Ο Πρόεδρος του Ελ Σαλβαδόρ ενεργεί σαν αυταρχικός; Ευφυΐα Δεδομένων PlatoBlockchain. Κάθετη αναζήτηση. Ολα συμπεριλαμβάνονται.

Ο Πρόεδρος του Ελ Σαλβαδόρ ενεργεί σαν αυταρχικός;

Αυτή είναι μια πλήρης απομαγνητοφώνηση μιας πρόσφατης συζήτησης στο Twitter Spaces μεταξύ του Alex Gladstein και του Jaime Garcia σχετικά με το εάν ο Πρόεδρος του Ελ Σαλβαδόρ εφαρμόζει αυταρχικές πολιτικές ή όχι.

Παρακολουθήστε αυτό το επεισόδιο στο YouTube Or σιγοβροντώ

Ακούστε το επεισόδιο εδώ:

Αντίγραφο

[00:00:05] Ε: Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που παρουσιάζω τους καλεσμένους μας σήμερα. Θα ξεκινήσουμε με το γεια May Garcia, ο οποίος είναι μετανάστης από το Σαλβαδόρ που ζει στον Καναδά, έχει γράψει τώρα εκτενή άρθρα σχετικά με τη συνεχιζόμενη προεδρία καθώς και την κυκλοφορία του Bitcoin.

[00:00:32] Jamie Garcia: Δουλεύω για μια ασφαλιστική εταιρεία εδώ στον Καναδά, απλώς ένα κανονικό pleb. Ξέρεις, απλώς ένας κανονικός Τζο που κερδίζει χρήματα και πληρώνει τους λογαριασμούς μου και γλιτώνει μερικά καθίσματα αν περισσέψει στο τέλος του μήνα.

[00:00:48] Ε: Από την άλλη πλευρά της συζήτησης, μας συνοδεύει ο επικεφαλής στρατηγικής του HRF, ο οποίος έχει γράψει αμέτρητα δοκίμια για το πώς το Bitcoin βοηθά τους ανθρώπους σήμερα. Αυτήν τη στιγμή, παρόλο που μπορεί να μην είναι απαραίτητα στην πρώτη γραμμή για το πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε, καθώς και ο συγγραφέας της απλώς απαιτούμενης ανάγνωσης για όλους στον χώρο του Bitcoin, ελέγξτε τα οικονομικά σας προνόμια.

[00:01:14] Jamie Garcia: Ευχαριστώ για την πρόσκληση.

[00:01:16] Ε: Ήθελα να ξεκινήσω δίνοντάς σας την ευκαιρία στον καθένα να έχει μια αρχική παρατήρηση σχετικά με αυτήν τη συζήτηση για να διαπιστώσει ποια πλευρά του νομίσματος θα συζητήσει ο καθένας από εσάς.

Τότε θα βουτήξουμε στις ενέργειες του Nayib, μόνο στις ενέργειες του Nayib, αποκλειστικά. Στη συνέχεια, επεκτείνετε το στο πώς οι ενέργειές του επηρεάζουν το Ελ Σαλβαδόρ και τους κατοίκους του Ελ Σαλβαδόρ και, στη συνέχεια, επεκτείνετε το περαιτέρω στο πώς αυτό θα επηρεάσει το Bitcoin.

[00:02:16] Jamie Garcia: Ναι, ευχαριστώ. Και ξέρετε, όπως για μένα, ξέρετε, ελπίζω, αντί να είναι μια συζήτηση, είναι περισσότερο μια συζήτηση, ένας διάλογος. Και έτσι, ξέρετε, όντας Σαλβαδόρης και έχοντας ζήσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου εκτός της χώρας ως εξόριστος από τη δεκαετία του ογδόντα από τον εμφύλιο πόλεμο, ξέρετε, μπορώ σίγουρα να αναγνωρίσω ότι έχω πολλά όχι μόνο κοινωνικά, αλλά και οικονομικά προνόμια .

Και έτσι, ξέρετε, αυτή η κατάσταση στο έδαφος είναι πολύ διαφορετική, αλλά έχω πάει και εγώ εκεί. Ξέρω πώς είναι να είσαι εκεί. Και εγώ, και παρέχω την προοπτική του Σαλβαδοριανού, του Σαλβαδόρ, που είναι μέρος της διασποράς, που όπως πολλοί είναι μέρος της διασποράς, θέλουμε να δούμε τη χώρα να προοδεύει. Και εμείς, πολλοί από εμάς αισθανόμαστε ότι το Bitcoin είναι ένας τρόπος να το κάνουμε.

Σωστά. Έτσι, και ξέρετε, εξετάζοντας προσεκτικά τις εξελίξεις για το πώς αντιμετωπίζει η χώρα την ασφάλεια των ατομικών ελευθεριών, της οικονομικής ελευθερίας. Και για μένα ξέρετε, δεν είμαι όπως κάποιοι στο Bitcoin, όπως ισχυρίζονται το Twitter, ούτε ένα status. Δεν είμαι υποστηρικτής του B Kelly ή της κυβέρνησής του, αλλά είμαι σίγουρα υποστηρικτής του πότε γίνονται τα πράγματα.

Σωστά. Έχω κριτική; Φυσικά, αλλά μέχρι στιγμής πιστεύω ότι θα το κάνω επίσης, υπάρχει ένας καλός δρόμος και ξέρετε, θα συνεχίσω να υποστηρίζω αν, αν είναι σε αυτόν τον δρόμο και αν αλλάξει, τότε θα το κάνω, το μυαλό μου, θα αλλάξω άποψη. Και σίγουρα θα γράψω και γι' αυτό.

[00:03:57] Alex Gladstein: Συγγνώμη παιδιά. Ευχαριστώ που με έχεις. Ναι, εννοώ, και πολλές από τις αποχρώσεις μου για να χρησιμοποιήσω σε αυτό προήλθαν από την έρευνα και την αναφορά που έκανα πέρυσι, η οποία είναι σε ένα δοκίμιο του περιοδικού Bitcoin που ονομάζεται το χωριό και ο ισχυρός άνδρας, το οποίο θα ενθάρρυνα. Όλοι να ελέγξουν έξω. Στο τέλος της ημέρας, όλα αυτά αφορούσαν μια χούφτα πραγματικά εντυπωσιακά άτομα στην κοινότητα του Elante που βοήθησαν να γίνει όλο αυτό το έδαφος.

Και θα πίστευα πραγματικά αυτό το κίνημα σε αντίθεση με, στην κυβέρνηση. Υπάρχουν μερικά πράγματα στα οποία πιθανώς θα συμφωνήσω με τα οποία οι υποστηρικτές της BKA για να αρχίσουν να επιλέγουν το Bitcoin ως δεύτερο νόμισμα, σε αντίθεση με κάποιο έργο CBDC ή, ξέρετε, μια Κινεζική Συμμαχία, είναι εξαιρετικό. Νομίζω ότι αυτό είναι κάτι που τους αξίζει τα εύσημα για την παρουσίαση μιας εναλλακτικής λύσης στον ΔΥ.

Πολύ καλά. Αυτό είναι ένα ίδρυμα που, ξέρετε, κατέστρεψε μεγάλο μέρος του κόσμου και το εκμεταλλεύτηκε, διοχετεύοντας πόρους από φτωχές χώρες σε πλούσιες χώρες για δεκαετίες κάνοντας εξόρυξη με γεωθερμία και ηφαίστεια. Υπέροχη, υπέροχη ιδέα. Ας ερευνήσουμε και ας εφαρμόσουμε αυτήν την πιθανή πώληση ομολόγων με βάση αυτή την πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα.

Ελπίζω να πετύχει επίθεση σε εμβάσματα, τα οποία είναι εκμεταλλευτικά και ξέρετε, πολύ ακριβά, κ.λπ. Υπέροχη ιδέα. Βάζοντας το Ελ Σαλβαδόρ στον χάρτη. Θέλω να πω, αυτό είναι ένα μεγάλο επίτευγμα του que και ναι, προφανώς κανείς δεν θα μιλήσει για το Ελ Σαλβαδόρ, αν δεν το κάνατε αυτό. Και τελικά ξέρετε, τονίζοντας τον ρόλο που είχαν οι ΗΠΑ στο Ελ Σαλβαδόρ, τον καταστροφικό ρόλο που είχε η εξωτερική πολιτική μας στο Ελ Σαλβαδόρ.

Αυτά είναι όλα τα πράγματα στα οποία πιθανώς, ξέρετε, θα συμφωνούσα με τους υποστηρικτές της ανθοδέσμης. Τότε έχω διαφωνίες, σωστά; Έτσι, στο τέλος της ημέρας, ξέρετε, ο λόγος που μου αρέσει το Bitcoin είναι, ξέρετε, βασικά επειδή θα διαχωρίσει τα χρήματα από το κράτος. Θεωρώ την κρατική υιοθέτηση του Bitcoin και την εταιρική υιοθέτηση του Bitcoin ως αποτέλεσμα του μηχανισμού υιοθέτησής του.

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να επευφημούμε την κυβέρνηση. Ξέρετε, αυτό επιταχύνει αυτή τη διαδικασία. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να επευφημούμε τις εταιρείες που αναγκαστικά επισπεύδουν αυτή τη διαδικασία. Νομίζω ότι πρέπει να εστιάσουμε μόνο στην ατομική ελευθερία. Αυτό είναι το Bitcoin. Και, και αυτό είναι, εκεί υπάρχει μεγάλη ανησυχία στο Ελ Σαλβαδόρ.

Θέλω να πω, νομίζω ότι αυτό που καταλήγει πιθανώς για τους Bitcoiners είναι, τι, τι κάνετε, πώς κάνετε. Πώς κρίνετε τον πόλεμο κατά της τρομοκρατίας στις Ηνωμένες Πολιτείες; Πολλοί άνθρωποι που ακούνε είναι πιθανώς Αμερικανοί. Θέλω να πω, ήταν δίκαιο αντάλλαγμα για να ανταλλάξουμε την ελευθερία και την ιδιωτικότητα για, ξέρετε, ασφάλεια; Κατά την άποψή μου, δεν ήταν, κατά την άποψή μου, ο πόλεμος κατά της τρομοκρατίας ήταν μια καταστροφή και είναι σαν εντελώς, ξέρετε, βασικά να άναψε τις πολιτικές μας ελευθερίες.

Και ξέρετε, νομίζω ότι αυτό που έχει κάνει ο Nayib είναι, είναι, είναι, δεν είναι διαφορετικό και πιθανώς για πολλούς Σαλβαδόρ, όπως πολύ χειρότερο. Ξέρω ότι θα μπούμε σε αυτό, αλλά αυτές οι καταστάσεις εξαιρέσεων όπου δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι έχουν συλληφθεί χωρίς καμία απολύτως δίκη, χωρίς νομική υπεράσπιση, όπου οι ανήλικοι αντιμετωπίζονται ως ενήλικες.

Αυτή η κατάσταση επιτήρησης όπου οι δημοσιογράφοι και οι ακτιβιστές περνούν σαν πανάκριβο λογισμικό Pegasus αυτούς τους νέους νόμους, αυτούς τους νόμους για ξένους πράκτορες, οι οποίοι, ξέρετε, αν εγκριθούν θα κατάσχουν κυριολεκτικά το 40% όλου του ξένου εισοδήματος σε ΜΚΟ και θα παγώνουν τον τραπεζικό τους λογαριασμό . Αν, αν δεν του αρέσει αυτό που κάνεις.

Αυτά τα κέντρα περιορισμού στα οποία έβαλε ανθρώπους όταν ξέσπασε για πρώτη φορά το C, όπου συλλαμβάνονταν άνθρωποι επειδή φορούσαν απλώς μάσκες προσώπου και δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι φυλακίστηκαν για, ξέρετε, ένα ζήτημα δημόσιας υγείας. Και μετά το γεγονός ότι αυτός, υπήρχαν δικαστές του Ανωτάτου Δικαστηρίου που ήταν σαν, όχι, δεν μας αρέσει αυτό.

Και μετά ήθελε να τους ξεφορτωθεί και μετά προετοιμάζεται, ξέρεις, βασικά να τρέχει για μια ζωή, ξέρεις, θέλει να είναι ισόβιος πρόεδρος. Λοιπόν, ξέρετε, νομίζω ότι υπήρχε ένας τρόπος για τον que να παίξει αυτό με τον σωστό τρόπο. Και δεν το έκανε αυτό. Εννοώ, ξέρετε, ως τελική δήλωση για το άνοιγμα εδώ, θα έλεγα απλώς ότι εγώ, νομίζω ότι θα μπορούσε να είχε φέρει το κίνημα Bitcoin στο Σαλβαδόρ λίγο διαφορετικά.

Δεν χρειαζόταν να είναι απαραίτητα νόμιμο χρήμα. Σίγουρα δεν χρειαζόταν εφαρμογή Chivo. Θα μπορούσε απλώς να αφαιρέσει τα κέρδη κεφαλαίου σε αυτό και να το προωθήσει με ειρηνικό τρόπο. Και τότε θα μπορούσε να είχε κατέβει από τη σκηνή και όχι. Προετοιμασμένος να θέσει ξανά υποψηφιότητα και να παραβιάσει το σύνταγμα. Θα μπορούσε να έχει περάσει 48 χρόνια περιπλανώμενος στον κόσμο σαν, δεν ξέρω, Bitcoin Coon, και μετά ίσως να ξανατρέξει αργότερα, σύμφωνα με τους νόμους του έθνους του, δεν θέλει να το κάνει αυτό.

Δεν είναι για εκείνον το Bitcoin. Έχει να κάνει με τη δύναμη και τον έλεγχο.

[00:08:17] Ε: Λοιπόν, θα ήθελα να ξεκινήσω πρώτα με μερικές από τις ενέργειές του, Άλεξ, έχετε παρουσιάσει μερικά από τα πράγματα του, όπως, ξέρετε, την απομάκρυνση μελών του Ανωτάτου Δικαστηρίου που κυνηγούν επιχειρήσεις ή άτομα που δεν συμφωνούν απαραίτητα μαζί του. Έχουμε δει πολλές αναφορές για, ξέρετε, τη σκληρή του στάση απέναντι στην εγκληματικότητα. Αν μπορείτε, αν μπορώ απλά να δανειστώ κάτι, από εμάς, και έχουμε δει μερικές από τις αναφορές που βγαίνουν για το πόση εγκληματικότητα έχει μειωθεί και πόσα μέλη συμμοριών έχει κλείσει, καθώς και μερικούς δημοσιογράφους που δεν συμφωνούν και μαζί του.

Γεια σας, σχετικά με ορισμένες από αυτές τις ενέργειες και αναφορές που βγαίνουν, ποια είναι τα συναισθήματά σας για αυτό και πώς κάνετε. Δεν θέλω να πω δικαιολογώ, αλλά πώς απορροφάτε αυτές τις πληροφορίες; Και εγώ, θα ήθελα να φύγω, θα αφήσω λίγο την άκρη και θα σας αφήσω να το ολοκληρώσετε.

[00:09:07] Jamie Garcia: Λοιπόν, ας ξεκινήσω λέγοντας ότι αναγνωρίζω και ξέρετε, μερικά από τα πράγματα που είπε ο Alex, νομίζω ότι συμφωνούμε με το πρώτο σετ της λίστας του.

Νομίζω ότι εκεί που μάλλον θα διαφωνήσουμε λίγο είναι όσον αφορά τον εξωραϊσμό μερικών, μερικών από τη διατύπωση που έχει συνηθίσει, για να περιγράφει πραγματικά μερικά πολύ περίπλοκα γεγονότα που συνέβησαν στο Ελ Σαλβαδόρ και ξέρετε, μειωμένη σε σημεία συζήτησης κυρίως από τη δική του, την αντίθεσή του.

Σωστά. Και ένα από τα πράγματα που νομίζω ότι πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν στο Ελ Σαλβαδόρ είναι. Η συντριπτική πλειοψηφία των μέσων ενημέρωσης είναι στην πραγματικότητα έλεγχος. Και αν μιλάμε, ξέρετε, για την ορολογία του Bitcoin, είναι συγκεντρωμένη μεταξύ της άρχουσας ελίτ, της εδραιωμένης άρχουσας ελίτ όπως την αποκαλεί ο Άλεκ στο βιβλίο του.

Και το χρησιμοποιούν ως μηχανισμό για να επηρεάσουν την κοινή γνώμη, ειδικά όταν βλέπουν ότι απειλούνται τα συμφέροντά τους και η περιουσία τους και η επιχείρησή τους και ούτω καθεξής. Και έτσι αυτό που συμβαίνει είναι ότι όταν είναι αυτοί που ελέγχουν την αφήγηση, ειδικά προς το διεθνές κοινό, τότε αυτό είναι αυτό που ακούμε και μειώνουμε, σε αυτά, ξέρετε, συγκλονιστικά σημεία συζήτησης και φυσικά, Εσείς ξέρετε, το επίθετο του δικτάτορα και ούτω καθεξής, η πραγματικότητα είναι ότι για τους περισσότερους Σαλβαδόρους που ζουν στη χώρα, αυτό που έχουν βιώσει είναι δραστική μείωση της ανασφάλειας.

Οι εκβιασμοί έχουν μειωθεί σημαντικά. Οι άνθρωποι μπορούν να βγουν έξω και να απολαύσουν τη χώρα, η οποία είναι μια όμορφη χώρα και ούτω καθεξής. Νομίζω λοιπόν, ξέρετε, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί γιατί δεν λέγεται όλη, ούτε ολόκληρη η ιστορία. Ο Άλεξ επεσήμανε σαν μια μακρά λίστα πραγμάτων. , ξέρετε, είναι δύσκολο για μένα να τα αναφέρω όλα, αλλά, ξέρετε, μπορώ να αναφερθώ μόνο στο ένα κομμάτι, που είναι σαν να προωθούνται πολλά από αυτά τα σημεία.

Με παραδοσιακά μέσα, αλλά παραδοσιακές εφημερίδες, παραδοσιακά κανάλια στη χώρα, τα οποία είτε χρηματοδοτούνται από το εξωτερικό χωρίς πραγματική τοπική συνδρομή, επομένως καθόλου ανεξάρτητα, όπως ισχυρίζονται, ξέρετε, μία από τις πηγές που χρησιμοποιεί πολλά αυτά τα σημεία ομιλίας. Είναι το σύνθημά τους είναι άβολο.

