این یک بسته بندی است. فردا برمیگردیم
[01:25:14] BM Pro Commercial: سلام بچه ها این Q از مجله بیت کوین به صورت زنده است
[01:25:17] آگهی BA: مجله بیت کوین و تیمی که بزرگترین کنفرانس بیت کوین جهان را برای شما به ارمغان آورد، با گردهمایی افتتاحیه اروپا، ماموریت استعمار بیش از حد جهانی را به ارمغان می آورد. بیت کوین آمستردام پاییز امسال از 12 تا 14 اکتبر در محل زیبای Western GOs در قلب شهر برگزار می شود.
به هزاران بیت کوین بپیوندید تا برای سه روز محتوای مدیریت شده بیت کوین که مربوط به صحنه نوظهور بیت کوین در اروپا و جهان است، بپیوندید.
سخنرانان تایید شده عبارتند از: Dr. Adam back، Alex Gladstein، Greg FOSS، Ray USF، و بسیاری دیگر. این یک کنفرانس همه جانبه خواهد بود که شامل فعالیتهای عملی در مرحله اثبات کارگاه ما و همچنین محتوای انحصاری برای نهنگهای VIP در اعماق بیتکوینها است.
بخش اروپایی جشنواره پول صدا در روز سوم رویداد، 14 اکتبر برگزار میشود و پذیرش شامل GA و مجوز نهنگ میشود. تمام جزئیات را در b.tc/conference بررسی کنید و از کد تبلیغاتی BM live با 10٪ تخفیف استفاده کنید. قیمت بلیت ها از 21 آگوست افزایش می یابد. بنابراین بلیط خود را در روز با قیمت 299 یورو برای بلیط GA و 3,499 خریداری کنید.
یورو برای پاس نهنگ VIP.
[01:26:28] چاپ آگهی: نسخه مقاوم در برابر سانسور نسخه چاپی مجله بیت کوین در دسترس است. اکنون، کپی خود را در فروشگاه Barnes و Noble محلی خود بگیرید یا به فروشگاه مجله بیت کوین بروید و از کد تبلیغاتی BM live استفاده کنید تا امروز 10٪ تخفیف سفارش خود را دریافت کنید.
- اقتدارگرا
- بیت کوین
- مجله Bitcoin
- بلاکچین
- انطباق با بلاک چین
- کنفرانس بلاکچین
- coinbase
- coingenius
- اجماع
- کنفرانس رمزنگاری
- معدنکاری رمز گشایی
- کریپتو کارنسی (رمز ارزها )
- مناظره
- غیر متمرکز
- DEFI
- دارایی های دیجیتال
- السالوادور
- ethereum
- فراگیری ماشین
- نایب بوکله
- رمز غیر قابل شستشو
- افلاطون
- افلاطون آی
- هوش داده افلاطون
- PlatoData
- بازی پلاتو
- پادکست
- چند ضلعی
- اثبات سهام
- فضاهای توییتر
- W3
- زفیرنت