Δημοσιογραφία. Σκεφτείτε μόνο αυτό. Τι είναι αυτός ο ευφημισμός; Θέλω να πω, είναι βασικά ένα ταμπλόιντ, οπότε πρέπει να είμαστε πολύ δύσπιστοι όταν τα ακούμε. Προερχόμενος πάλι από την εδραιωμένη ελίτ από το Ελ Σαλβαδόρ που κατέχει αυτά τα μέσα. Σωστά. Πρέπει να πάμε εκεί κάτω και να ακούσουμε τους ανθρώπους στο έδαφος και να δούμε τι λένε.

Και αυτό που λένε είναι ότι τα πράγματα είναι καλύτερα. Ακόμα και όταν κοιτάς τις δημοσκοπήσεις, ξέρεις, τις δημοσκοπήσεις για την ασφάλεια, πώς νιώθεις σήμερα; Όχι για que, αλλά απλά, πώς νιώθετε σήμερα για την προσωπική σας ασφάλεια; Είναι πολύ καλύτερο από πριν. Επομένως, υπάρχει μια απτή βελτίωση στην ασφάλεια και την ασφάλεια της χώρας, η οποία είναι απαραίτητη.

Αν, αν ο Σαλ πρόκειται να προσελκύσει τη διασπορά τους ανθρώπους σαν εμένα και την οικογένειά μου και άλλους, καθώς και τουρίστες και Bitcoiners και ανθρώπους που θέλουν να επενδύσουν στη χώρα.

[00:12:37] Ε: Γεια σας, δεν θα μπορούσατε χωρίς να μπείτε σε ένα πλήρες μάθημα ιστορίας εδώ, αλλά θα μπορούσαμε να πάρουμε μια γρήγορη σύντομη περιγραφή του εμφυλίου πολέμου στο Ελ Σαλβαδόρ από τη δεκαετία του ογδόντα και κάπως πώς αυτό οδήγησε στο δύο κομματικά συστήματα στο οποίο κατά κάποιο τρόπο συμμετείχε σε κάποιο σημείο και το αν συμφωνείτε με τον τρόπο που εμφανίστηκε ήταν καθοριστικός, κατά τη γνώμη μου, στο να γκρεμίσω αυτό το δικομματικό σύστημα και να εισαγάγω ένα νόμιμο τρίτο μέρος.

Θα μπορούσατε να μας καθοδηγήσετε λίγο από αυτό;

[00:13:14] Jamie Garcia: Ναι, σίγουρα. Και θα ξεκινούσα λέγοντας ότι, ξέρετε, το Ελ Σαλβαδόρ δεν ήταν ποτέ πραγματικά ελεύθερο, ακόμη και από την προ-κολομβιανή εποχή όπου οι Μάκα, τώρα μιλάνε, ξέρετε, οι άνθρωποι κυβέρνησαν τους Θηλάνους των Μάγια και την περιοχή μέχρι οι Ισπανοί, που τότε κυριαρχούσαν πάνω σε όλους τους αυτόχθονες πληθυσμούς.

Στη συνέχεια, οι Ισπανοί απόγονοι της Κρεολικής, αλλά τοπικά γεννημένης άρχουσας τάξης, και μετά οι στρατιωτικές δικτατορίες στις αρχές του 19ου αιώνα έως τότε οι εμφύλιοι πόλεμοι δεν ήταν ποτέ πραγματικά ελεύθεροι. Ο εμφύλιος πραγματικά ξεκίνησε γιατί πάλι, μόνο τα χρήματα της φτώχειας. ο έλεγχος των πόρων, η άρχουσα τάξη, η οποία, ξέρετε, αναφέρεται συχνά ως η.

Οι παροιμιώδεις 14 οικογένειες, ξέρετε, υπάρχουν περισσότερες από αυτές, αλλά ξέρετε, οι 14 οικογένειες που ελέγχουν τα πάντα συγκεκριμένα εκείνη την εποχή, στα μέσα του 19ου αιώνα η παραγωγή καφέ και η γη που παρήγαγε αυτόν τον χρυσό καφέ ήθελε να κρατήσει τα πράγματα ήθελαν να ελέγξουν όλες, όλες τις πτυχές της χώρας για να εξασφαλίσουν την επένδυσή τους.

Και αυτό οδήγησε σε μια μαζική δολοφονία χιλιάδων ιθαγενών στην περιοχή, το τάδε στη χώρα. Αυτό δημιούργησε βασικά ένα κίνημα, ένα κίνημα γορίλων, ένα αριστερό κίνημα που έλεγε, κοιτάξτε, ξέρετε, όπως οι κοινοί Σαλβαδόροι, θέλουν απλώς να μπορούν να ζήσουν ειρηνικά και ελεύθερα και να έχουν την ικανότητα να κερδίζουν τα προς το ζην με αξιοπρέπεια.

Και, ξέρετε, εκείνη την εποχή βασικά υπήρχε ένα οικόπεδο όπου μπορούσαν να παράγουν τα δικά τους τρόφιμα. Και ουσιαστικά, εννοώ, χωρίς να υπεισέλθω σε πολλές λεπτομέρειες που οδήγησαν στο κίνημα που ήταν ενάντια στην κυβέρνηση αυτή τη στιγμή, η κυβέρνηση εκείνη την εποχή ήταν μια δικτατορία. Και και, αλλά οι ΗΠΑ υποστήριξαν αυτή τη βίαιη δικτατορία και, και αυτοί, συνέχισαν να τους υποστηρίζουν όλους.

Από το 1980 έως το 19 82, 83, όταν το σύνταγμα, το σημερινό σύνταγμα εγκαταστάθηκε. Και από εκείνο το σημείο και μετά, έγιναν πολλά πάρτι. Το, το κυριότερο εκείνη την εποχή ήταν οι Χριστιανοδημοκράτες, αλλά μετά πραγματικά έγινε μόλις τώρα, το οποίο είναι δεξιό κόμμα και ελέγχουν.

Κυβέρνηση, και, και το κράτος για 30 χρόνια, το 1992 με την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης χωρίς άλλα κεφάλαια να έρχονται στον αριστερό γορίλα και πραγματικά χωρίς διέξοδο από αυτό μέσω ένοπλων συγκρούσεων, υπογράφηκε μια λεγόμενη ειρηνευτική συμφωνία μεταξύ των κυβέρνηση της εποχής που ελέγχεται από και τον αριστερό γορίλα, ο οποίος είναι μια οργάνωση που ονομάζεται FMLN, η οποία αντιπροσωπεύει την απελευθέρωση.

Ο Front ήταν ένας από εκείνους τους ηγέτες της σφαγής των ιθαγενών για την οποία μίλησα νωρίτερα. Και. Τότε λοιπόν δημιούργησαν αυτό το κόμμα, προς τιμήν του. Και υπήρχε η Αμάλ μια συγχώνευση αριστερών οργανώσεων και υπέγραψαν αυτό το εμπόριο ειρήνης, το οποίο βασικά έλεγε ότι θα εγκαταλείψουν τον αγώνα εξοπλισμού.

Θα γίνονταν επίσημο κόμμα και θα έκαναν κάποιες τροπολογίες στο σύνταγμα για να το επιτρέψουν αυτό. Και τότε κάπως έτσι συνέβη. Και μετά από εκείνο το σημείο και μετά από εκείνα τα δύο πάρτι που έχουν βαλτώσει, ξέρετε, όχι όπως, ξέρετε, ήταν όπως στην Άνα για λίγο, και μετά στο FMN, αλλά αυτό που είδαν οι άνθρωποι ήταν ότι ο σάκος και η διαφθορά και και όλα τα αρνητικά πράγματα που, ξέρετε, ένα μέρος υποσχέθηκε να αντιμετωπίσει μέσω των ειρηνευτικών συμφωνιών, και μετά το επόμενο μέρος, το FML N συνέχισε, να κάνει αυτά τα παρόμοια λάθη και ο πληθυσμός να εξαθλιώνεται, η ανασφάλεια γίνεται ακόμη χειρότερη σε 94 με την κυβέρνηση Κλίντον να απελαύνει πολλούς Σαλβαδόρους από τις ΗΠΑ, την εκμετάλλευση της βίας των συμμοριών.

Και το σκέφτεσαι μόνο σε μια τέλεια καταιγίδα, ξέρεις, χωρίς δουλειές γιατί ουσιαστικά η δουλειά πριν από αυτό που τροφοδότησε την οικονομία ήταν ο πόλεμος που είτε χρησιμοποιούσες για να είσαι στο στρατό είτε στο κίνημα των γορίλων και την ανοικοδόμηση και το κάπως σαν τη μάχη του πολέμου. Τότε τώρα δεν έχετε τίποτα από αυτά, δεν έχετε κανέναν κίνδυνο κατασκευής, όλα τα χρήματα για την ανακατασκευή πηγαίνουν σε εσάς.

Διαφθορά και υπεξαίρεση και ούτω καθεξής. Και μετά, όλοι αυτοί οι νέοι άνθρωποι παίρνουν τον κατ' ευθείαν κερδισμένο πόλεμο συμμοριών τους από το, από τις ΗΠΑ μέχρι το Ελ Σαλβαδόρ, όπου ξέρετε, η οικονομία είναι σε άθλια κατάσταση. Άρα τέλεια καταιγίδα και τίποτα δεν αντιμετωπίστηκε. Και, ξέρετε, έφτασε στο σημείο που αυτό επέτρεψε σε άτομα με διαφορετικές ιδέες, όπως όχι μόνο que, αλλά και πολλούς άλλους ανθρώπους που σκέφτηκαν παρόμοια να εκλεγούν στα παραδοσιακά κόμματα στην αρχή.

Αλλά όταν είδαν ότι ήταν η ίδια διαφθορά που είχαν δει πριν δημιουργήσουν ένα νέο κίνημα, σωστά; Ο Que εκδιώχθηκε από το πάρτι του. Σχημάτισε ένα νέο κόμμα και, ξέρετε, ζήτησε από τους Σαλβαδόρους να τον υποστηρίξουν, έβαλε μια πλατφόρμα και είπε, αυτό εκλέγομαι. Εάν, εάν εκλεγώ, αυτό θα κάνω.

Ονομάζεται LAN, που είναι το αρχικό όνομα του Ελ Σαλβαδόρ. Και είναι online. Αν το Google, είναι online. Όλα όσα έχουν συμβεί, συμπεριλαμβανομένης της ανάγνωσης των κριτών, όπως τα λέει ο Άλεξ, είναι εκεί. Τίποτα δεν ήταν ad hoc ή, ξέρετε, απλώς πολιτική εν κινήσει. Είναι, ήταν όλα εκεί από την αρχή.

Και αυτό το σχέδιο δημιουργήθηκε με τη συμβολή όλων των Σαλβαδοριανών, συμπεριλαμβανομένης της διασποράς.

[00:19:09] Ε: Ευχαριστώ. Γεια, μπορεί ο Άλεξ να φύγει, ξέρετε, τι γεια μπορεί να έχει μοιραστεί. Ήθελα να επισημάνω μερικά πράγματα που μοιραστήκαμε πριν πριν σας βάλουμε μαζί μας. Έτσι, όταν ο BHA έθεσε υποψηφιότητα για το πρώτο του δημόσιο αξίωμα ήταν για τον δήμο, και γεια, μπορεί να συγχωρήσετε την τρομερή ισπανική προφορά μου, Nevo Kalan

[00:19:33] Jamie Garcia: LAN.

Ναι, στην πραγματικότητα τώρα δεν είναι καν ισπανική λέξη, τώρα ποια λέξη; Η Novo ήταν μια νέα Κλαν. Έτσι

[00:19:41] Ε: ευχαριστώ. Έτσι, στην πρώτη του εκστρατεία για τη δημαρχία, κέρδισε αυτή τη δημαρχιακή θέση το 2012. Μέρος της εκστρατείας του ήταν μια υπόσχεση να είναι σκληρός απέναντι στο έγκλημα. Αναφέρεται ότι αυτή η δικαιοδοσία είχε 12 ανθρωποκτονίες το χρόνο μέχρι το τέλος της θητείας του, καθώς ως δήμαρχος, μετά από τρία χρόνια, έγιναν συνολικά τρεις ανθρωποκτονίες.

Προφανώς, η αναφορά, μπορεί να υπάρχουν ερωτήματα ως προς αυτό. Εκεί, εκεί, εντάξει. Ήδη απέρριψε την ερώτηση σχετικά με αυτήν την αναφορά ότι σκεφτόμασταν ήδη κάπως στο πίσω μέρος του μυαλού μας. Το ίδιο με τη θητεία του ως δήμαρχος του απεσταλμένου Σαλβαδόρ, έτρεξε με μια σκληρή προσέγγιση για την εγκληματικότητα, ήθελε να είναι πιο αυστηρός κατά της βίας των συμμοριών.

Και πάλι, ακολούθησε μια παρόμοια προσέγγιση με μια από τις προεκλογικές του υποσχέσεις για την προεδρία. Το είδαμε να βγαίνει στο φως. Τον έχουμε δει να τον ακολουθεί ανεξάρτητα από το πόσο επιθετικές μπορεί να πιστεύουμε ότι είναι οι ενέργειές του. Το ερώτημά μου προς εσάς είναι εάν τρέχει με αυτήν την υπόσχεση και ακολουθεί την υπόσχεση για τους ψηφοφόρους, κάνει σωστά από αυτούς και το κάνει αυτό;

[00:20:42] BM Pro Commercial: Γεια σας παιδιά αυτό είναι το Q από το περιοδικό Bitcoin ζωντανά

[00:20:45] Ε: Αυτό το podcast σας το φέρνει ο χορηγός μας. BitMax Το BitMax είναι ένας από τους μεγαλύτερους υποστηρικτές του χώρου του Bitcoin την τελευταία δεκαετία, δίνοντας ενεργά δωρεές σε προγραμματιστές και δημοσιεύοντας μερικά από τα ερευνητικά άρθρα με τις περισσότερες αναφορές. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζετε είναι ότι η BitMax κυκλοφόρησε πρόσφατα μια ολοκαίνουργια εφαρμογή ανταλλαγής spot και κινητής τηλεφωνίας που ανεβάζει την εμπειρία αγοράς και διατήρησης στο επόμενο επίπεδο.

Γνωρίζουμε ότι ειδικά σε αβέβαιες συνθήκες μάρκετινγκ, χρειάζεστε ένα ανταλλακτήριο που να είναι αξιόπιστο και ενσωματωμένο. Εγγραφείτε σήμερα @bitmex.com. Ρίξτε μια ματιά στο ιστολόγιο BitMEX για μερικές εξαιρετικές πληροφορίες για την αγορά και μείνετε συντονισμένοι στο podcast μας για περισσότερα από την ομάδα τους.

[00:21:20] Διαφήμιση στεγαστικών δανείων Moon: Καθώς ο κόσμος κινείται όλο και περισσότερο προς την κύρια υιοθέτηση της υποθήκης Bitcoin moon καθιστά δυνατή την υλοποίηση των ψηφιακών σας περιουσιακών στοιχείων. Τα δάνεια με εξασφαλίσεις είναι εξαιρετικά για τα έξοδα διαβίωσης για την αγορά ενός αυτοκινήτου ή ακόμα και για όταν απλά πρέπει να έχετε αυτό το γλυκό Rolex. Αλλά αυτό που δεν είναι τόσο σπουδαίο είναι όταν χάνετε τη δυνατότητα να ανταλλάξετε τα περιουσιακά σας στοιχεία, αφού το δάνειό σας έχει ληφθεί.

Έτσι, όπως και εσείς, το moon mortgage πιστεύει ότι θα πρέπει να μπορείτε να έχετε το κέικ σας και να το φάτε.

Το εμπόριο και ο δανεισμός της Moon Mortgage είναι ο πρώτος στον κόσμο λογαριασμός περιθωρίου δανείου ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων, που σας επιτρέπει να ανταλλάξετε άμεσα το Bitcoin σας ενώ δανείζεστε έναντι του λογαριασμού σας. Όλα με μηδενικό κίνδυνο αφερεγγυότητας της Dexus, χωρίς προμήθειες δημιουργίας, ούτε κίνδυνο τρίτων, καθώς η υποθήκη φεγγαριού δεν θα δανείσει ποτέ τα ψηφιακά σας περιουσιακά στοιχεία.

για το μέλλον του εξασφαλισμένου δανεισμού. Επισκεφτείτε το moon, mortgage dot I σήμερα για να μάθετε πώς μπορείτε να ανταλλάξετε, να δανειστείτε και στη συνέχεια να ανταλλάξετε τα ψηφιακά σας στοιχεία.

[00:22:13] Διαφήμιση BA:

Το περιοδικό Bitcoin και η ομάδα που σας έφερε το μεγαλύτερο συνέδριο Bitcoin στον κόσμο φέρνουν την αποστολή του υπεραποικισμού παγκοσμίως με την εναρκτήρια ευρωπαϊκή συγκέντρωση. Αυτό το φθινόπωρο το Bitcoin Amsterdam λαμβάνει χώρα από τις 12 έως τις 14 Οκτωβρίου στον όμορφο χώρο Western GOs στην καρδιά της πόλης.

Γίνετε μέλος σε χιλιάδες Bitcoiners για τρεις ημέρες επιμελημένου περιεχομένου Bitcoin που σχετίζεται με την αναδυόμενη σκηνή του Bitcoin στην Ευρώπη και παγκοσμίως.

Οι επιβεβαιωμένοι ομιλητές περιλαμβάνουν τον Dr. Adam back, τον Alex Gladstein, τον Greg FOSS, τον Ray USF και πολλούς, πολλούς άλλους. Αυτό θα είναι ένα συναρπαστικό συνέδριο, το οποίο περιλαμβάνει πρακτικές δεσμεύσεις στη σκηνή του εργαστηρίου απόδειξης, καθώς και αποκλειστικό περιεχόμενο για VIP φάλαινες στα βαθιά Bitcoins Το θαυμαστικό του Άμστερνταμ θα είναι ένα τεράστιο πάρτι Bitcoin στο μουσικό φεστιβάλ που δεν θα θέλετε.

Η ευρωπαϊκή δόση του sound money Fest πραγματοποιείται την τρίτη ημέρα της εκδήλωσης, στις 14 Οκτωβρίου και η είσοδος περιλαμβάνεται με κάρτες GA και whale. Δείτε όλες τις λεπτομέρειες στο b.tc/conference και χρησιμοποιήστε τον κωδικό προσφοράς BM live για έκπτωση 10%. Οι τιμές των εισιτηρίων αυξάνονται στις 21 Αυγούστου. Πάρτε λοιπόν τα εισιτήριά σας την ημέρα με 299 ευρώ για εισιτήριο GA και 3,499.

Ευρώ για VIP πάσο φάλαινας.

[00:23:25] BM Pro Commercial:

Εάν είστε σαν εμένα και θέλετε να αποκτήσετε μια βαθύτερη κατανόηση του τι συμβαίνει στην αγορά του Bitcoin και στο ευρύτερο μακροοικονομικό περιβάλλον, πρέπει να εγγραφείτε στο περιοδικό Bitcoin pro. Σήμερα. Υπάρχει τόσο μια δωρεάν όσο και μια πληρωμένη έκδοση αυτού του ημερήσιου ενημερωτικού δελτίου όπου οι αναλυτές αγοράς μας αναλύουν τι συμβαίνει στις αγορές.

Επομένως, δεν χρειάζεται να εγγραφείτε σήμερα στο περιοδικό Bitcoin, pro.com.

[00:23:44] Alex Gladstein: Αυτό είναι για μένα. Για, ναι.

[00:23:51] P: Εντάξει. Όχι, για αυτό

[00:23:52] Alex Gladstein: εσύ, Alex. Ναι. Ναι. Λοιπόν, εννοώ, προφανώς είμαι το λάθος, λάθος άτομο που ρωτάω. Είμαι προκατειλημμένος. Είμαι ακτιβιστής των πολιτικών ελευθεριών. Δεν νομίζω ότι είναι ποτέ αποδεκτό να αφαιρέσουμε τις πολιτικές ελευθερίες από τον πληθυσμό. Δεν υπάρχει καμία, καμία προϋπόθεση, ξέρεις, Ελευθερία ή θάνατος, ξέρεις, αυτή είναι η φιλοσοφία μου.

Νομίζω ότι ο συγκεντρωτισμός της εξουσίας στα χέρια του στρατιωτικού κράτους είναι κακός χωρίς εξαιρέσεις. Όσον αφορά τις λεπτομέρειες του Σαλβαδόρ, εννοώ, ξεκάθαρα η βία των συμμοριών είχε μειωθεί πριν πάρει την εξουσία ο μπουκέτο. Σαφώς μειώθηκε πολύ περισσότερο όσο ήταν στην εξουσία τόσο σε τοπικό όσο και σε ομοσπονδιακό επίπεδο.

Εγώ, εγώ, δεν ξέρω ακριβώς, ξέρετε, τι, τι θέλετε να αποδώσετε σε αυτό. Σαφώς πολλά από αυτά είναι το γεγονός ότι αυτός είναι, εσύ. Υπήρξα υπερβολικά επιθετικός σχετικά με τη φυλάκιση τεράστιων ποσών ανθρώπων χωρίς τη δέουσα διαδικασία. Και αυτό δημιουργεί σαν μια κατάσταση φόβου σε όποιον θέλει, ξέρετε, να σκέφτεται να προκαλέσει προβλήματα.

Αυτό είναι, αυτό κάνουν στην Κίνα. Φυσικά. Νομίζω ότι μέρος του είναι και το γεγονός ότι συνεργάζεται με τις συμμορίες. Έτσι, και εγώ, δεν είμαι απαραίτητα αντίθετος σε αυτό, αλλά πρέπει να ειπωθεί ότι είναι καλά τεκμηριωμένο ότι τον αποκαλούν ακόμη και Batman. Σαν να έχουν μια λέξη για αυτόν που τους αρέσει, σε όλες τις ιδιωτικές τους επικοινωνίες.

Λοιπόν, ξέρετε, εάν ανησυχείτε μόνο για το ποσοστό ανθρωποκτονιών, αυτό είναι το θέμα σας; Τότε ναι, θα έπρεπε, τότε, τότε θα περίμενα ότι θα το έκανες, θα ήσασταν απόλυτα ψύχραιμοι με ένα ολοκληρωτικό αστυνομικό κράτος και, και, και θα εγκαταλείπατε τα πάντα για να φτάσετε εκεί, αλλά αυτή δεν είναι η άποψη που έχω. Και δεν νομίζω ότι αυτή είναι η άποψη που έχουν πολλοί Bitcoiners.

Δεν νομίζω ότι αυτή είναι η άποψη που έχουν πολλοί Bitcoiners. Νομίζω ότι θα προτιμούσαν ένα μικρότερο κράτος. Νομίζω ότι θα προτιμούσαν λιγότερες καταστάσεις εξαίρεσης. Και, και για να δώσουμε μερικές λεπτομέρειες εδώ που ξέρετε, απλώς σκεφτείτε το προσεκτικά και συγκρίνετε το με αυτό που έχετε στον Καναδά, ίσως, ίσως, ακόμη και όπου έχουμε δει μια παρακμή της δημοκρατίας, αναμφισβήτητα και εκεί.

Και σίγουρα στις Ηνωμένες Πολιτείες, ειδικά ανάρτηση εννέα 11, αλλά ας εξετάσουμε μόνο μερικά πράγματα. Έτσι, σε αυτήν την κατάσταση εξαίρεσης, οι κρατούμενοι, όπως αν σας σηκώνουν από το δρόμο, δεν έχετε νομική υπεράσπιση. Δεν υπάρχει τέτοιο δικαίωμα για αυτό. Ανεστάλη το δικαίωμα των ομαδικών ανθρώπων να συγκεντρώνονται σε ομάδες άνω των δύο.

Δεν θα μπορούσες λοιπόν να μαζευτείς με τρία ή τέσσερα άτομα στο δρόμο χωρίς αυτό να είναι πιθανή αιτία για τη σύλληψη, τους ανήλικους να δικάζονται, κάτι για ενήλικες είναι απλά τρελό για μένα. Ξέρεις, νομίζω ότι το γεγονός ότι επίσης αποκλείστηκε από τα ειδησεογραφικά πρακτορεία να αναφέρουν ακόμη και ρεπορτάζ για αυτό, και μπορείς να πάρεις 10 χρόνια φυλάκιση, μπορείς να πάρεις 10 χρόνια φυλάκιση σε κατάσταση εξαίρεσης στο Ελ Σαλβαδόρ επειδή έγραψες κάτι που θα μπορούσε να πανικοβάλει το κοινό.

Σωστά. Και πάλι, απλώς, για να επαναλάβω ότι περισσότεροι από τρεις, ξέρετε, περισσότεροι από 30 δημοσιογράφοι και ακτιβιστές. Ποιοι, που ήταν οι πιο προβληματικοί για την κυβέρνηση, ξέρετε, είχαν μολυνθεί το τηλέφωνό τους, με λογισμικό κατασκοπείας Pegasus. Έτσι παρακολουθούνταν στενά. Ξέρετε, όλα αυτά ξέρετε, σε συνδυασμό με τους αριθμούς, τους τεράστιους αριθμούς, ξέρετε, περισσότεροι από 50,000 άνθρωποι έχουν συλληφθεί σε αυτόν τον πόλεμο, ξέρετε, τον πόλεμο κατά του πολέμου, με τις συμμορίες.

Αυτό είναι ακόμη περισσότερο από τις 30,000 περίπου που έχουμε συλληφθεί στον πόλεμο κατά του COVID. Σωστά. Λοιπόν, έχετε αυτόν τον ισχυρό άνδρα που είναι, δεν ξέρω ποιος θα είναι ο επόμενος πόλεμος, ο πόλεμος ενάντια στις συμμορίες του COVID. Ο Θεός ξέρει τι θα ακολουθήσει. Τείνουν, τους αρέσει να πλαισιώνουν τα πράγματα σε έναν, σε έναν πολύ τρομερό πόλεμο πολέμου, όπως ένα είδος, ξέρετε, γλωσσικό πλαίσιο αυτό, αυτό είναι που προτιμούν να κάνουν βασικά, ξέρετε, προσπαθήστε να κατηγορήσετε όποιον τους αντιτίθεται ως αδύναμο ή.

Ξέρεις, μαλακό είναι αυτό, αυτό κάνουν και στην Αμερική. Θέλω να πω, ειδικά σε τοπικό επίπεδο, ξέρω ότι οι άνθρωποι που ακούν πρέπει να το γνωρίζουν αυτό. Έχετε αυτούς τους αυτοδικαίους αρχηγούς της αστυνομίας και κυβερνήτες και, και, και κρατικούς εκπροσώπους. Και, και θέλουν, αν εσύ, αν υπερασπιστείς τις πολιτικές ελευθερίες και πεις, καλά, ίσως δεν θα έπρεπε να συλλάβουμε όλους, θα πουν, αχ, είσαι μαλακός με το έγκλημα.

Αυτό είναι σαν ένα κλασικό πράγμα στην κυβέρνηση. Και νομίζω ότι είναι υπερβολικό και κακό. Ήθελα επίσης να ασχοληθώ με το COVID. Όπως θα φανταζόμουν ότι οι περισσότεροι Bitcoiners είναι σχετικά δύσπιστοι για την υπερβολική αντίδραση της κυβέρνησης στο, το, ζήτημα δημόσιας υγείας του ιού COVID. Θέλω να πω, αυτό που ήταν το Buki, ήταν κυριολεκτικά τρελό.

Θέλω να πω, είχε δεκάδες, είχε πάνω από 10, πάνω από 10 δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους κρατούμενους, ξέρετε, και πάλι εντελώς σαν χωρίς αυτό δεν ήταν συνταγματικό. Και ο Ανώτατος Δικαστής είναι πάλι, ο οποίος, που το επεσήμανε αυτό, στη συνέχεια απολύθηκε αργότερα. Εννοώ ότι είχε ανθρώπους σε παρόμοια κέντρα περιορισμού. Φυσικά αυτό έχει ξεπλυθεί εντελώς στην τουαλέτα και όλοι το έχουν ξεχάσει και προσποιούνται ότι δεν συνέβη, αλλά ήταν πριν από δυόμισι χρόνια.

Δεν ήταν τόσο καιρό πριν. Ο ίδιος τύπος, δεν έχει αλλάξει καθόλου. Ήθελα επίσης να μιλήσω εν συντομία για το πορτοφόλι Chivo. Έτσι και πάλι, σαν να υπήρχε ένας δρόμος για να το κάνει αυτό ο Alex

[00:28:26] Jamie Garcia: Ω, ω, προχώρα.

[00:28:26] Ε: Καλά. Θα φτάσουμε στο πορτοφόλι Chivo. Θέλω, θέλω να ξεσυσκευάσω τον COVID από αυτό. Ναι, πήγαινε, προχώρα. Λοιπόν, γεια, μακάρι να ανέφερε ο Άλεξ και από τότε έχουμε δει ορισμένες χώρες που έλαβαν, ακόμη και ορισμένες πολιτείες που έλαβαν μια πολύ επιθετική στάση για τον COVID.

Έχουμε δει άλλους που πήραν μια λιγότερο επιθετική στάση, καταλαβαίνοντας και βλέποντας, νομίζω από την άλλη πλευρά, εκ των υστέρων το 2020 και τι COVID. Είναι τώρα σε σχέση με αυτό που ήταν τότε, Είμαι περίεργος αν αισθανθήκατε στο Mo εκείνη τη στιγμή ότι αυτές οι αποφάσεις λαμβάνονταν από que αν ήταν δικαιολογημένες, καθώς και κοιτάζοντας πίσω, εάν αυτή ήταν μια κατάλληλη απάντηση σε αυτό που θεωρήθηκε την εποχή, μια παγκόσμια πανδημία.

[00:29:12] Jamie Garcia: Ναι. Λοιπόν, ξέρετε, δώστε μου έναν, έναν, έναν ηγέτη, μιας χώρας στον κόσμο εκείνη την εποχή που δεν έκανε κάποιο είδος μέτρησης που σήμερα, κοιτάζοντας πίσω μοιάζει λίγο με υπερβολική αντίδραση, σωστά. Και έτσι, ξέρετε, θα ήθελα, ξέρετε, θα έλεγα ότι σε μεγάλο βαθμό, δεν θα διαφωνήσω, ότι, ξέρετε, έχοντας το πλεονέκτημα να κοιτάζω πίσω, μάλλον, πιθανώς υπήρχαν τρόποι να Κάνε το.

Αυτό που συμβαίνει είναι ότι εσείς, πρέπει να κρίνετε τη χώρα από την ικανότητα που έχει να προστατεύει τους πολίτες της. Και πάλι, ξέρετε, ξέρω ότι ο Άλεξ ασχολείται πολύ με το κράτος δικαίου, το σύνταγμα του Ελ Σαλβαδόρ αναφέρει ότι η πρωταρχική λειτουργία της κυβέρνησης και του κράτους είναι να φροντίζει τη ζωή των Σαλβαδοριανών.

Αυτή είναι η προέλευση και το τέλος του όλου σκοπού τους. Σωστά. Και εκείνη την εποχή, ξέρετε, λαμβάνοντας συμβουλές από τον παγκόσμιο οργανισμό υγείας από, ξέρετε, τους δικούς τους γιατρούς, χωρίς να γνωρίζουμε τι γνωρίζουμε για τον COVID εκείνη την εποχή. Ξέρεις, αντιδρούν έτσι. Και κυρίως επειδή το Ελ Σαλβαδόρ δεν έχει την υποδομή υγείας, όπως, όπως η Σουηδία, η Σουηδία, για παράδειγμα, αν το κοιτάξετε, ξέρετε, εκείνη την εποχή δεχόταν σούπερ κριτική γι' αυτό, αλλά κοιτάτε τη Σουηδία και, εσείς Ξέρετε, η Σουηδία είναι μια σύγχρονη χώρα, ξέρετε, έχουν την υποδομή και την ικανότητα, να παρέχουν υγειονομική περίθαλψη, στον πληθυσμό τους με έναν όλο και πιο αποτελεσματικό τρόπο όπως το Ελ Σαλβαδόρ και το μεγαλύτερο μέρος της κεντρικής Αμερικής.

Σωστά. Ετσι. Επίσης, ξέρετε, έχουν πρόσβαση σε φάρμακα και όλα αυτά, αυτό και έτσι η απόφαση εκείνη την εποχή, ξέρετε, σύμφωνα με μας έλεγαν ότι ήταν επειδή οι υποδομές, η υγειονομική υποδομή του Ελ Σαλβαδόρ, η δημόσια υγεία υποδομές Ο Σαλβαδόρ δεν μπορούσε να χειριστεί μια κατάσταση όπως ήταν μάρτυρας στην Ισπανία και την Ιταλία εκείνη την εποχή.

Απλώς δεν μπορούσαν. Και στον πληθυσμό μας, ξέρετε, έχουμε επίσης μια κρίση υγείας, όσον αφορά τον διαβήτη, όσον αφορά, ξέρετε, άτομα υψηλού κινδύνου για δευτερογενείς ασθένειες που μπορεί να επηρεάσουν, ξέρετε, τις επιπτώσεις του COVID σε, στον πληθυσμό. Και έτσι με βάση αυτό, γι' αυτό πάρθηκε η απόφαση.

Ξέρεις, συμφωνώ με αυτό τώρα; Νομίζω ότι θα μπορούσαν να υπήρχαν καλύτεροι τρόποι για να το χειριστώ, αλλά ξέρετε, ας μην, ξέρετε, ας μην βάλουμε το Ελ Σαλβαδόρ σε μια, μέσα, σε μια γωνία και να τους κρίνουμε μόνοι τους. Ας δούμε, ας δούμε τι έκαναν όλοι οι άλλοι εκείνη την εποχή, συμπεριλαμβανομένων των, ξέρετε, ορισμένων κρατών στις ΗΠΑ και του Καναδά και της Ευρώπης.

Σωστά. Λοιπόν, δεν ξέρω αν ο Alex, αν είστε εξοικειωμένοι με την ιεραρχία των αναγκών της μαζικής ροής, σωστά. Ξέρετε, η ιεραρχία των αναγκών του Maslow, ξέρετε, στο κάτω μέρος της πυραμίδας, οι φυσιολογικές σας ανάγκες είναι ασφαλείς και μετά ακολουθούνται από ασφάλεια, αγάπη και ανήκουν και μετά η αυτοεκτίμηση. Και στη συνέχεια, στην κορυφή είναι η αίσθηση αυτοπραγμάτωσης όταν πρόκειται για το Ελ Σαλβαδόρ, όλοι κρίνουν το Ελ Σαλβαδόρ με την αυτοπραγμάτωση όταν μόλις αρχίζουν να ρυθμίζουν τις φυσιολογικές τους ανάγκες και τις ανάγκες ασφάλειας.

Λοιπόν, ξέρετε, ας. Ίσως σταματήσουμε για αυτό, ας ελέγξουμε τα οικονομικά μας προνόμια και ας δούμε τα πάντα εντός του πλαισίου. Θέλω απλά

[00:33:00] Π: πηδήξτε και σπρώξτε λίγο προς τα πίσω, γιατί νομίζω ότι η άποψη του Άλεξ είναι ότι τα άκρα στα οποία πέρασαν το Σαλβαδόρ και η κυβέρνηση κατά τη διάρκεια, για παράδειγμα, του COVID φαίνονται δυσανάλογα δεδομένης της κατάστασης.

Και νομίζω ότι, ξέρετε, οι άνθρωποι είναι πολύ, πολύ, ή έσπευσαν πολύ, πολύ γρήγορα να κατηγορήσουν τη συμπεριφορά της Κίνας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ξέρετε; Και ήταν, υπήρχαν βίντεο με ανθρώπους, σαν συγκόλληση σκατά. Όλοι ήταν σαν, θεέ μου, αυτό είναι, αυτό είναι τόσο έντονο. Αυτό είναι φρικτό. Και υπήρχε πολύς φόβος για τη διδασκαλία εκείνης της περιόδου, επειδή οι άνθρωποι δεν ήξεραν ακριβώς τι συνέβαινε και όλοι προσπαθούσαν να το καταλάβουν.

Αλλά νομίζω ότι για την άποψη του Alex, τέτοιου είδους καταστάσεις είναι. Ή μπορεί να είναι πολύ βολικό όταν κάποιος προσπαθεί, ξέρετε, να καταστείλει την κίνηση ενός λαού και να ελέγξει τη ροή πληροφοριών σε μια ομάδα ανθρώπων προκειμένου να εξυπηρετήσει διαφορετικούς σκοπούς. Και έτσι, εγώ, εγώ, νομίζω ότι είναι, είναι, είναι, δεν νομίζω ότι κάποιος πρέπει να προσπαθεί να δικαιολογήσει τέτοιου είδους ενέργειες μέσα σε ένα πλαίσιο σαν τη δημόσια ασφάλεια.

Επειδή νομίζω ότι ανεξάρτητα από αυτό, νιώθω ότι οι περισσότεροι Bitcoiners τουλάχιστον θα υποστήριζαν ότι όπως, ξέρετε, θα πρέπει να μπορούμε να κινούμαστε ελεύθερα και να συμπεριφερόμαστε όπως θα θέλαμε. Αλλά, αλλά αισθάνομαι όπως με το Ελ Σαλβαδόρ, επειδή εμπλέκεται το Bitcoin, οι άνθρωποι τείνουν, δεν θέλω να πω να κάνουν τα στραβά μάτια, αλλά χρησιμοποιούν παιδικά γάντια με τρόπο που νομίζω ότι είναι, είναι, είναι ενδιαφέρον και αντιπαραγωγικό.

[00:34:24] Jamie Garcia: Λοιπόν, ως Bitcoin, θα τείνω να συμφωνήσω μαζί σας, αλλά ξέρετε, όπως. Καθώς, ως υπεύθυνος λήψης αποφάσεων για ολόκληρη τη χώρα και την υγεία, και χωρίς να γνωρίζω πραγματικά αν αυτό το πράγμα είναι όπως, ξέρετε, όσο κακό θα μπορούσε να είναι, ξέρετε, μπορώ επίσης να καταλάβω γιατί έγιναν τα πράγματα όπως ήταν. Εννοώ, ξέρεις, ναι.

Τα πράγματα θα μπορούσαν να είχαν γίνει καλύτερα σε αυτό, σε αυτό, αλλά και πάλι, είμαστε, είμαστε δύο χρόνια μακριά από αυτό. Και ας θυμηθούμε ότι το Ελ Σαλβαδόρ ήταν μια από τις πρώτες χώρες που εγκατέλειψε όλους τους περιορισμούς, ξέρεις; Και ξέρετε, είδα πρόσφατα ένα από αυτά. Ένα, ένα tweet από ένα, ένα Bitcoin ή αυτό που έφευγε από το Ελ Σαλβαδόρ από το Μεξικό.

Και δεν μπόρεσε να μπεις στο αεροπλάνο γιατί δεν θα φορούσες μάσκα. Δεν χρειάζεται να το κάνετε αυτό στο Ελ Σάλβα. Δείτε πότε αλλάζουν τα δεδομένα, τότε πρέπει να αλλάξετε τη σκέψη σας και μετά πρέπει να αλλάξετε την πολιτική σας και αυτό έγινε. Σωστά? Λοιπόν, και, και, και αυτό είναι, αυτό δείχνει ότι η ανάπτυξη είναι όταν μπορείς να δεις καταστάσεις, ας πούμε, ξέρεις τι, ίσως, ίσως δεν το καταλάβαμε σωστά.

Αλλά εδώ είναι, θα το διορθώσουμε και θα το φτιάξουμε. Προχωρησε. Αυτό ξέρετε, αυτό είναι, νομίζω ότι είναι πιο σημαντικό παρά όταν το κάναμε λάθος. Ξέρεις, όπως στα δικά μου παιδιά, λέω όπως, μη φοβάσαι να κάνεις, να κάνεις λάθη. Εντάξει. Αν νομίζεις ότι είσαι, κάνεις το σωστό, αν κάνεις λάθος,

[00:35:47] Alex Gladstein: μάθετε από αυτό και προχωρήστε, αυτή είναι μια εξαιρετικά φιλανθρωπική περιγραφή του τι έκανε στην πραγματικότητα.

Κουράστηκε και δεν μπορούσε πραγματικά να δικαιολογήσει περισσότερο για ακραία μέτρα για τον COVID. Έτσι προχώρησε στις συμμορίες. Είναι αρκετά καθαρό. Στην πραγματικότητα, αν κοιτάξετε τη χρονολογία του, τότε έκλεινε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους, δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους εδώ. Δηλαδή, εντάξει. Καμία κυβέρνηση, όπως λέτε, δεν ήταν αθώα εκεί και, και σίγουρα, κυμάνθηκε, σωστά.

Εννοώ, είχατε την Κίνα στο ακραίο άκρο και είχατε, ξέρετε, κάποιες άλλες χώρες που ήταν αρκετά ελαφριές στο άλλο άκρο. Εννοώ ότι η φυλάκιση δεκάδων χιλιάδων ανθρώπων είναι σίγουρα στα άκρα. Εννοώ, εμείς, εμείς, θα μπορούσαμε να είμαστε πολύ επικριτικοί σχετικά με το ότι ζω στην Καλιφόρνια. Εννοώ, κανείς δεν συνελήφθη εδώ για εκεί.

Δεν συνελήφθησαν εδώ δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι επειδή δεν φορούσαν μάσκα ή, ή όχι, δεν, ξέρετε, ξέρετε, τήρησαν κάποιου είδους πρωτόκολλο. Εννοώ ότι υπάρχουν βαθμοί ελευθερίας. Και αυτό ήταν, αυτό ήταν ακραίο. Μόλις κρυώσει. Προχώρησε σε άλλα πράγματα. Και παρεμπιπτόντως, υπήρχαν και άλλα έργα δημοσίων σχέσεων εκεί.

Όπως ξεκίνησε αυτό, αυτός, ισχυρίστηκε ότι θα χτίσει ολόκληρο αυτό το νέο νοσοκομείο. Αυτό θα ήταν σαν το κύριο φως οποιουδήποτε. Ούτε καν τελείωσε ποτέ. Είναι ακόμα υπό κατασκευή,

[00:36:56] Jamie Garcia: αλλά και πάλι, όχι, είναι, είναι εκεί και πραγματικά δεν έγινε από

[00:36:59] Alex Gladstein: Κόστα Ρίκα. Δεν έγινε, δεν έγινε,

[00:37:02] Jamie Garcia: το μέρος όπου θα μπορούσε πραγματικά να στεγάσει ακραίες περιπτώσεις και, και στην πραγματικότητα να διαγράψει, ξέρετε, την αναμενόμενη ροή των ασθενών.

Όλα αυτά ολοκληρώθηκαν. Και στην πραγματικότητα είναι

[00:37:14] Alex Gladstein: λειτουργικό, αλλά είναι συσκευή δημοσίων σχέσεων επειδή, δεν είναι πουθενά κοντά, πήγε στο νοσοκομείο. Όχι, πήγα στο νοσοκομείο. Λένε

[00:37:23] Jamie Garcia: αυτό. ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ. Βλέπω,

[00:37:24] Alex Gladstein: δες φίλε, είσαι στον Καναδά. Δηλαδή, τι, αυτή τη στιγμή είμαι. Ναι. Λοιπόν είσαι εκεί αυτή τη στιγμή; Όπως, όχι, αλλά το δικό μου

[00:37:32] Jamie Garcia: η οικογένεια είναι εκεί.

Έχουν πρόσβαση στο νοσοκομείο.

[00:37:34] Alex Gladstein: Στην πραγματικότητα το θέμα του νοσοκομείου είναι μια συνολική κίνηση δημοσίων σχέσεων, αλλά ούτως ή άλλως, μπορούμε να προχωρήσουμε. Λοιπόν, ναι, απλά είναι, απλά είναι έτσι, αν εκείνος, αν ήταν αφοσιωμένος σε αυτό και πραγματικά νοιαζόταν για αυτό, δεν θα ήθελε να προχωρήσει σε κάτι άλλο. Θα συνέχιζε να επικεντρώνεται σε αυτά τα πράγματα, αλλά ούτως ή άλλως, το θέμα είναι ότι το Bitcoin που συνεχίζει να βελτιώνεται.

Εντάξει. Το Bitcoin θα πρέπει να είναι εξαιρετικά δύσπιστο για αυτόν τον τύπο, δεδομένου ότι είναι σίγουρο. Εγώ

[00:37:57] Jamie Garcia: κάλεσε όλους όσοι είναι εκεί κάτω να πάνε

[00:37:59] Alex Gladstein: ελέγξτε το. ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ. Ξεχάστε το νοσοκομείο. Αυτό είναι μόνο ένα από τα πολλά μικρά πράγματα που σκόρπισε εκεί. Εντάξει. Ξεχνάμε

[00:38:04] Jamie Garcia: το νοσοκομείο τώρα. Ναί.

[00:38:06] Alex Gladstein: Ξεχνάμε το κύριο πράγμα που δεν θα ξεχάσουμε είναι οι δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι που συνελήφθησαν χωρίς δίκαιη διαδικασία.

Αυτό είναι το κύριο πράγμα για το οποίο μίλησα. Σωστά? Αυτό που προσπαθούσα να πω,

[00:38:14] Jamie Garcia: ξέρετε, μόνο ο Σαλβαδόρ, όταν κάθε άλλη χώρα το έκανε αυτό,

[00:38:18] Alex Gladstein: Καλιφόρνια. Οχι όχι. Η κυβέρνηση της Καλιφόρνια δεν έβαλε λουκέτο σε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους χωρίς να υποβληθεί σε διαδικασία

[00:38:23] Jamie Garcia: Ο EL Salvador δεν κλείδωσε. Ναι το έκαναν. Πρωτα απο ολα,

[00:38:27] P: ναι, το έκαναν αυτό.

Αυτό είναι αναμφισβήτητο. Υπήρχαν άνθρωποι που φυλακίστηκαν.

[00:38:30] Jamie Garcia: Ναι. Υπάρχουν περισσότερα από

[00:38:31] Alex Gladstein: 30,000 άνθρωποι σε ό,τι, τι, ό,τι κι αν είσαι, εννοώ, αν θέλεις να καθίσεις εδώ, πες ότι είναι κέντρο κράτησης, αλλά αυτό είναι φυλακή. Αρέσει

[00:38:39] Jamie Garcia: υπάρχει διαφορά. Υπάρχει διαφορά. Εντάξει. Ήταν, η μεταχείριση που έχεις στη φυλακή είναι πολύ διαφορετική από τη μεταχείριση που έχεις στην καραντίνα.

Κοίτα, εννοώ, μάλλον είμαστε στην ίδια σελίδα με πολλά

[00:38:51] Alex Gladstein: Αντιμετωπίζοντας πράγματα. Καλός. Μπορούμε να προχωρήσουμε. Το θέμα είναι ότι έχεις δίκιο. Αυτό το κεφάλαιο τελείωσε τώρα. Έχει προχωρήσει στις συμμορίες. Έτσι τώρα είναι δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι. Συνελήφθη χωρίς κανονική διαδικασία. Και πάλι, οι ανήλικοι αντιμετωπίζονται ως ενήλικες και τα ΜΜΕ απαγορεύονται να αναφέρουν το θέμα.

Και αυτό είναι απλώς, αυτό είναι το επόμενο πράγμα. Ποιο θα είναι λοιπόν το επόμενο πράγμα; Εγώ, θα έλεγα, εγώ

[00:39:10] Jamie Garcia: δεν ξέρω

[00:39:11] Π: αυτό είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό για μένα. Υπάρχουν πολλά σχετικά με εδώ, αλλά όταν, όποτε εμποδίζονται τα μέσα ενημέρωσης να αναφέρουν ένα θέμα, αυτό είναι μια τεράστια, τεράστια κόκκινη σημαία στο μυαλό μου. Και είναι, δεν μπορώ να σκεφτώ κανέναν λογικό τρόπο να το δικαιολογήσω

[00:39:27] Alex Gladstein: ως μια λογική ενέργεια.

Και πάλι, πέρασα τα πράγματα που θα πίστευα σε αυτήν την κυβέρνηση που έκανε μμ-μμμ και απλά δεν καταλαβαίνω γιατί αυτές οι ενέργειες είναι απαραίτητες. Όπως, εάν θέλετε να ακολουθήσετε ένα νέο οικονομικό μοντέλο, εάν θέλετε να προωθήσετε το Bitcoin στη χώρα, αυτό δεν έχει καμία σχέση με το κλείδωμα όλων αυτών των ανθρώπων. Και, και στην πραγματικότητα, νομίζω ότι αυτό που είναι αξιοσημείωτο και προφανές που συνειδητοποίησα πριν από λίγο είναι ότι χρησιμοποιεί αυτές τις ανακοινώσεις για να κάπως έτσι, ή, ή χρησιμοποιεί PR και ανακοινώσεις για να αποσπάσει την προσοχή από κάτι σαν αυτό που είναι συμβαίνει.

Άρχισε να το κάνει αυτό κατά τη διάρκεια του COVID, οπότε χρησιμοποίησε το COVID για να δικαιολογήσει βασικά όλες αυτές τις ενέργειες που έκανε. Και μετά αργότερα, αυτός, ξέρετε, αμέσως αφού απέλυσε τον γενικό εισαγγελέα και, και καθάρισε το Ανώτατο Δικαστήριο, είχε την ανακοίνωση στο Μαϊάμι, για την οποία ήμουν εκεί. Και παρεμπιπτόντως ήταν, ήταν φοβερό.

Ήταν τέλεια. Αλλά δεν το έκανα, δεν κατάλαβα τι είχε συμβεί. Ήμουν κάπως ξεγελασμένος. Σαν να μην είχα συνειδητοποιήσει τι συνέβαινε στο Ελ Σαλβαδόρ. Είχα άγνοια για το τι συνέβαινε στο έδαφος. Απλώς νόμιζα ότι αυτό ήταν ωραίο. Γιατί ήμουν σαν Bitcoin. Σωστά? Στην πραγματικότητα δεν έκανα την εργασία μου σε αυτό.

Αργότερα στα τέλη του περασμένου έτους, όλη αυτή η ανακοίνωση της πόλης Bitcoin, η οποία προφανώς είναι ένα τεράστιο αστείο. Δεν θα υπάρχει μια πόλη Bitcoin με τον τρόπο που του αρέσει. Θέλω να πω, είναι, προφανώς, ήταν μια απόσπαση της προσοχής αμέσως μετά το πέρας τους. Πρότειναν ξανά έναν νέο νόμο για ξένους πράκτορες, τον οποίο περιέγραψα εάν είστε δημοσιογραφικό όργανο ή ομάδα ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο Σαλβαδόρ, στο Σαλβαδόρ τώρα, και αυτός ο νόμος περνά όπως σχεδιάστηκε από την κυβέρνηση.

Και λαμβάνετε καθόλου χρήματα ή οποιαδήποτε έμμεση υποστήριξη από like, ας πούμε τον οργανισμό μου ή οποιονδήποτε οργανισμό. Εντάξει. Τότε πρέπει να δώσετε το 40% αυτών των κεφαλαίων στην κυβέρνηση, το 40% φόρο. Και είναι σαν να δίνει ουσιαστικά άδεια στον τραπεζικό τομέα για να καταψύξει πράγματα. Άρα, εννοώ, είναι συνεπής. Και μετά φυσικά ο νόμος Bitcoin, όταν ψηφίστηκε.

Στη συνέχεια, όταν εφαρμόστηκε τον Σεπτέμβριο, ήταν αμέσως μετά που βασικά ζήτησε από το Ανώτατο Δικαστήριο να πει ότι μπορούσε να κυβερνήσει για πάντα ή οτιδήποτε άλλο. Έτσι, κάθε φορά υπάρχει σαν ένα μεγάλο είδος διάβρωσης του κράτους και των επιταγών του και διαλύει τους ελέγχους της εξουσίας του. Βρίσκει κάποιον τρόπο να αποσπάσει την προσοχή του κοινού από αυτό.

Είναι ένας πολύ, πολύ, πολύ, πολύ έξυπνος πολιτικός. Είναι πολύ, πολύ καλός σε αυτό που κάνει. Γι' αυτό είναι εξαιρετικά δημοφιλής. Άλεξ, μπορείς

[00:41:43] Jamie Garcia: επισημάνετε πώς ακριβώς ορίζει ο νόμος ότι ο νόμος ή ο προτεινόμενος νόμος ορίζει ότι απαγορεύει στους ανθρώπους να αναφέρουν συμμορίες;

[00:41:56] Alex Gladstein: Εντάξει. Οπότε επιστρέφουμε σε κάτι διαφορετικό.

[00:41:57] Jamie Garcia: Ναι, όχι. Το πρώτο πράγμα για το οποίο ξεκινήσατε να μιλάτε, όπως το θέμα είναι ότι είναι δύσκολο να απαντήσετε σε όλα τα σημεία σας όταν στριμώχνετε.

[00:42:06] Alex Gladstein: Λοιπόν, επειδή υπάρχουν τόσες πολλές, τόσες πολλές κατάφωρες παραβιάσεις των πολιτικών ελευθεριών στο Ελ Σαλβαδόρ. Εννοώ, δεν έχουμε, έχουμε μόνο μια ώρα φίλε.

Θα μπορούσαμε να είμαστε εδώ για, το ξέρω, το ξέρω, αλλά

[00:42:15] Jamie Garcia: μπορώ, εντάξει. Ας τα λέμε για επιχειρήματα, 10 χρόνια μετά

[00:42:17] Alex Gladstein: φυλακή για δημοσιογράφους, το διαβάζω 10 χρόνια φυλάκιση για δημοσιογράφους που θα μπορούσαν να πανικοβάλουν το κοινό. Θέλεις να προκαλέσεις

[00:42:22] Jamie Garcia: αυτό; Όχι, δεν είναι αυτό που λέει, φίλε. Περίμενε, περίμενε λεπτό. Εντάξει. Εντάξει συνέχισε. Το διαβάζεις στα Ισπανικά.

Δώσε μετάφραση. Εδώ είναι εδώ, εδώ είναι η πρόθεση του νόμου. Είναι ότι εάν κάνετε αναφορά ή σε μια εθνογραφική έρευνα που ενσωματώνεται σε εγκληματικές οργανώσεις, είναι καθήκον σας να αναφέρετε. Αν πρόκειται να διακυβεύονται ζωές ανθρώπων, αλλιώς γίνεσαι συνεργός στο έγκλημα.

Απλώς διευκρίνισε αυτό γιατί υπήρξαν περιπτώσεις όπου οι λεγόμενοι δημοσιογράφοι είχαν ενσωματωθεί σε ορισμένες από αυτές τις εγκληματικές οργανώσεις. Ήξεραν μερικά από τα πράγματα που θα έκαναν. Έγραψαν γι' αυτούς και απέτυχαν να το αναφέρουν στις οργανώσεις. Υπάρχει μια ηθική αρχή πίσω από τη δημοσιογραφία και, και, και δηλώνω

[00:43:24] Alex Gladstein: το κράτος.

Δεν μπορεί να αποφασίσει ότι όχι,

[00:43:27] Jamie Garcia: όταν, όταν οι δημοσιογράφοι δεν τηρούν πραγματικά αυτές τις αρχές και, ξέρετε, νομίζω ότι ίσως, ίσως κάποια κράτη αποφασίσουν να το κάνουν. Δεν λέω, εντάξει, καλά, νομίζω

[00:43:37] Alex Gladstein: το κοινό μπορεί να καθορίσει εάν η κυβέρνηση πρέπει ή όχι να παράσχει τους νόμους για το εάν ή όχι, ξέρετε, τι, πώς πρέπει να αναφέρουν οι δημοσιογράφοι.

Αλλά, λοιπόν, είναι,

[00:43:43] Jamie Garcia: είναι λίγο-πολύ για το αν μπορείς να καταφέρεις ένα έγκλημα.

[00:43:48] Alex Gladstein: Περίμενε λοιπόν, όπου, εννοώ, η κυβέρνηση δουλεύει κυριολεκτικά με τις συμμορίες.

[00:43:50] Jamie Garcia: Εννοώ, δεν το κάνω, λυπάμαι. Μπορείτε να παράσχετε πραγματικές αποδείξεις ότι συμβαίνει αυτό; Τόνοι παιδιά είναι

[00:43:56] P: η πηγή σας. Ποια είναι η πηγή σας. Προσωπικά έχασα το νήμα.

Ναι. Ποιο είναι λοιπόν το θέμα υψηλότερου επιπέδου ή το σημείο που, δηλαδή, συζητάμε; Νομίζω ότι ο Άλεξ, το έκανες, αυτό που για μένα είναι πολύ λογικό σημείο όπως αυτό, ο νόμος ότι, που προφανώς λέει ότι βασικά είσαι εσύ, μπορείς να τιμωρηθείς με 10 χρόνια φυλάκιση για αναφορά σε συμμορίες.

Νομίζω ότι υπάρχουν κάποιες αποχρώσεις εκεί Χέμι στις οποίες μπαίνεις, αλλά

[00:44:20] Alex Gladstein: ας πούμε απλώς αν δεν το κάνουμε σωστά για την κυβέρνηση. Ναι σίγουρα.

[00:44:23] Jamie Garcia: Λοιπόν, απλά μπορείς να είσαι συνεργός σε ένα έγκλημα. Αυτό είναι

[00:44:27] Alex Gladstein: Λοιπόν, όταν είσαι ιδιοκτήτης του δικαστικού συστήματος, Τζέιμι, τότε, τότε για να αποφασίσεις, φίλε, εσύ

[00:44:31] Jamie Garcia: μπορείς να αναφέρεις, μπορείς να αναφέρεις.

Απλώς δεν μπορείς να είσαι συνεργός σε ένα έγκλημα χωρίς διαλογή

[00:44:37] Alex Gladstein: αυτό. Ξέρεις, επιτρέψτε μου, να σας ρωτήσω ποιος αποφασίζει ας προχωρήσουμε, αλλά, αλλά, ας πούμε ότι αυτό ας πούμε ότι θα επιστρέψετε στο Ελ Σαλβαδόρ αύριο. Μμ-μμμ, είσαι εκεί. Έχετε μια αλλαγή καρδιάς. Αλλάζεις γνώμη μετά τη συζήτησή μας εδώ σήμερα και γίνεσαι επικριτικός, εντάξει.

Ας πούμε λοιπόν εσείς. Συνεισφέρετε σε ένα άρθρο σε μια είδηση ​​που βγαίνει ή εσείς, κατά κάποιον τρόπο τον επικρίνετε δημόσια. Θέλω να πω, πόσο σίγουροι είστε ότι αυτό το δικαστικό σύστημα θα υπερασπιστεί τα δικαιώματά σας; Θέλω να πω, πόσο σίγουροι είστε ότι αυτό το δικαστικό σύστημα, εάν είστε επικριτικοί για το que, θα προστατεύσει πραγματικά τα πράγματά σας ή είναι τώρα απλώς μια χώρα για υποστηρικτές κληροδοτημάτων;

[00:45:13] Jamie Garcia: Ξέρεις, υπάρχουν αρκετές εφημερίδες, όπως είπα, τα περισσότερα μέσα ενημέρωσης, όπως το 98% των μέσων ενημέρωσης και ο Σαλβαδόρ, θα έλεγα ότι, ξέρεις, πιθανώς η κρατική εφημερίδα, αλλά, εσύ ξέρετε, θα μπορούσατε να τους πιστέψετε, σωστά. Αλλά εκτός από αυτό είναι όλο το αντίθετο Β, αναφέρουν καθημερινά, ούτε ένας δημοσιογράφος δεν βρίσκεται στη φυλακή. Στην πραγματικότητα, έβαλαν τους χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων με τέτοια περιφρόνηση.

Όχι μόνο για τις πολιτικές του, αλλά για τον ίδιο ως άτομο που κοροϊδεύει τη δίχρονη κόρη του και την προσβάλλει. Όχι, κάποιος είναι στη φυλακή.

[00:45:58] Alex Gladstein: Εντάξει. Δεν απάντησες πραγματικά στην ερώτησή μου, αλλά όχι, όπως αυτό που είμαι

[00:46:02] Jamie Garcia: Λέγεται ότι ο Τύπος μπορεί να αναφέρει ελεύθερα. Κανείς δεν έχει πάει φυλακή. Κανείς δεν εμποδίζεται να αναφέρει. Όλα αυτά είναι απλώς εξωραϊσμός σε όποιον αρέσει, ποιος, ποιος από τους φίλους σας είναι από το Ελ Σαλβαδόρ που είναι δημοσιογράφοι υποτίθεται ότι είναι στη φυλακή σωστά

[00:46:19] Alex Gladstein: τώρα.

Λοιπόν, αυτό θα ήταν ένα πολύ χαμηλό μπαρ φίλε. Θέλω να πω, θα ήταν φρικτές οι δημοσιογράφοι που είναι στη φυλακή.

[00:46:25] Jamie Garcia: Ναι. Αλλά έτσι υπάρχει, δεν υπάρχει κανείς γιατί δεν συμβαίνει.

[00:46:30] Alex Gladstein: Εντάξει. Λοιπόν, εννοώ, νομίζω ότι υπάρχει κάτι που ονομάζεται κλίμα φόβου που χρησιμοποιούν οι κυβερνήσεις. Θέλω να πω, πολλοί άνθρωποι λένε το ίδιο πράγμα για τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ξέρετε, δεν υπάρχουν δημοσιογράφοι στη φυλακή. Δεν γνωρίζω. Εννοώ, εσύ, εσύ, εσύ, μπορείς να κρίνεις, μπορείς να κρίνεις, μπορείς να κρίνεις αν αυτό κάνει ή όχι, αυτό σημαίνει ότι το κλίμα των μέσων είναι ελεύθερο ή όχι. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν νόμοι που εμποδίζουν τους ανθρώπους να πουν τη γνώμη τους και από την ελεύθερη έκφραση. Μμ-μμ, εγώ, εγώ, πάλι, αν θέλετε να δικαιολογήσετε, κοιτάξτε, όλα καταλήγουν σε αυτήν την τεράστια φιλοσοφική συζήτηση για τον νόμο και την τάξη εναντίον της ελευθερίας.

Και αν, αν θέλετε να πάρετε το μέρος ότι, Γεια, σε ειδικούς καιρούς, πρέπει να περιορίσουμε τα δικαιώματα των ανθρώπων για να εξασφαλίσουμε το έθνος. Τότε ο Β είναι ο τύπος σου. Δεν τίθεται θέμα. Δεν τίθεται θέμα.

[00:47:19] Jamie Garcia: Νομίζω ότι μπορείς να έχεις και τα δύο

[00:47:21] Ε: Θέλω να μπω εδώ και να υποβάλω μια ερώτηση. Alex, σε σένα, ως κάποιος σαν κι εμένα προέρχομαι από την οπτική γωνία του.

Ένας Αμερικανός μετανάστης. Βλέπω τους νόμους, πώς λειτουργούν σε άλλες χώρες όπως το Ιράν, την Πατρίδα μου, καθώς και σε αυτή τη χώρα. Και βλέπω ορισμένα οφέλη καθώς και ορισμένα ελαττώματα στην εισαγωγή των δυτικών συστημάτων σε άλλες χώρες και πολιτισμούς. Υπάρχει ένα ιστορικό παράδειγμα αυτού. Και αυτή που θα τραβήξω είναι η Σιγκαπούρη, ανεξάρτητα από την προσέγγιση του πρωθυπουργού και πόσο καιρό κράτησε την εξουσία και την προσέγγιση και τη σκληρότητά του έναντι των χρηστών ναρκωτικών και των ναρκωτικών και των εμπόρων ναρκωτικών.

Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε πόσο έχει αναπτυχθεί αυτή η χώρα και αυτή η περιοχή ως αποτέλεσμα ενός πολύ αυστηρού ηγέτη, που επιβάλλει τη δική τους βούληση στη χώρα και τους ανθρώπους της, με τους οποίους ακούσαμε να συγκρίνει τον εαυτό του ο B Kayley. Αυτός ο ηγέτης από τη Σιγκαπούρη, τον ακούσαμε να λέει δηλώσεις ότι είμαι ο πιο κουλ δικτάτορας του κόσμου. Η ερώτησή μου είναι, δίνουμε υπερβολική έμφαση στις δυτικές αξίες και αρχές σε μια χώρα που ειλικρινά δεν θέλει αυτές τις αρχές να εδραιωθούν στην κοινωνία της;

[00:48:45] Jamie Garcia: Αυτή είναι μια καλή ερώτηση. Εννοώ, ξέρετε, και, όπως, πάλι, εγώ, θα αναφερθώ στην ιεραρχία των αναγκών του πλοιάρχου, ξέρετε, και όπου βρίσκεται το Ελ Σαλβαδόρ σε αυτό το συνεχές, είναι στις ανάγκες ασφάλειας. Προσπαθεί να εδραιώσει την προσωπική ασφάλεια, να διασφαλίσει ότι οι άνθρωποι έχουν δουλειά, να διασφαλίσει ότι οι άνθρωποι έχουν υγεία και πρόσβαση στην ιδιοκτησία, ξέρετε, αλλά πολλά.

Οι Φιλελεύθεροι Δημοκράτες φιλοσοφούν ως προς τη φιλοσοφία, μιλώντας ιδεολογικά, κρίνοντας ότι το Ελ Σαλβαδόρ βρίσκεται σε αυτή την αυτοπραγμάτωση. Εάν είστε ένα έθνος που έχει αναπτυχθεί και το αυτοπραγματοποιείται σε εκείνο το σημείο, εάν αρχίσετε να παραβιάζετε, ξέρετε, τυχαία τα δικαιώματα των ανθρώπων, φυσικά και αυτό είναι λάθος.

Ο Σαλβαδόρ δεν το κάνει αυτό. ΕΝΤΑΞΕΙ. Το Ελ Σαλβαδόρ στοχεύει συγκεκριμένα τους ανθρώπους που εκβιάζουν τον πληθυσμό. Αυτό δεν είναι λιγότερο από 1% λιγότερο.

[00:49:49] Alex Gladstein: One's false. Είναι λιγότερο από 1%. Δεν υπάρχει διαδικασία. Κανένας από αυτούς τους ανθρώπους δεν έχει, δεν υπάρχουν δοκιμές. Τους βάζουν ότι δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι συλλαμβάνονται χωρίς δίκες.

Πώς μπορείτε να πείτε, πώς μπορείτε να πείτε ότι είναι στοχευμένο; Στο σύνταγμα λοιπόν

[00:50:05] Jamie Garcia: κάτω από ακραίες συνθήκες, Ποια

[00:50:10] Alex Gladstein: στελέχη είναι βολικά τρία από τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Όπως, δεν ξέρω, πότε δεν θα είναι ακραίες συνθήκες; Ωχ όχι.

[00:50:16] Jamie Garcia: Το El Salvador to be Frank ήταν ακραίες συνθήκες από τότε που οι Maka εισέβαλαν, ξέρετε, στην περιοχή.

Εντάξει. Λοιπόν, εντάξει. Λοιπόν, έτσι, ας είμαστε λοιπόν Φρανκ. Η κατάσταση εξαίρεσης χρησιμοποιήθηκε με συνέπεια σε όλη τη διάρκεια του εμφυλίου πολέμου. Σωστά? Στην πραγματικότητα, είναι, μόλις πρόσφατα που δεν έχει χρησιμοποιηθεί και χρησιμοποιήθηκε ειδικά για να αντιμετωπίσει, ξέρετε, το ζήτημα της ανασφάλειας. Και έτσι, όταν το σκεφτόμαστε αυτό, το σύνταγμα, γιατί ξέρετε, είπατε ότι το κράτος δικαίου, το σύνταγμα επιτρέπει ότι είναι ένα εργαλείο και ο πρόεδρος το ζητά από τη συνέλευση, η συνέλευση τότε πρέπει να πάρει την απόλυτη πλειοψηφία.

Αυτό σημαίνει. Τα τρία τέταρτα ενός μέρους της συναρμολόγησης για να το πάρει αυτό, αν δεν πληροί αυτόν τον πήχη, δεν το κάνει, δεν έχει αυτή την κατάσταση εξαίρεσης. Έτσι, αυτή είναι η δέουσα διαδικασία και αυτό έγινε. Εντάξει. Και είναι αδιαμφισβήτητο ότι αυτή η συνέλευση εξελέγη διπλά με διεθνείς παρατηρητές, που την επαλήθευσαν και χαρακτηρίζονταν ως δίκαιη και ελεύθερη.

[00:51:34] Alex Gladstein: Εντάξει. Λοιπόν, εννοώ ότι το κοινό μπορεί να το ελέγξει. Είμαι προφανώς σίγουρος. Όχι, διαφωνώ απολύτως, αλλά όχι, νομίζω, νομίζω ότι, απλώς για να επιστρέψω στο προηγούμενο σημείο, νομίζω ότι έχετε ένα κλίμα στο Ελ Σαλβαδόρ τώρα όπου όπως, δεν ξέρω πώς κάποιος, ξέρω ότι υπάρχει ένα Πολλοί Bitcoiners εκεί κάτω που είναι πολύ επαγγελματίες στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι οποίοι είναι ψυχολογικοί καλοί για αυτούς.

Αλλά όπως, αν είσαι, αν είσαι αντίκα. Δεν ξέρω πώς θα μπορούσατε να είστε σίγουροι ότι ένα δικαστήριο θα αποφανθεί υπέρ σας σε μια υπόθεση υψηλού προφίλ. Απλώς δεν το κάνω

[00:51:58] Jamie Garcia: μην είστε υπέρ ή κατά του B Kelly. Μπορείς απλά να είσαι ο Σαλβαδόρ. Και νομίζω ότι αυτό είναι πολύς κόσμος. Περίμενε, περίμενε, περίμενε. Αλλά

[00:52:06] Π: αυτό είναι σαν α

[00:52:07] Jamie Garcia: πλάγιο βήμα γιατί νομίζω, όχι, δεν είναι πλάγιο βήμα, ακούω, θα αλλάξω γνώμη για τον B Kelly.

Αν αρχίσει να κάνει πράγματα αυτά, νιώθω ότι είναι

[00:52:17] P: σε,

[00:52:18] Jamie Garcia: με έναν τρόπο που πιέζοντας αθώους ανθρώπους, τους ανθρώπους που είναι στη φυλακή αυτή τη στιγμή, η πλειοψηφία είναι γκάνγκστερ. Περίμενε λοιπόν, σωστά.

[00:52:29] P: Ο Alex μόλις έκανε μια δήλωση. Είπε ότι αν δεν το ήθελες, ή δεν το έκανε, θα το σφάξω, αλλά είπε κάτι επί της ουσίας.

Ο μέσος άνθρωπος δεν θα έπρεπε να αισθάνεται άνετα ή δεν θα ένιωθε άνετα αν βρισκόταν σε μια υπόθεση Harry Parel που ξέρετε, λογομαχώντας ή εξέφραζε αρνητικά συναισθήματα γύρω από τον πρόεδρο του Ελ Σαλβαδόρ. Και είπατε, νομίζω ότι θα ανησυχούσα μόνο αν δεν εκφράζομαι ή αν εξέφραζα αρνητικό συναίσθημα γύρω από το Ελ Σαλβαδόρ ως χώρα, αλλά νομίζω ότι αυτό εξακολουθεί να είναι πρόβλημα, σωστά;

Όπως κάποιος θα πρέπει να μπορεί να εκφράσει τις απόψεις του, είτε αρνητικές είτε θετικές σε περίπτωση υψηλού προφίλ ή χαμηλού προφίλ και να μην χρειάζεται να ανησυχεί για το αν θα σε βάλουν σε σκοτάδι ή όχι

[00:53:04] Alex Gladstein: τρύπα. Σωστά? Όπως πόσο καλό είναι το δικό σας, πόσο καλό είναι το Bitcoin σας; Εάν η κυβέρνηση μπορεί απλώς να έρθει και να σας αρπάξει χωρίς καμία δικαιολογία, νομίζω ότι αυτό πρέπει να εξετάσουν εδώ οι Bitcoiners.

[00:53:12] Jamie Garcia: Όχι, εννοώ, εσύ, μπορείς να χρησιμοποιήσεις όποιο πορτοφόλι θέλεις και δεν πρόκειται να κατασχεθούν

[00:53:16] Alex Gladstein: από εσάς. ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ. Θέλω να πω, πόσο καλό είναι γενικά το Bitcoin; Εάν η κυβέρνηση μπορεί απλώς να σας βγάλει από το δρόμο χωρίς κανενός είδους δίκαιη διαδικασία ή δίκη, μπορεί απλά, νομίζω ότι θα συμφωνήσουμε.

[00:53:25] Jamie Garcia: Γι' αυτό μας αρέσει το Bitcoin,

[00:53:26] Alex Gladstein: γιατί αυτό δεν μπορεί να συμβεί.

Εντάξει. Λοιπόν, αλλά αυτό, αυτό συμβαίνει αυτή τη στιγμή στο Ελ Σαλβαδόρ. Οχι δεν είναι. Ανθρωποι

[00:53:33] Jamie Garcia: μπορεί να έχει το Bitcoin του, σε ένα,

[00:53:35] Alex Gladstein: Δεν είμαι, όχι, συγγνώμη. Δεν είμαι σαφής. Αυτό που λέω είναι ας πούμε ότι είσαι ένας από αυτούς τους 50,000 ανθρώπους που έχουν τεθεί υπό κράτηση χωρίς κανενός είδους δίκαιη διαδικασία ή δίκη τους τελευταίους μήνες σε αυτήν την κατάσταση εξαίρεσης.

Τι καλό είναι αυτό; Bitcoin του ατόμου. Αν είναι απλά, θα μπορούσαν απλώς να φυλακιστούν έτσι. Όπως και το Bitcoin είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο. το υποστηρίζω. Το πιο σημαντικό εργαλείο για ελευθερία στον κόσμο, κατά τη γνώμη μου, μμ-μμ, , δεν είναι αρκετό. Όπως μμ-μμ και, και το γεγονός ότι τόσοι πολλοί άνθρωποι είναι εδώ έξω, ένα πράγμα είναι να είσαι.

Μιλάω για το PKA και προσπάθησα να το κάνω. Εγώ, εγώ, στην αρχή, προσπάθησα να πω ότι υπάρχουν πολλά πράγματα που είναι θετικά. Δεν είμαι εδώ, όπως ο Στιβ Χάνκι, όπως με κάποιους, όπως, ξέρετε, ναι. Προσωπική ατζέντα κατά της Παλλίας. Θα μπορούσα να με νοιάζει λιγότερο. Το γεγονός είναι ότι πρέπει να είσαι διακριτικός και λογικός και είναι παράλογο να είσαι σαν, ω, ό,τι κι αν είναι, ό,τι έχει κάνει είναι σαν, δεν είναι τόσο μεγάλο θέμα.

Ας τον υποστηρίξουμε γιατί είναι υπέρ του Bitcoin. Είναι μεγάλη υπόθεση. Θα πρέπει να ανησυχούμε για δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους που συλλαμβάνονται. Και θα πρέπει να ανησυχούμε για τον τρόπο που ακολουθεί τους επικριτές του. Και θα πρέπει να ανησυχούμε για τον τρόπο με τον οποίο εμποδίζει την απόδοση δικαιοσύνης σχετικά με τα εγκλήματα πολέμου στη δεκαετία του '80,

[00:54:44] Jamie Garcia: σαν κι εσένα θα έπρεπε να ανησυχείς.

Οι ΗΠΑ θα πρέπει να είναι διεθνής συναγερμός ως παγκόσμιος, παγκόσμιος πολίτης, Σαλβαδόρ, Σαλβαδόρ, και πρέπει

[00:54:50] Alex Gladstein: κανένας παγκόσμιος πολίτης δεν πρέπει να ανησυχεί. Τζέιμι. Έτσι όπως όπως

[00:54:54] Jamie Garcia: με έναν πατερναλιστικό τρόπο νεο-αποικιακού τύπου, θα πούμε όχι,

[00:54:59] Alex Gladstein: φίλε, έχω γράψει πολλά περισσότερα για την αντι-αποικιοκρατία από ό,τι εσύ. Σαν να είμαι είμαι πολύ αντιαποικιακός ευχαριστώ.

Αυτό είναι

[00:55:05] Jamie Garcia: γιατί είμαι εγώ είμαι στην πραγματικότητα είμαι πραγματικά εγώ, εσύ

[00:55:10] Alex Gladstein: περίμενε, δεν είσαι, δεν είσαι ξεκάθαρος ότι εμποδίζει να αποδοθεί δικαιοσύνη στο Elte; Σαν να μην είσαι ξεκάθαρος σε αυτό, αυτό

[00:55:20] Jamie Garcia: έχετε πραγματικά διαβάσει τι συνέβη. Φυσικά, έχετε διαβάσει τι συνέβη; Ναί. Αναφέρετε αυτό

[00:55:28] Alex Gladstein: βιβλίο.

Λοιπόν, είπες ότι έγραψες το δικό μου στο βιβλίο μου, αναφέρω αυτό το βιβλίο. Φυσικά, ο δικαστής που προσπαθεί να πάρει τους ανθρώπους του στρατιωτικού δικτάτορα που είχαν διατάξει όλες αυτές τις σφαγές στη φυλακή έχει βασικά αφαιρεθεί και ο Β' εμποδίζει την απόδοση δικαιοσύνης. Αυτό είναι το πιο πρόσφατο που ξέρετε, εκεί, και δεν το κάνει, δεν θέλει να τσαντίσει τον στρατό, κάτι που καταλαβαίνω γιατί πρέπει να τους βάλει να διευθύνουν τα κέντρα περιορισμού του τούβλου και COVID-19.

[00:55:51] Jamie Garcia: σέντερ.

Έτσι, καταλαβαίνετε ότι δεν υπάρχουν; Καταρχήν τι δεν υπάρχει; Δεν είναι δοχεία για τον COVID.

[00:55:58] Alex Gladstein: Όχι, όχι, όχι. Ήταν το 2020. Εντάξει. Και τώρα είναι η συμμορία, τα κέντρα συμμοριών.

[00:56:03] Jamie Garcia: Έχετε διαβάσει το κομμάτι; Το το

[00:56:06] Alex Gladstein: ειρηνευτική συμφωνία, η ειρηνευτική συμφωνία μεταξύ Ελ

[00:56:10] Jamie Garcia: Η κυβέρνηση του Σαλβαδόρ και τα κορίτσια.

Αυτός ο διαλογισμός στα

[00:56:12] Alex Gladstein: αυτό δεν είναι σχετικό. Το σημείο δεν είμαι,

[00:56:13] Jamie Garcia: είναι σχετικό γιατί, γιατί δίνει αμνηστία σε όλους αυτούς τους απατεώνες. Οι ίδιοι απατεώνες που, που αντιπαθείς. Εγώ, αντιπαθώ. Έτσι

[00:56:21] Alex Gladstein: αν το BCA είναι στο πλευρό σας τότε, και δεν θέλει να έχουν αμνηστία, γιατί σταματάει μια έρευνα για τον στρατιωτικό ρόλο; Το S

[00:56:29] Jamie Garcia: η ειρηνευτική συμφωνία έδωσε αμνηστία σε αυτούς τους απατεώνες.

Εντάξει.

[00:56:35] Alex Gladstein: Μια ειρήνη

[00:56:35] Jamie Garcia: συμφωνία που δεν υπέγραψε. Ήταν στο πλευρό των ανθρώπων που πήραν

[00:56:39] Alex Gladstein: ήταν παιδί. Δεν είναι, δεν ήταν

[00:56:42] Jamie Garcia: υπεύθυνος. Ακριβώς. Τότε γιατί, γιατί ισχυρίζεστε ότι είναι υπεύθυνος κατά κάποιο τρόπο;

[00:56:47] Alex Gladstein: He's he is defrocking ή χρησιμοποιήστε όποιο ρήμα θέλετε. Βασικά αφαιρεί από την εξουσία δικαστές που θέλουν να κυνηγήσουν τον στρατό που διέπραξε αυτούς τους φόνους σε συνεργασία με την κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών.

Τι, γιατί, γιατί δεν είναι πρόβλημα για εσάς; Εντάξει. Αφήνω,

[00:57:03] Jamie Garcia: να σε ρωτήσω κάτι. Μμ-μμ, αν είσαι, θα δέσεις πόρους για να κυνηγάς ανθρώπους που είτε είναι νεκροί. Όχι, δεν έχουν πεθάνει, ο Σαλβαδόρ. Μερικοί από αυτούς είναι ηλικιωμένοι που έχουν αμνηστία λόγω των ειρηνευτικών συμφωνιών. ΤΕΛΟΣ παντων,

[00:57:21] Alex Gladstein: Θέλω να πω, νομίζω ότι θα ήταν υπέροχο να δούμε αυτούς τους ανθρώπους πίσω από τη φυλακή και πίσω από τα κάγκελα, αλλά υποθέτω ότι αυτό είναι μόνο δικό μου

[00:57:25] Jamie Garcia: προσωπικά, καταλαβαίνετε την έννοια της αμνηστίας;

[00:57:29] Ε: Νομίζω ότι είμαστε, νομίζω ότι χάνουμε λίγο την πλοκή. Βήμα. Γεια. Γεια σου Ματ. Ας το κάνουμε, ας. Θα αλλάξουμε. Μας απομένουν περίπου 30 λεπτά για την προγραμματισμένη συζήτηση. Δεν θέλω να στραφώ τώρα στο Bitcoin για όλα αυτά συγκεκριμένα. Επισημάναμε το Chivo, την κυκλοφορία του πορτοφολιού Chivo. Θέλω να το συζητήσω, όπως ακριβώς ήθελα να συζητήσω το γεγονός ότι η μπουκέτα αγόρασε Bitcoin.

Κρατικά κονδύλια. Φαινομενικά έχει επιβραδύνει ένα σχόλιο που είχαμε εσωτερικά μεταξύ μας είναι γιατί δεν έχουμε δει ή ακούσει τίποτα για την BHA να ανακοινώνει την αγορά περισσότερων Bitcoin, αγοράζοντας την πτώση με τον τρόπο που έκανε πριν από ένα χρόνο, πριν από έξι μήνες. Και δεν θέλω να το ονομάσω απαραιτήτως αποτυχημένη κυκλοφορία, αλλά η καθυστερημένη διάθεση των ομολόγων του ηφαιστείου συνδέθηκε με το σημείο του Alex νωρίτερα, αυτή η υπόσχεση για μια πόλη Bitcoin, πολλές υποσχέσεις γύρω από το Bitcoin και πολλές κινήσεις που έκανε ο Quele.

Άλεξ, θα ξεκινήσω μαζί σου για να παίρνω και τις δύο πλευρές των πραγμάτων που κάνει ο Al με το Bitcoin για τα οποία θα τους χειροκροτήσεις, καθώς και για ορισμένα από τα πράγματα για τα οποία είσαι πιο επικριτικός.

[00:58:42] Alex Gladstein: Ναι. Θέλω να πω, σκέφτηκα ότι το θέμα του δεσμού του ηφαιστείου ήταν ωραίο. Νομίζω ότι είναι μια ωραία ιδέα. Νομίζω ότι δυσκολεύεται να το εκτελέσει.

Νομίζω ότι πιθανώς υπάρχουν δυνάμεις πέρα ​​από τον έλεγχό του που τον εμποδίζουν, το να εκτελέσει σε αυτό το μακρο περιβάλλον δεν είναι σπουδαίο. Νομίζω ότι η εξόρυξη είναι εξαιρετική, πραγματικά χαίρομαι που ελπίζω ότι η κυβέρνηση και η κοινωνία του Σαλβαδόρ εκμεταλλεύονται τη γεωθερμική ισχύ που κάπως, ξέρετε, δεν έχει χρησιμοποιηθεί.

Και γενικά, όπως και η επιλογή του Bitcoin ως ένα, ως εθνικό νόμισμα είναι εξαιρετική. Νομίζω ότι τα προβλήματά μου έχουν πολύ λιγότερη σχέση με το Bitcoin και πολύ περισσότερο με οτιδήποτε άλλο κάνει η PKA. Αν επρόκειτο να ξεχωρίσω, νομίζω ότι το πορτοφόλι Chivo ήταν, ήταν λάθος κατανομή πόρων και προσπάθειας. Ξέρω ότι αυτή η εκ των υστέρων είναι το 2020, αλλά σε γενικές γραμμές, νομίζω ότι απλώς λέω: Γεια, δεν χρειάζεται να επιλέγετε κέρδη κεφαλαίου στο Bitcoin όταν ζείτε.

Θα ήταν αρκετό. Νομίζω ότι η έναρξη αυτής της εθνικής καμπάνιας για να ξεκινήσει ένα εθνικό πορτοφόλι είναι, στην καλύτερη περίπτωση, ήταν σπατάλη πόρων και, στη χειρότερη, είχε πολλές κακές προθέσεις, επειδή σήμαινε ότι ήθελε οι άνθρωποι να χρησιμοποιούν Bitcoin μέσα σε ένα Chibo, το οποίο προφανώς, όπως όλοι γνωρίζουμε, δεν είναι το Bitcoin, είναι το Bitcoin κάποιου άλλου, είναι το Bitcoin του.

Ήθελε οι άνθρωποι να χρησιμοποιήσουν αυτό το σύστημα, το οποίο φυσικά θα μπορούσε να παγώσει και να επιτηρηθεί ακριβώς όπως το νόμισμα. Έτσι, πάντα έλεγα, ξέρετε, έχω διδάξει σε ένα σωρό Σαλβαδόρ πώς να χρησιμοποιούν άλλα πορτοφόλια. Και ξέρω, ξέρω ότι πρέπει και όλα υπέροχα. Αλλά, όπως θα ήθελα να κολλήσω το Chivo. Νομίζω ότι το Chivo είναι ο λάθος τρόπος για τις κυβερνήσεις να προσεγγίσουν το Bitcoin.

Αλλά γενικά, δεν είμαι ότι δεν είμαι τόσο επικριτικός για το πώς προσέγγισε το Bitcoin. Ναι. Η τιμή έχει πέσει. Νομίζω ότι είναι έξυπνο για τον φερέγγυο ή την κυβέρνηση να αγοράσει Bitcoin. Εγώ, εγώ, δεν έχω πολλά θέματα σε αυτόν τον τομέα. Τα προβλήματά μου είναι, είναι πολύ περισσότερα σχετικά με το. Μπροστά στις πολιτικές ελευθερίες, αλλά ξέρετε, θα επιτρέψω, θα σας αφήσω να συμπληρώσετε.

[01:00:32] Ε: Γεια, μπορώ να σας υποβάλω την ίδια ερώτηση ακριβώς σχετικά με την κυκλοφορία του Bitcoin; Ποια είναι τα συναισθήματά σας, οι σκέψεις σας, τόσο τα πράγματα που έχει κάνει με επιτυχία όσο και αυτά που επικρίνετε τα BHAs Bitcoin

[01:00:42] Jamie Garcia: διάθεση. Ναι, όχι, νομίζω, νομίζω ότι ο Alex και εγώ πιθανώς βρίσκουμε πολλά κοινά σημεία σε αυτό, ξέρετε, για μένα ως Bitcoin ξέρετε, νομίζω ότι έχετε το δικό σας Bitcoin στο δικό σας, μέσα, με κυρίαρχο τρόπο στο, ξέρετε, cool αποθήκευσης είναι, είναι ο τρόπος να πάτε.

Ξέρετε, πάλι, θα επισημάνω τη μαζική ιεράρχηση των αναγκών, ξέρετε, τότε είναι που βρίσκεστε στο στάδιο της αυτοπραγμάτωσης για τους περισσότερους εαυτούς. Πού είναι γιατί είναι πραγματικά χέρι με στόμα. Αυτοί, ό,τι κι αν κερδίζουν, πρέπει να ξοδέψουν το Ελ Σάλβα, υπάρχει μεγάλη τάση να ξοδέψουν ευγενικά στη χώρα Bitcoin, είναι σίγουρα η προτίμηση του χρόνου.

Αλλά πρέπει να έχουμε μια χαμηλή χρονική προτίμηση στα, σε είδος, τα οφέλη της χώρας που το υιοθετεί. Δεν είμαι οπαδός σίγουρα. Αλλά όπως σχεδιάστηκε ο νόμος, ήταν μια αναγκαιότητα γιατί η κυβέρνηση έπρεπε να παρέχει τα μέσα για να την αποδεχτεί κάθε πολίτης στη χώρα. Πληρωμή και, και αυτόματα μετατρέπεται ξανά.

Αυτό συμβαίνει επειδή πιστεύω ότι κατά κάποιο τρόπο εσείς, η κυβέρνηση συνειδητοποίησε ότι α, των ανθρώπων όχι. Έτσι, αυτή η δυνατότητα μετατροπής ήταν μια αναγκαιότητα. Και αυτό είναι που, αυτός είναι ο πρωταρχικός λόγος για τον οποίο δημιουργήθηκε σωστά; Το, το, το άλλο μέρος είναι ότι, ξέρετε, είναι επειδή έπρεπε να διευκολύνει τους εμπόρους να μπορούν να αποδεχτούν το Bitcoin και ξανά, να το μετατρέψουν σε εμάς D και έτσι, ξέρετε, αυτό, και νομίζω ότι η κυκλοφορία ήταν γρήγορα, ίσως χρειαζόταν περισσότερος χρόνος για να λυθούν όλα τα σφάλματα, κάτι που νομίζω, ξέρετε, και συμφωνώ.

Μάλλον θα ήταν καλύτερα δεκτό. Αλλά σκέφτομαι σαν, εγώ, σκέφτομαι ξέρετε, δύο ορολογίες σε αυτό καταρράκτη και ευκίνητο, σωστά; Νομίζω ότι αυτό ήταν ένα ευέλικτο έργο όπου το ξεκίνησαν. Ήξεραν ότι θα υπήρχαν σφάλματα. Και στη συνέχεια θα επαναλάμβαναν με βάση τα στοιχεία των χρηστών καθώς προχωρούσαν.

Και νομίζω ότι από τότε που έχω γράψει μερικά άρθρα που τεκμηριώνουν ότι έχει βελτιωθεί. Και αλλά νομίζω ότι, ξέρετε, λόγω των λαθών και, και της διάθεσης που ξέρετε, οι άνθρωποι είναι. Λίγο απογοητευμένος. Ωστόσο, ένα από τα πράγματα που μου αρέσει στον νόμο είναι ότι παρέχει τη δυνατότητα στον ιδιωτικό τομέα να παρέχει αυτές τις υπηρεσίες αυτόματης μετατροπής.

Και έχω πραγματικά μια δουλειά και beta που έχουν, είχαν την τύχη να τη δοκιμάσουν. Και είναι, είναι καταπληκτικό. Χρησιμοποιούν ένα συνθετικό δολάριο, το οποίο αφαιρεί αυτή την αστάθεια. Και έτσι, αλλά αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους, ο άλλος, ο άλλος κύριος λόγος για τον οποίο, και, θα έλεγα, ξέρετε, θα διαφωνούσα με τον Άλεξ σε αυτό το σημείο ήταν σαν να χάθηκε η κατανομή των χρημάτων ή τα χρήματα που δαπανήθηκαν κακώς .

Είναι σαν, ξέρετε, το Ελ Σαλβαδόρ ξοδεύει χρήματα για αγορά. Δολάρια από τα ομοσπονδιακά αποθεματικά. Έχει υπηρεσία που πρέπει, ξέρετε, να τη διατηρήσει. Σωστά. Λοιπόν, ξέρετε, κάποια στιγμή, αν επρόκειτο να κάνει το Bitcoin νόμιμο χρήμα στη χώρα, έπρεπε να κάνει μια παρόμοια επένδυση. Σωστά. Και νομίζω ότι, ξέρετε, θα υπάρχουν κάποιοι που πάντα θα διαφωνούν και πάντα θα πιστεύουν ότι αυτό ήταν ένα MIS χρημάτων, αλλά την ίδια στιγμή, ξέρετε, αυτό είναι στην πραγματικότητα, το μεσεγγύητο παρέχει αυτό είναι

[01:04:23] Ε: από τους δυο σας όπου νομίζω ότι έχουμε καθιερωθεί πλήρως. Ότι αυτό στο οποίο όλοι συμφωνούμε είναι η προσπάθεια του Buka και του Ελ Σαλβαδόρ να υιοθετήσουν το Bitcoin είναι το σωστό βήμα. Μερικές από τις άλλες ενέργειές του είναι, νομίζω, εκεί που είμαστε όλοι. και οι τέσσερις διαφωνούμε. Και απλώς θα κάνουμε τον πλήρη κύκλο γιατί ο P και έχω επίσης με κάποιο τρόπο παρέμβει και, και μοιραστεί τις απόψεις μας και για αυτό το θέμα.

Δεν υπάρχει σωστή ή λάθος απάντηση, αλλά θα ήθελα όλοι να μοιραστούν πώς ή γιατί δικαιολογούν ή καταδικάζουν αυτό που έχει κάνει η BKA εκτός του Bitcoin και πώς αυτό θα μπορούσε να έχει αντίκτυπο, είτε θετικό είτε αρνητικό στη μεγαλύτερη υιοθέτηση του Bitcoin. Θα ξεκινήσω γιατί έριξα πολλά λόγια και μάλλον έκανα αυτή την ερώτηση και τη δήλωση πολύ πιο περίπλοκη από ό,τι θα έπρεπε να νιώθω, ενώ ο μπουκέτο έχει κάνει κάποιες επιθετικές ενέργειες με αυτόν τον τρόπο, ενώ έχει κάνει πράγματα που σύμφωνα με τα πρότυπα του Το δίκαιο των Ηνωμένων Πολιτειών, θα καταδικάζαμε και θα τον θεωρούσαν.

Κοντά σε, θα έλεγα σχεδόν, έναν αρχηγό συμμορίας στην οποία καταδικάζει τον εαυτό του. Ωστόσο, δεν αισθάνομαι ότι αυτοί οι νόμοι πρέπει να αναπαραχθούν και να λογοδοτήσουν σε κάθε δικαιοδοσία. Νομίζω ότι συνολικά τα βήματά του προς το Bitcoin είναι τα σωστά βήματα. Αναρωτιέμαι αν καταλαβαίνει πραγματικά το Bitcoin και βλέπει τις μεγάλες δυνατότητες του τι μπορεί να κάνει το Bitcoin.

Ήμουν πάντα δύσπιστος για τους πολιτικούς και εξακολουθεί να πέφτει στο στρατόπεδο των ανθρώπων που ειλικρινά πιστεύω ότι λένε Bitcoin, για χάρη του να συγκεντρώσει περισσότερα μάτια και προσοχή για τον εαυτό του και τη χώρα του, το έκανε με μεγάλη επιτυχία. Αν μπορώ να προσθέσω, όπως έχουμε επισημάνει, ο τουρισμός στο Ελ Σαλβαδόρ έχει εκτοξευθεί τα τελευταία δύο χρόνια σε μεγάλο βαθμό στους ίδιους τους Bitcoiners, κάνοντας αυτό το σχεδόν προσκύνημα προς τα νότια, νότια του τόπου που ζω τουλάχιστον.

Η μόνη μου προειδοποίηση με αυτό θα είναι πάντα ότι μπορεί να είναι δικός μας, ένας ήρωας σήμερα στα μάτια ορισμένων και ένας κακός στα μάτια άλλων. Αλλά είναι στην ιστορία να κοιτάξουμε πίσω και να το κρίνουμε αυτό. Τελικά πιστεύω ότι μπορούμε, απλά θα πρέπει να περιμένουμε και να επιτρέψουμε μερικά ακόμα πράγματα να γίνουν. Ο φόβος μου, ειλικρινά, είναι χώρες όπως η Ρωσία χώρες όπως οι ηγέτες του Ιράν, όπως η ανθοδέσμη του προέδρου, ή ακόμα και η Βόρεια Κορέα, εκείνοι οι τύποι πολιτικών ηγετών όπως θεωρούνται από τις δυτικές χώρες, οι επτά χώρες σήμερα.

Εάν αυτές είναι οι χώρες που υιοθετούν για πρώτη φορά το Bitcoin, ο υπόλοιπος κόσμος θα είναι πολύ πιο αργός στην υιοθέτηση του Bitcoin. Αλλά τελικά όλοι όσοι πιστεύω θα φτάσουν εκεί. Νομίζω ότι αυτό είναι ένα χτύπημα ταχύτητας. Αν εμείς, αν θέλετε, στην παγκόσμια υιοθέτηση του Bitcoin.

Γεια σου, σου το παρουσιάζω στη συνέχεια, Alex, και μετά θα είσαι ο τελευταίος που θα μοιραστείς τη γνώμη σου. Οπότε μην το γαμείς. Π

[01:07:25] Jamie Garcia: σίγουρα. Δηλαδή, εντάξει. Λοιπόν, ξέρετε, ως ιδιοκτήτης εαυτού, έχω την άποψή μου και, και, και εγώ, πιστεύω ότι το Bitcoin είναι ο σωστός τρόπος. Πρέπει να συνεχίσω να το παρουσιάζω, ξέρετε, ότι το Bitcoin είναι σε όλο τον κόσμο, διότι το Bitcoin δεν σχεδιάστηκε αρχικά για τους Σαλβαδόρους, ακόμη και με τον νόμο του Bitcoin.

Ξέρετε, το πρώτο μέρος είναι η προσέλκυση επενδύσεων στη χώρα. Ξέρετε, μια χώρα που εξάγει πολύ λίγα από αυτά που γνωρίζετε, έχει πολύ λίγη προστιθέμενη αξία. Έχουμε όμορφους ανθρώπους όμορφους. Χώρα για τον τουρισμό που θέλουμε να μοιραστούμε με τον κόσμο. Και, και είναι ένας τρόπος, ξέρετε, να προσκαλέσουμε τους πάντες και να ξεκινήσουμε την οικονομία.

Αλλά είναι επίσης ένας τρόπος να επενδύσεις στο ανερχόμενο νομισματικό σύστημα, σε αντίθεση με ένα φθίνον. Το Ελ Σαλβαδόρ είναι μια δολαριοποιημένη χώρα εδώ και αρκετά χρόνια. Και σε μια εποχή που το δολάριο βρίσκεται σε πτώση, εσείς, είναι λογικό να το κάνετε αυτό απλώς ως λειτουργία θεωρίας παιγνίων. Και εγώ, ότι εδώ είναι που διαφωνώ μαζί σου λίγο Q όπου πιστεύω ότι καταλαβαίνει περισσότερα από όσα αφήνει.

Καταλαβαίνει τη θεωρία του παιχνιδιού. Έγραφε tweet σχετικά με την υιοθέτηση του Bitcoin το 2017, όταν τον εμπόδιζαν οι άνθρωποι με τους οποίους ο Άλεξ πραγματικά συμπάσχει τώρα, από το να είναι υποψήφιος για την προεδρία. Και έτσι. Ξέρετε, νομίζω ότι αυτό που πρέπει επίσης να καταλάβουμε είναι ότι εκεί, υπάρχει μια διαδικασία. Υπάρχει μια διαδικασία με την οποία όσο περισσότεροι άνθρωποι έρχονται στη χώρα, εισάγουν το Bitcoin.

Οι άνθρωποι θα αρχίσουν να το αποδέχονται πέρα ​​από το Sante, ξέρετε, και θα το πρότεινα στους Bitcoiners και γενικά στους ανθρώπους που πηγαίνουν εκεί. Ναι. Πηγαίνετε και επισκεφτείτε την Chivera. Είναι υπέροχος. Και ο Μάικ και όλοι, όλο το πλήρωμα εκεί κάτω, αλλά αφιερώστε λίγο χρόνο για να πάτε σε άλλα μέρη σε όλη τη χώρα, στα βουνά, στη λίμνη GU και να προσπαθήσετε να πορτοκαλίσετε τους ανθρώπους εκεί.

Επειδή όπως βλέπουν οι άνθρωποι ότι, ξέρετε, το νόμισμα που θέλετε να χρησιμοποιήσετε είναι το Bitcoin. Θα αρχίσουν να γίνονται πιο ανοιχτοί και να το αποδέχονται και θα δουν αυτή τη στιγμή ότι βρισκόμαστε σε μια bear market. Κανείς δεν το θέλει, αλλά θα το δει καθώς περνάμε. Μερικά από αυτά που εσείς, μερικές από τις συμβουλές που τους δώσατε ή μερικά από τα πράγματα που αγοράσατε από αυτούς θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν και να φτιάχνουν σωστά.

Και έτσι έχω την πίστη μου, τη δική μου ή τις πεποιθήσεις μου στις προκαταλήψεις μου σε όλη τη χώρα. Νομίζω ότι ένα από τα πράγματα που θα τονίσω είναι αυτό, και δεν θα το ευχόμουν ποτέ σε κανέναν από εσάς

[01:10:11] Ε: ή Alex

[01:10:13] Jamie Garcia: είναι να γνωρίζεις τον φόβο του πώς ήταν κατά τη διάρκεια του κορυφαίου εκβιασμού από συμμορίες, να κατέβεις από το λεωφορείο

[01:10:23] Ε: και περπατήστε δύο

[01:10:23] Jamie Garcia: τετράγωνα από το λεωφορείο, σταμάτα στο σπίτι σου στις 9:00 το βράδυ, γιατί δεν ήξερες αν θα τα ζούσες.

Αυτό είναι ένα παραλυτικό συναίσθημα. Και για να το βιώνεις κάθε μέρα, την ποσότητα κορτιζόλης που ενίεται στις φλέβες σου, χωρίς να ξέρεις αν θα δεις, την κόρη σου, την αδερφή σου, τη μαμά και τον μπαμπά σου. Δεν το εύχομαι σε κανέναν. Και αυτό το συναίσθημα έχει φύγει αυτή τη στιγμή για τους περισσότερους ανθρώπους. Ξέρετε, αν ακολουθήσουμε τον κανόνα του 80 20, ξέρετε, και, και ξέρω ότι πολλοί ελευθεριακοί πιθανότατα θα απορρίψουν τις απόψεις του Jeremy Bentham για τον ωφελιμισμό, αλλά τα μεγαλύτερα αγαθά για τον, για, για τον μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων, ξέρετε, αυτό μάλλον δεν είναι καλά, αλλά για να φτάσετε σε αυτήν την ελευθεριακή άποψη, πρέπει να ακολουθήσετε αυτά τα βήματα όπου πρέπει να κάνετε ό,τι είναι καλύτερο για το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού, ξέρετε, με κίνδυνο .

Να βάλεις μερικούς από αυτούς τους ανθρώπους που είναι πολύ κακοί στη φυλακή. Τώρα υπάρχει ακόμα προφανές Corpus αυτή τη στιγμή. Είναι απλώς αντί για 72 ώρες, είναι 15 ημέρες, ξέρεις; Και έτσι, ξέρετε, μερικοί από τους ισχυρισμούς που κάνει ένας Άλεξ ότι οι άνθρωποι φυλακίζονται επ' αόριστον είναι λάθος, αλλά θα έλεγα ότι, ξέρετε, οι SA Salvadorians και, και εγκρίνουν το 90% αξιόλογο δολοφόνο, αλλά μέτρα που έχουν θεσπιστεί για τον καθαρισμό και την ασφάλεια τους.

Αλλά κατά τα άλλα νομίζω ότι ξέρετε, νομίζω ότι το Bitcoin είναι ο τρόπος και θα δούμε πού θα καταλήξει. Ας.

[01:12:22] Ε: Ευχαριστώ. Γεια Άλεξ.

[01:12:24] Alex Gladstein: Ναι. Θέλω να πω, κοιτάξτε, κανείς εδώ δεν υποστηρίζει ότι το Bitcoin δεν είναι ο τρόπος, προφανώς το Bitcoin είναι ο τρόπος. Απλώς πιστεύω ότι θα περάσουμε μια περίοδο αρκετά έντονης παγκόσμιας υιοθέτησης του Bitcoin την επόμενη δεκαετία. Κατά την άποψή μου, όλες οι κυβερνήσεις και οι εταιρείες τελικά θα το ενσωματώσουν ή θα το υιοθετήσουν με κάποιο τρόπο.

Δεν σημαίνει ότι πρέπει να υποστηρίξουμε αυτές τις κυβερνήσεις. Πολλοί από αυτούς θα το κάνουν διστακτικά. Πολλοί από αυτούς θα το κάνουν. Ξέρετε, με έναν, κατά κάποιον τρόπο, καιροσκοπικό, νομίζω ότι μπορείτε να δείτε πολλά, και δεν λέω ότι το Ελ Σαλβαδόρ είναι τόσο κατασταλτικό όσο αυτά τα κράτη.

Είναι, δεν είναι, θα πρέπει να είμαστε πολύ σαφείς σχετικά με αυτό, αλλά γενικά μιλώντας σε όλη την ιστορία, το είχατε. Τα πολύ καταπιεστικά κράτη υιοθετούν καλά μέτρα. Είχατε, για παράδειγμα, το κινεζικό κομμουνιστικό κόμμα, ξέρετε, να εισαγάγει περισσότερη ιδιωτική ιδιοκτησία. Ήταν υπέροχο, αλλά δεν μας άρεσε να επευφημούμε το ΚΚΚ, σωστά;

Η κουβανική κυβέρνηση εισήγαγε το διαδίκτυο στο νησί το 2017. Το πολύ, πολύ καλό. Δεν σημαίνει ότι θα πάω να ζητωκραυγάσω την κουβανική κυβέρνηση. Η κυβέρνηση της Σαουδικής Αραβίας εισήγαγε το δικαίωμα των γυναικών να οδηγούν. Πολύ καλά. Δεν σημαίνει ότι θα πάω να τους επευφημήσω. Εγώ, εγώ, νομίζω ότι μπορούμε να παρατηρήσουμε τι συμβαίνει στο Ελ Σαλβαδόρ και, και, και επισκεφθείτε και πρέπει να επισκεφτείτε, το Elante είναι ένα απίστευτο μέρος χωρίς να χρειάζεται να ζητωκραυγάζουμε για την κυβέρνηση.

Απλώς δεν καταλαβαίνω ότι έχετε αυτό όλοι αυτοί οι Bitcoiners που είναι σαν να ζητωκραυγάζουν για την κυβέρνηση για μένα, ξέρετε, δεν έχουν πολύ νόημα. Και πάλι, λοιπόν, δεν διαφωνούμε πολύ για το Bitcoin εδώ. Ήταν φυσικά η σωστή επιλογή. Αξίζουν τα εύσημα για αυτό. Αφορά όλα τα άλλα που κάνει και, ξέρετε, σκέφτομαι τι είναι, τι είναι.

Αυτό που είναι ξεκάθαρο, είναι ότι αυτό που προσπαθούν να κάνουν οι άνθρωποι που υποστηρίζουν την ανθοδέσμη είναι ότι προσπαθούν να απορρίψουν τα γεγονότα ως μη αληθινά ή ως ψευδή. Θα υπενθυμίσω λοιπόν στο κοινό μερικά πράγματα που είναι, ξέρετε, αδιαμφισβήτητα όπως συνέβησαν αυτά τα πράγματα. Αμήν. Και πάλι, θυμηθείτε αυτόν τον ηγέτη της κυβέρνησης στον οποίο, ξέρετε, μερικοί από εσάς απλώς πίνετε αυτήν τη στιγμή, για να το θέσω ελαφρά, ειδικά στη συνομιλία εδώ.

Είναι καταπληκτικό. Συνέλαβε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους μετά το ξέσπασμα του κορωνοϊού το 2020 με, χωρίς κανενός είδους δίκαιη διαδικασία, επί του παρόντος σε έναν πόλεμο κατά των συμμοριών. Έχει εκδώσει κατάσταση εξαίρεσης και υπάρχουν περισσότεροι από 50,000, 50,000 άνθρωποι που έχουν τεθεί υπό κράτηση χωρίς κανενός είδους δίκαιη διαδικασία.

Αυτά είναι πραγματικά γεγονότα που δεν είναι ψεύτικα. Δεν πρόκειται για fake news. Αυτό είναι αληθινό. Περισσότεροι από 30 δημοσιογράφοι και ακτιβιστές που είναι οι πιο υψηλού προφίλ είχαν τα τηλέφωνά τους με το λογισμικό Pegasus. Αυτό είναι πραγματικό, αυτό είναι γεγονός, και υπάρχει ένας προτεινόμενος νόμος που θα μπορούσε να τεθεί σε ισχύ σύντομα, ο οποίος ουσιαστικά αντιμετωπίζει οποιονδήποτε οργανισμό στο Ελ Σαλβαδόρ που λαμβάνει οποιοδήποτε είδος ξένης υποστήριξης ως ξένο πράκτορα και στη συνέχεια οποιοδήποτε εισόδημα από το εξωτερικό παίρνει φορολογείται με ποσοστό 40%.

Άλλο ένα γεγονός. Και τελικά, το μεγαλύτερο γεγονός για μένα, το, το, το, πραγματικά, το πιο τρομακτικό πράγμα που μου άλλαξε γνώμη σε όλο αυτό γιατί όταν το πρωτοαναφέρθηκα, ήμουν κάπως σαν, λοιπόν, θα δούμε τι θα γίνει όταν έρχεται στην επόμενη θητεία του. Αυτό είναι πραγματικά το θέμα. Είναι αυτός, θα κάνει τον Ugo Chavez και, και θα προσπαθήσει να αλλάξει την αλλαγή, το παράδειγμα, ώστε να μπορεί να αποφανθεί για περισσότερο ότι αυτό ήταν το πραγματικό κλειδί εδώ και περίμενα ότι θα συμβεί τα επόμενα χρόνια.

Δεν περίμενα να συμβεί στο άμεσο μέλλον. Το γεγονός ότι το έκανε το περασμένο καλοκαίρι ήταν τόσο θρασύ και επιθετικό. Αλλά ναι, εννοώ, ξεκίνησε πραγματικά τις δουλειές του και απέλυσε τον γενικό εισαγγελέα που απέλυσε, τους δικαστές του Ανωτάτου Δικαστηρίου που δεν του άρεσαν, και τους έβαλε να προχωρήσουν σε μια συνταγματική απαγόρευση για να του επιτρέψουν να είναι ξανά υποψήφιος.

Και αυτό είναι πραγματικά το μόνο που χρειάζεται να ξέρετε για αυτόν τον τύπο. Επομένως, πιστεύω ότι πρέπει να επικεντρωθούμε στο Bitcoin και στον διαχωρισμό των χρημάτων από το κράτος και στην παροχή στον Σαλβαδόρ των εργαλείων για τη χρήση του Bitcoin με μη φυλετικό τρόπο. Και θα πρέπει να σταματήσουμε να ζητωκραυγάζουμε αυτόν τον τύπο που είναι τόσο λυπημένος που βλέπει ότι έχει, έχει κατηχήσει ή, ή, ξέρετε, βασικά συμπαθεί, τόσους πολλούς ανθρώπους στην κοινότητα του Bitcoin που πραγματικά δεν θα έπρεπε να ζητωκραυγάζουν για τις κυβερνήσεις.

Αλλά πάντως χαχα ευχαριστώ που με έχεις.

[01:16:29] P: Ναι, νομίζω ότι μπορώ, θα πηδήξω εδώ και νομίζω ότι είμαι μεγάλος θαυμαστής του Ελ Σαλβαδόρ. Είμαι μεγάλος θαυμαστής όλων όσων γνωρίζετε, που συμβαίνουν εκεί από την άποψη του. Υιοθέτηση του Bitcoin, αλλά εγώ, εγώ, θα πω ότι είμαι έκπληκτος με το πόσο πρόθυμοι είναι γενικά οι Bitcoiners να βάλουν τους ανθρώπους σε βάθρα.

Και νομίζω ότι σίγουρα δεν έχω τόσο αρνητική άποψη όσο νομίζω ότι έχει ο Άλεξ, αλλά νομίζω ότι πρέπει να μπορούμε να κάνουμε αυτές τις συζητήσεις κριτικά για τις πολιτικές και τις ενέργειες που κάνει ο καθένας. Σωστά? Τα ίδια πράγματα για τα οποία επικρίνουμε την κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών, νιώθω ότι κατά κάποιο τρόπο υπάρχει ένα άτομο που εμπλέκεται πολύ υπέρ του Bitcoin και θετικό για το Bitcoin, όσο η μεγαλύτερη κοινότητα Bitcoin έχει την τάση να του δίνει ένα πάσο , ειδικά όταν είναι, ξέρετε, περίπλοκο, ξέρετε, το γεγονός ότι υπάρχουν μεγάλοι κυβερνητικοί ή κάποιοι επιπλέον κυβερνητικοί οργανισμοί όπως αυτοί, μας αρέσει το ΔΝΤ που προσπαθεί ενεργά να υπονομεύσει τις προσπάθειες αυτών των κυβερνήσεων.

Έτσι είναι, γίνεται ένα πολύ περίπλοκο ζήτημα, αλλά πιστεύω ότι πρέπει πραγματικά να θεωρήσουμε τους εαυτούς μας υπεύθυνους ως Bitcoiners και ως κοινότητα Bitcoin, επειδή μπορούμε να αξιολογήσουμε κριτικά όλες τις πτυχές κάθε κατάστασης και, και πραγματικά να είμαστε σε θέση να κάντε αυτού του είδους τις κρίσιμες συζητήσεις χωρίς να πρόκειται για το, είστε υπέρ του Bitcoin ή κατά του Bitcoin, γιατί δεν πρόκειται για αυτό.

Έχει να κάνει με το να μπορούμε να βλέπουμε τον κόσμο όπως πραγματικά είναι και να είμαστε ρεαλιστές και να κάνουμε αυτές τις ουσιαστικές συζητήσεις γιατί είναι ο μόνος τρόπος που μπορούμε να μάθουμε ως Bitcoiners είναι ο μόνος τρόπος που μπορούμε είναι να συμμετέχουμε σε αυτές τις μερικές φορές έντονες συζητήσεις. Ετσι. Αυτή είναι η σκέψη μου, Kim.

[01:18:16] Ε: Ναι, θέλω, θέλω να επαναλάβω αυτό που είπε ο Π.

Μόνο το τελευταίο μέρος. Τίποτα άλλο που λέει ο P δεν ισχύει ούτως ή άλλως. Όπως το όμορφο πράγμα για το Bitcoin καθώς συνεχίζουμε να υιοθετούμε και να μεγαλώνουμε είναι ότι θα υπάρξουν πολλές ιδέες και προοπτικές που θα τεθούν σε εφαρμογή. Και αν δεν είμαστε πρόθυμοι να κάνουμε δύσκολες συζητήσεις και να διαφωνήσουμε σε ορισμένα γεγονότα, είμαστε, δεν θα αναπτυχθούμε.

Απλώς θα μείνουμε στάσιμοι. Και το Bitcoin θα αποτύχει, κατά τη γνώμη μου, εάν δεν αποδεχτούμε το γεγονός ότι εάν έχουμε παγκόσμια υιοθέτηση του τι, ποιος είναι ο παγκόσμιος πληθυσμός τώρα, 8 δισεκατομμύρια άνθρωποι. Χάνω τα ίχνη κάθε μέρα, ειλικρινά, αλλά αυτό είναι 8 δισεκατομμύρια διαφορετικές ιδέες. Και νομίζω ότι είμαστε αφελείς να πιστεύουμε ότι όλοι θα πιστεύουν στο Bitcoin με τον ίδιο τρόπο που πιστεύουμε σε αυτό μεμονωμένα.

Και γι' αυτό εκτιμώ και τους δύο που μοιράζεστε τον χρόνο και την προοπτική σας σήμερα γιατί αυτές οι συζητήσεις είναι σημαντικές. Δεν χρειάζεται να φύγουμε συμφωνώντας σε πράγματα που μπορούμε να φύγουμε διαφωνώντας. Και ειλικρινά, νομίζω ότι πρόκειται να εγκαταλείψουμε αυτή τη συζήτηση διαφωνώντας σε πολλά περισσότερα πράγματα από ό,τι μπήκαμε εδώ συμφωνώντας, αλλά νομίζω ότι είναι σημαντικό γιατί εσείς, πρέπει να κάνουμε αυτές τις συζητήσεις.

Νομίζω ότι το πράγμα, ο λόγος για τον οποίο εμπνεύστηκα να επικοινωνήσω με τον καθένα από εσάς για να σας ζητήσω να συμμετάσχετε και να κάνετε αυτή τη συζήτηση είναι επειδή εγώ, ο ίδιος, στο άκουσμα της ιστορίας που μοιράστηκα για τη Σιγκαπούρη, ήταν τόσο αληθινή με αυτό που έλεγα. βλέπω στο Ελ Σαλβαδόρ. Αλλά φυσικά υπάρχουν τόσες περισσότερες λεπτομέρειες στην ιστορία της ανάπτυξης της Σιγκαπούρης, καθώς και όσων γινόμαστε μάρτυρες στο Ελ Σαλβαδόρ για τις οποίες δεν αναφέρονται δίκαια ή δίκαια και ίσως ξεπερνούν υπερβολικά ή απλά.

Η παραπληροφόρηση κοινοποιείται ως αποτέλεσμα σε υποπροϊόντα. Ποια είναι η αλήθεια για το τι συμβαίνει στο Ελ Σαλβαδόρ. Αμφιβάλλω ότι κάποιος από τους τέσσερις από εμάς γνωρίζει ολόκληρη την αλήθεια, αλλά ίσως θα μπορούσαμε να καταλήξουμε σε κάποια κομμάτια της. Και από αυτό μπορούμε να κάνουμε κρίσεις μόνοι μας. Αν αυτή η συνομιλία ήταν μια συζήτηση που σας άρεσε, ή απλώς ένιωθα έντονα και ο D διαφωνούσα με οτιδήποτε, εγώ, ο Jamie, ο Alex ή ο P είπαν ποτέ ότι σας προτρέπω να δεχθείτε αυτό το συναίσθημα και να πάτε κάτω από μια τρύπα από κουνέλι, μάθετε περισσότερα Στείλτε μου DM.

δεν με νοιάζει. Το DMS μου ανατινάχθηκε με τόσους πολλούς απατεώνες. Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω ένα ή δύο DM από ένα πραγματικό πρόσωπο. Πες μου τι διαπιστώνεις ότι ίσως εγώ, θα εκπλαγώ αν θα διαφωνούσα ή όχι. Γιατί αυτό είναι το νόημα. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο θα λογοδοτήσουμε αυτή την επόμενη επανάληψη των πολιτικών, κάνοντας αυτές τις σκληρές συζητήσεις και μετά καλώντας να αμφισβητήσουμε τις ενέργειές τους.

Γεια σου, Ματ, σου δίνω και μετά στον Άλεξ τον τελευταίο λόγο. Και πάλι, σας ευχαριστώ πραγματικά τόσο για τον χρόνο σας όσο και για την προοπτική σας σε αυτήν τη σημερινή συζήτηση.

[01:20:47] Jamie Garcia: Ναι, απλά, ξέρετε, ένα από τα πράγματα στα οποία πραγματικά δεν καταφέραμε να βουτήξουμε βαθιά είναι το πώς όλα έγιναν από τον αγροτικό νόμο, από τον δημοκρατικά εκλεγμένο προέδρου και της δημοκρατικής εκλεγμένης Συνέλευσης.

Νομίζω ότι ξέρετε, πραγματικά πέρασα ήταν, ήλπιζα να μπω σε αυτό και πέρασα λίγη ώρα χθες το βράδυ μιλώντας με έναν από τους συντάκτες του συντάγματος του Σαλβαδόρ, το οποίο είχε πει στην πραγματικότητα ότι αυτή η επανεκλογή είναι πιθανή οι δικαστές αντικαταστάθηκαν σύμφωνα με το κράτος δικαίου, σύμφωνα με, στο πνεύμα του, του συντάγματος.

Και κανένας κανόνας δεν παραβιάστηκε, φυσικά, ξέρετε, και το αστείο είναι ότι, ξέρετε, αυτό έγινε με τους κανόνες τους και, και νομίζω ότι αυτό είναι που βρωμάει για πολλούς από αυτούς περισσότερο, αλλά ξέρετε , θα το αφήσουμε για μια άλλη φορά γιατί θα το ήθελα πολύ, να βουτήξω πραγματικά σε αυτό.

Αλλά αυτό που πραγματικά θέλω να πω είναι ότι ευχαριστώ, Άλεξ. Νομίζω, ξέρετε, πιθανώς έχουμε πολλά περισσότερα κοινά από ό,τι έχουμε. Και, αντίθετα, ξέρετε, εγώ ο ίδιος έφυγα από το Ελ Σαλβαδόρ επειδή παραβιάστηκαν τα ανθρώπινα δικαιώματά μου και τα ανθρώπινα δικαιώματα του πατέρα μου που πλήρωσε ακριβά. Επομένως, τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι εξαιρετικά σημαντικά για μένα.

Και έτσι, αλλά καταλαβαίνω την πολυπλοκότητα του κόσμου. Και, και καταλαβαίνω ότι η τρομερή κατάσταση στην οποία βρέθηκαν οι περισσότεροι Σαλβαδόροι εξαιτίας αυτής, θέλω να σας ευχαριστήσω που είχατε επίσης αυτή τη συζήτηση. Και ευχαριστώ τον P Q για τη διευκόλυνσή του. Και το τελευταίο πράγμα που θέλω να πω είναι ότι, ή να ρωτήσω τον Alex είναι αν εσύ, αν συμμετέχεις ακόμα σε μια αλυσίδα στοίβας,

[01:22:23] Alex Gladstein: όχι.

Θέλεις να απαντήσεις.

[01:22:35] Ε: Όσον αφορά τη συμμετοχή στο stack chain. Δεν έχω.

[01:22:40] P: Δεν έχω ούτε όχι, όχι. Ούτε

[01:22:43] Alex Gladstein: είναι ο Alex. Δεν είχα τη χαρά. Συγνώμη.

[01:22:46] P: Όχι, όχι. Είναι, είναι ένα τυχαίο μιμίδιο που οι άνθρωποι προσπαθούν να ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να στοιβάζουν στατιστικά, ακόμη και στην αγορά bear. Βασικά αυτό είναι

[01:22:51] Alex Gladstein: είναι. Α, λοιπόν. Σίγουρος. Ναι. Αυτή είναι μια καλή ιδέα.

Δροσερός. Ναι. Λοιπόν, ευχαριστώ παιδιά. Αυτή ήταν μια καλή συζήτηση. Μου αρέσει πολύ αυτό που είπε ο Π. Εγώ, εγώ, ξέρετε, πάλι, νομίζω ότι πρέπει να σκεφτόμαστε αντίθετα και εκπλήσσομαι που βλέπω τους Bitcoiners να βάζουν τόσους πολλούς ανθρώπους σε βάθρα. Νομίζω ότι πρέπει να προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε την υιοθεσία του Κουίν στο Ελ Σαλβαδόρ όσο περισσότερο μπορούμε.

Και απλά, απλά, ξέρετε, να είστε δύσπιστοι με αυτά που ακούτε εκεί έξω. Ναι. Εννοώ την κυρίαρχη αφήγηση. Και το Bitcoin land είναι αυτό, αυτό το μπουκέτο είναι κάτι σαν φοβερό, κουλ τύπος ήρωας hip. Είναι πολύ πιο περίπλοκο από αυτό. Και στο τέλος της ημέρας, το Bitcoin είναι πολύ σημαντικό, αλλά είναι προφανώς μόνο μια πτυχή της ζωής και χρειάζεται πολύς χρόνος για να λειτουργήσει.

Θέλω να πω, περνάμε από μια πολύ ασταθή διαδικασία, προφανώς όπου το Bitcoin έχει χάσει πολύ την αξία του τον τελευταίο χρόνο. Ξέρετε, αυτό το πράγμα θα πάρει δεκαετίες για να αρχίσει πραγματικά να αλλάζει τον κόσμο και έχει ξεκινήσει το ταξίδι του, αλλά θα είναι πολύ, πολύ καιρό. Και στο μεταξύ, οι άνθρωποι πρέπει να αντιμετωπίσουν την πραγματικότητα του σήμερα.

Και απλά δεν είμαι πεπεισμένος ότι ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί ο μπουκέτο η πολιτική του είναι, είναι, είναι, είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάνει πράγματα. Αλλά νομίζω ότι αυτό που μπορεί να είπε είναι δίκαιο, είναι δίκαιη θέση να το κρατάμε, ξέρετε, πρέπει να δώσουμε προτεραιότητα, ξέρετε, ένα είδος νόμου και τάξης έναντι της ελευθερίας. Απλώς διαφωνώ.

Οπότε υποθέτω ότι θα δούμε, θα δούμε πού θα δούμε που θα πάει αυτό. Αλλά ναι, θα ήθελα να ενθαρρύνω όλους να συνεχίσουν να υποστηρίζουν οι κάτοικοι του Σαλβαδόρ που υποστηρίζουν την υιοθέτηση Bitcoin εκεί και, και συνεχίζουν να στοιβάζονται. Και θα τα πούμε από κοντά.

[01:24:31] Ε: Σας ευχαριστώ και τους δύο. Ευχαριστούμε το κοινό μας σε όλες τις πλατφόρμες για τον συντονισμό, παρακαλώ, παρακαλώ, παρακαλώ.

Εάν δεν έχετε εγγραφεί ακόμα στο smash του καναλιού μας, κάντε το κουμπί εγγραφής παρακάτω, εκεί στο YouTube ή εκεί πάνω στο rumble. Αυτό είναι ένα περιτύλιγμα παιδιά αυτό είναι το επεισόδιο μας για σήμερα. Αύριο θα επιστρέψουμε με ένα ακόμη αποκλειστικό ειδικό ρεπορτάζ με έναν ειδικό καλεσμένο να είναι μαζί μας. Προπωλούνται εισιτήρια για το Bitcoin Amsterdam.

Το έντυπο περιοδικό Bitcoin είναι διαθέσιμο. Στο τοπικό σας Barnes and Nobles στο τοπικό σας indigo στον Καναδά, διατίθεται και το κατάστημα περιοδικών Bitcoin. Χρησιμοποιήστε τον κωδικό προσφοράς BM live για έκπτωση 10%. Αυτό είναι περιτύλιγμα. Θα επιστρέψουμε αύριο.

[01:25:14] BM Pro Commercial: Γεια σας παιδιά αυτό είναι το Q από το περιοδικό Bitcoin ζωντανά

[01:25:17] BA Ad: Το περιοδικό Bitcoin και η ομάδα που σας έφερε το μεγαλύτερο συνέδριο Bitcoin στον κόσμο φέρνουν την αποστολή του υπεραποικισμού παγκοσμίως με την εναρκτήρια ευρωπαϊκή συγκέντρωση. Αυτό το φθινόπωρο το Bitcoin Amsterdam λαμβάνει χώρα από τις 12 έως τις 14 Οκτωβρίου στον όμορφο χώρο Western GOs στην καρδιά της πόλης.

Γίνετε μέλος σε χιλιάδες Bitcoiners για τρεις ημέρες επιμελημένου περιεχομένου Bitcoin που σχετίζεται με την αναδυόμενη σκηνή του Bitcoin στην Ευρώπη και παγκοσμίως.

Οι επιβεβαιωμένοι ομιλητές περιλαμβάνουν τον Dr. Adam back, τον Alex Gladstein, τον Greg FOSS, τον Ray USF και πολλούς, πολλούς άλλους. Αυτό θα είναι ένα συναρπαστικό συνέδριο, το οποίο περιλαμβάνει πρακτικές δεσμεύσεις στη σκηνή του εργαστηρίου απόδειξης, καθώς και αποκλειστικό περιεχόμενο για VIP φάλαινες στα βαθιά Bitcoins Το θαυμαστικό του Άμστερνταμ θα είναι ένα τεράστιο πάρτι Bitcoin στο μουσικό φεστιβάλ που δεν θα θέλετε.

Η ευρωπαϊκή δόση του sound money Fest πραγματοποιείται την τρίτη ημέρα της εκδήλωσης, στις 14 Οκτωβρίου και η είσοδος περιλαμβάνεται με κάρτες GA και whale. Δείτε όλες τις λεπτομέρειες στο b.tc/conference και χρησιμοποιήστε τον κωδικό προσφοράς BM live για έκπτωση 10%. Οι τιμές των εισιτηρίων αυξάνονται στις 21 Αυγούστου. Πάρτε λοιπόν τα εισιτήριά σας την ημέρα με 299 ευρώ για εισιτήριο GA και 3,499.

Ευρώ για VIP πάσο φάλαινας.

[01:26:28] Έντυπη διαφήμιση: Το τεύχος ανθεκτικό στη λογοκρισία της έντυπης έκδοσης του περιοδικού Bitcoin είναι διαθέσιμο. Τώρα, πάρτε το αντίγραφό σας στο τοπικό σας κατάστημα Barnes and Noble ή κατευθυνθείτε στο κατάστημα περιοδικών Bitcoin και χρησιμοποιήστε τον κωδικό προσφοράς BM live για να λάβετε έκπτωση 10% στην παραγγελία σας σήμερα.

Σφραγίδα ώρας:

Περισσότερα από Bitcoin Magazine